Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 10. oktober 2004 #1 Del Skrevet 10. oktober 2004 Har hatt influensa og blir ikke kvitt hosten som kom på kjøpet. Har stadig "kiling" i halsen, noe som gjør at jeg bryter ut i hostekuler både titt og ofte. Jobber på kontor hvor lufta er svært tørr, og jeg ser for meg at dette kan irritere halsen enda mer. Drikker allerede hostesaft, spiser halsdrops osv, men synes alikevel litt synd på de som skal sitte og høre på meg hoste hele dagen. Noen som har noen råd om hvordan jeg kan dempe kløen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. oktober 2004 #2 Del Skrevet 10. oktober 2004 Gå på apoteket og kjøp noskapin-tablettar mot tørrhoste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 11. oktober 2004 #3 Del Skrevet 11. oktober 2004 Jepp.. Noskapin hjelper :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. oktober 2004 #4 Del Skrevet 11. oktober 2004 Har samme problemet selv nå, Noskapin tabletter hjelper ikke på meg. Pass på og velg rett type hostesaft, fant den perfekte selv i dag, i alle fall hvis det som står på flaska stemmer. Det var Solvipect som visstnok letter opphostingen av seigt slim og er slimløsende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 11. oktober 2004 #5 Del Skrevet 11. oktober 2004 Solvipect har jeg også, men den hjelper bare hvis det er slimhoste. På tørrhoste har den null effekt. Det motsatte gjelder selvfølgelig også, piller eller hostesaft beregnet på tørrhoste hjelper ikke hvis du har mye slim som skal opp. Spør på apoteket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. oktober 2004 #6 Del Skrevet 11. oktober 2004 Jeg mente selvfølgelig ikke at noen skulle springe å kjøpe Solvipect. Fant bare ut at det var den hostesaften som passer best til min type hoste, og jeg ser faktisk at den fungerer nå. Noskapintablettene burde vel egentlig også hjelpe litt da det står at de skal hemme hosterefleksen, men de hjelper altså ikke på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 12. oktober 2004 #7 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg synes forresten Solvipect smaker død og grønne jævler... Eller, det er ikke smaken som er ille, egentlig, den er bare veldig, veldig sterk. Brenner så fælt i munnen. :-? Men når den hjelper mot hosten er det vel verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 12. oktober 2004 #8 Del Skrevet 12. oktober 2004 Flytende Noskapin smaker jævlig det. Har ikke funnet noe som hjelper ennå. Må vel ta meg en tur til legen og høre hva han sier. Jobber på kontor og hoster meg gal pga den tørre lufta der. Får ikke gjort så særlig mye nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå