Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Miloine

Da jeg var liten (4 år) gikk pappa og jeg på tur i skogen!

Så kom det en mann som var veldig tjukk! Jeg pekte på han å sa høyt til pappa: "pappa, pappa, se på han tjukke mannen der a"

Mannen bare smilte og sa, ja jeg er tjukk jeg! Pappa unnskyldte meg, men mannen bare smilte!

Pappa fortalte meg etterpå at :fy_fy: sånn sier mann ikke osv, det er evt. sånn du kan prate om når du kommer hjem! Jeg nikket, var skammfull og forstod alvoret.

Pappa og jeg tok toget hjem, og da vi satt på toget var det en tjukk mann der også!

Jeg pekte og sa høyt: "pappa, pappa, han der kan vi snakke om når vi kommer hjem"

:sjenert: Det er desverre en sann historie, men jeg var bare 4 år altså....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde79
Da jeg var liten (4 år) gikk pappa og jeg på tur i skogen!

Så kom det en mann som var veldig tjukk! Jeg pekte på han å sa høyt til pappa: "pappa, pappa, se på han tjukke mannen der a"

Mannen bare smilte og sa, ja jeg er tjukk jeg! Pappa unnskyldte meg, men mannen bare smilte!

Pappa fortalte meg etterpå at  :fy_fy: sånn sier mann ikke osv, det er evt. sånn du kan prate om når du kommer hjem! Jeg nikket, var skammfull og forstod alvoret.

Pappa og jeg tok toget hjem, og da vi satt på toget var det en tjukk mann der også!

Jeg pekte og sa høyt: "pappa, pappa, han der kan vi snakke om når vi kommer hjem"

:sjenert: Det er desverre en sann historie, men jeg var bare 4 år altså....

HAHAHAHAHAHA :ler::ler::ler: LÆTTIS!!!!

Minte meg om dattera til en venninne av meg, som fikk øye på en kjempe-feit dame. Jenta utbrøt: "Oj, mamma! Den dama hadde skikkelig svær kjole!!!" :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...