Gjest EryMax Skrevet 17. september 2012 #114001 Del Skrevet 17. september 2012 Hallo kjekkaser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 17. september 2012 #114002 Del Skrevet 17. september 2012 Blir det for kjedelig for deg å ha den helrød? For det er den hvite midtsekjsonen der jeg reagerer på. Det første alternativet ditt er jo veldig " amerikansk" da. Så det kan jo hende det blir litt kjedelig og traust, også. Eller så kunne du kombinert en dyp, mørk metallic rød kombinert med svart midtseksjon. Siden du skal ha en svart hardtop, mener jeg. hun er så svært at jeg vil dele henne opp med to farger. dessuten vil jeg ha henne i god, gammel 80talls-stil, det er en 80-tallsbil og hun blir i fantastisk god utstillingsstand når jeg er ferdig. den svarte hardtoppen blir silkematt. litt for å se "mykere" ut enn resten av bilen, siden den er avtagbar. jeg vil prøve å ha den sort uansett hva farge jeg går for på bilen. jeg har vurdert grønnfarger også, men vet ikke om det står i stil med fargen på interiøret. hun er grå inni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 17. september 2012 #114003 Del Skrevet 17. september 2012 Å, svarte. Jeg oppdaga plutselig at jeg er i ferd med å blåse ut høyttalerne mine ... Uugh... Lage seg utgifter da mann. Når det er så enkelt som å godta et litt lavere volum... Djees. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 17. september 2012 #114004 Del Skrevet 17. september 2012 hallaise eryen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 17. september 2012 #114005 Del Skrevet 17. september 2012 (endret) hun er så svært at jeg vil dele henne opp med to farger. dessuten vil jeg ha henne i god, gammel 80talls-stil, det er en 80-tallsbil og hun blir i fantastisk god utstillingsstand når jeg er ferdig. den svarte hardtoppen blir silkematt. litt for å se "mykere" ut enn resten av bilen, siden den er avtagbar. jeg vil prøve å ha den sort uansett hva farge jeg går for på bilen. jeg har vurdert grønnfarger også, men vet ikke om det står i stil med fargen på interiøret. hun er grå inni. Hmm. Grønnfarger blir veldig cammo, da. Vil du kjøre clean, klassisk 80-tallsstil så syns jeg fortsatt at jeg likte det første forslaget ditt best. Mørk grå og hvitt. Blir det 90-talls? Ja. Endret 17. september 2012 av Maruu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 17. september 2012 #114006 Del Skrevet 17. september 2012 Å, svarte. Jeg oppdaga plutselig at jeg er i ferd med å blåse ut høyttalerne mine ... Uugh... Lage seg utgifter da mann. Når det er så enkelt som å godta et litt lavere volum... Djees. Ah. Faen. Forseint. Grr... Pff. Hva er det jeg driver med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henrix Skrevet 17. september 2012 #114007 Del Skrevet 17. september 2012 Åj, her har dere lagt klar planene for den store dagen ser jeg! Jeg kommer aldri til å dumpe han maruu, Jack er altfor vakker til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 17. september 2012 #114008 Del Skrevet 17. september 2012 (endret) Høyttalerne mine... Er det nå jeg skal sende erstatningskrav til Kærpe? Det derre tunge, rå basshooket dems har blåst ut høyttalerne mine. Endret 17. september 2012 av Maruu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 17. september 2012 #114009 Del Skrevet 17. september 2012 Åj, her har dere lagt klar planene for den store dagen ser jeg! Jeg kommer aldri til å dumpe han maruu, Jack er altfor vakker til det. Å,nei... Det er no' med uniformen, tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henrix Skrevet 17. september 2012 #114010 Del Skrevet 17. september 2012 Hallo kjekkaser Jeg er da ingen kjekkas.. Men hei :D går det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henrix Skrevet 17. september 2012 #114011 Del Skrevet 17. september 2012 Å,nei... Det er no' med uniformen, tenker jeg.. Det var fallskjermhoppinga jeg falt for, han falt jo han også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 17. september 2012 #114012 Del Skrevet 17. september 2012 Åj, her har dere lagt klar planene for den store dagen ser jeg! Jeg kommer aldri til å dumpe han maruu, Jack er altfor vakker til det. vi må skaffe deg briller, kjære, selv om jeg liker at du synes jeg er vakker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henrix Skrevet 17. september 2012 #114013 Del Skrevet 17. september 2012 vi må skaffe deg briller, kjære, selv om jeg liker at du synes jeg er vakker Jeg har utmerket syn. Kanskje litt spesiell smak kanskje? Neida, du er et av de mest nydelige vesener jeg har møtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 17. september 2012 #114014 Del Skrevet 17. september 2012 Jeg er da ingen kjekkas.. Men hei :D går det bra? Det går bra ja, du kan være søt og snill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 17. september 2012 #114015 Del Skrevet 17. september 2012 Jeg har utmerket syn. Kanskje litt spesiell smak kanskje? Neida, du er et av de mest nydelige vesener jeg har møtt. har du sett det nye bildet av meg, som yme har "tatt"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 17. september 2012 #114016 Del Skrevet 17. september 2012 har du sett det nye bildet av meg, som yme har "tatt"? Å herregud det der i bilen med Duracell batteri det var jævlig bra hahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henrix Skrevet 17. september 2012 #114017 Del Skrevet 17. september 2012 har du sett det nye bildet av meg, som yme har "tatt"? Nei! Få se, få se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 17. september 2012 #114018 Del Skrevet 17. september 2012 Skjermkort jungelen er jammen meg ikke lett å bli klokk på nå for tiden :S OOO en admin her inne!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 17. september 2012 #114019 Del Skrevet 17. september 2012 Nei! Få se, få se Det er på facebook det skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 17. september 2012 #114020 Del Skrevet 17. september 2012 Noen som kan anbefale meg noe innen hi-fi? ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg