Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blir det for kjedelig for deg å ha den helrød?

For det er den hvite midtsekjsonen der jeg reagerer på.

Det første alternativet ditt er jo veldig " amerikansk" da. Så det kan jo hende det blir litt kjedelig og traust, også.

Eller så kunne du kombinert en dyp, mørk metallic rød kombinert med svart midtseksjon. Siden du skal ha en svart hardtop, mener jeg.

hun er så svært at jeg vil dele henne opp med to farger. dessuten vil jeg ha henne i god, gammel 80talls-stil, det er en 80-tallsbil og hun blir i fantastisk god utstillingsstand når jeg er ferdig. den svarte hardtoppen blir silkematt. litt for å se "mykere" ut enn resten av bilen, siden den er avtagbar. jeg vil prøve å ha den sort uansett hva farge jeg går for på bilen. jeg har vurdert grønnfarger også, men vet ikke om det står i stil med fargen på interiøret. hun er grå inni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, svarte. Jeg oppdaga plutselig at jeg er i ferd med å blåse ut høyttalerne mine ... Uugh...

Lage seg utgifter da mann. Når det er så enkelt som å godta et litt lavere volum...

Djees.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun er så svært at jeg vil dele henne opp med to farger. dessuten vil jeg ha henne i god, gammel 80talls-stil, det er en 80-tallsbil og hun blir i fantastisk god utstillingsstand når jeg er ferdig. den svarte hardtoppen blir silkematt. litt for å se "mykere" ut enn resten av bilen, siden den er avtagbar. jeg vil prøve å ha den sort uansett hva farge jeg går for på bilen. jeg har vurdert grønnfarger også, men vet ikke om det står i stil med fargen på interiøret. hun er grå inni.

Hmm. Grønnfarger blir veldig cammo, da.

Vil du kjøre clean, klassisk 80-tallsstil så syns jeg fortsatt at jeg likte det første forslaget ditt best. :)

Mørk grå og hvitt. Blir det 90-talls? Ja.

Endret av Maruu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, svarte. Jeg oppdaga plutselig at jeg er i ferd med å blåse ut høyttalerne mine ... Uugh...

Lage seg utgifter da mann. Når det er så enkelt som å godta et litt lavere volum...

Djees.

Ah. Faen. Forseint.

Grr...

Pff. Hva er det jeg driver med. :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:cry3: Høyttalerne mine...

Er det nå jeg skal sende erstatningskrav til Kærpe? :fnise:

Det derre tunge, rå basshooket dems har blåst ut høyttalerne mine.

Endret av Maruu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj, her har dere lagt klar planene for den store dagen ser jeg!

Jeg kommer aldri til å dumpe han maruu, Jack er altfor vakker til det.

Å,nei...

Det er no' med uniformen, tenker jeg.. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj, her har dere lagt klar planene for den store dagen ser jeg!

Jeg kommer aldri til å dumpe han maruu, Jack er altfor vakker til det.

vi må skaffe deg briller, kjære, selv om jeg liker at du synes jeg er vakker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi må skaffe deg briller, kjære, selv om jeg liker at du synes jeg er vakker

Jeg har utmerket syn. Kanskje litt spesiell smak kanskje? Neida, du er et av de mest nydelige vesener jeg har møtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har utmerket syn. Kanskje litt spesiell smak kanskje? Neida, du er et av de mest nydelige vesener jeg har møtt.

har du sett det nye bildet av meg, som yme har "tatt"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...