TheHairyToothfairy Skrevet 17. september 2012 #113961 Del Skrevet 17. september 2012 Har det begyndt å vises? gud forby, da begynner marinejegerne bli LITT vel overivrige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 17. september 2012 #113962 Del Skrevet 17. september 2012 klart vi kan, men jeg kommer ikke unna noe seremoni her i norge. det er rett og slett en hel del venner som ville blitt lei seg om så ikke skjedde. gia, feks, jeg tenkte ha ham som forlover - for det har jeg faktisk drømt. Nå skjønner jeg ikke.. Først spiller du Marvin Gaye for mannen. Men så vil du ha han som forlover også? Er du littt.. sadistisk av deg? Stakkars mann, som må stå i pingvinantrekk og se på at du gifter deg med et hunkjønn rett foran øynene på han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 17. september 2012 #113963 Del Skrevet 17. september 2012 Jeg trodde det var deg han drev og rota med? Bare på dager med "a". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 17. september 2012 #113964 Del Skrevet 17. september 2012 Nå skjønner jeg ikke.. Først spiller du Marvin Gaye for mannen. Men så vil du ha han som forlover også? Er du littt.. sadistisk av deg? Stakkars mann, som må stå i pingvinantrekk og se på at du gifter deg med et hunkjønn rett foran øynene på han. psj, gia kommer fort over meg. han ser frem til festlighetene etterpå, samt alle de hyggelige venninne til henrix som kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 17. september 2012 #113965 Del Skrevet 17. september 2012 .....jeg bare spilte med, for jeg skjønte at dette kunde komme til å gjøre vondt..... Åå, ikke prøv deg.. Jeg leste det over her. Jeg er sikker på at det var det der han sang ut av squeesboksen til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 17. september 2012 #113966 Del Skrevet 17. september 2012 psj, gia kommer fort over meg. han ser frem til festlighetene etterpå, samt alle de hyggelige venninne til henrix som kommer. Du satser på at han finner seg en ny en i mottagelsen? Cold, man. That's cold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 17. september 2012 #113967 Del Skrevet 17. september 2012 Du satser på at han finner seg en ny en i mottagelsen? Cold, man. That's cold. Dette er ikke problematisk. Det er vanlig skikk at forloveren tar med seg bruden ud i haveskjulet for en liden "samtale". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 17. september 2012 #113968 Del Skrevet 17. september 2012 Dette er ikke problematisk. Det er vanlig skikk at forloveren tar med seg bruden ud i haveskjulet for en liden "samtale". du får nøye deg med hennes forlover! jeg deler ikke henrixxen min. dessuten kommer det til å kry av hyggelige venninner fra mine kretser også, jeg er sikker på at flere av dem vil falle i smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 17. september 2012 #113969 Del Skrevet 17. september 2012 du får nøye deg med hennes forlover! jeg deler ikke henrixxen min. dessuten kommer det til å kry av hyggelige venninner fra mine kretser også, jeg er sikker på at flere av dem vil falle i smak. Du kan bare se en anden vei. Det går fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 17. september 2012 #113970 Del Skrevet 17. september 2012 oi... *sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 17. september 2012 #113971 Del Skrevet 17. september 2012 oi... *sikle* Neeeei! Men jeg har jo kjøpt DVD-boksen jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 17. september 2012 #113972 Del Skrevet 17. september 2012 Neeeei! Men jeg har jo kjøpt DVD-boksen jo! suckerrrr jeg holder på å selge unna alle dvd'ene mine, noen som har et godt hjem til dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 17. september 2012 #113973 Del Skrevet 17. september 2012 Dette er ikke problematisk. Det er vanlig skikk at forloveren tar med seg bruden ud i haveskjulet for en liden "samtale". Henrix, kanskje du skal følge det Kg-rådet som går ut på å dumpe ham? For dette her høres ut som ei salig røre av noe en vakker kvinne som deg ikke trenger i livet sitt. (movin' in..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 17. september 2012 #113974 Del Skrevet 17. september 2012 Henrix, kanskje du skal følge det Kg-rådet som går ut på å dumpe ham? For dette her høres ut som ei salig røre av noe en vakker kvinne som deg ikke trenger i livet sitt. (movin' in..) eyh eyh eyh eyh, jeg er veldig tempramentsfull og deler ikke godsakene mine! dessuten kommer det til å være totalt 11 menn med sverd til uniformene sine, og vi passer på hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 17. september 2012 #113975 Del Skrevet 17. september 2012 du får nøye deg med hennes forlover! jeg deler ikke henrixxen min. dessuten kommer det til å kry av hyggelige venninner fra mine kretser også, jeg er sikker på at flere av dem vil falle i smak. Dere snakker hele tiden om veninner.. Jeg føler at dette her er.. Er det fint og romslig der inne i skapet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 17. september 2012 #113976 Del Skrevet 17. september 2012 eyh eyh eyh eyh, jeg er veldig tempramentsfull og deler ikke godsakene mine! dessuten kommer det til å være totalt 11 menn med sverd til uniformene sine, og vi passer på hverandre 11 menn.. og DEN dama.. Hmm.. Tror ikke du skal være så trygg på noen av de, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. september 2012 #113977 Del Skrevet 17. september 2012 God mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 17. september 2012 #113978 Del Skrevet 17. september 2012 Dere snakker hele tiden om veninner.. Jeg føler at dette her er.. Er det fint og romslig der inne i skapet? psj, dere må gjerne prøve dere på kompisene mine, jeg har et par som sikkert vil sette pris på det - men jeg antok at dere, som meg, foretrakk pupp og null adamseple. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. september 2012 #113979 Del Skrevet 17. september 2012 Heeey, er det bryllup på gang .. igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 17. september 2012 #113980 Del Skrevet 17. september 2012 11 menn.. og DEN dama.. Hmm.. Tror ikke du skal være så trygg på noen av de, jeg. trust me, det er ingen i hele denne verden som jeg stoler så mye på som akkurat de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg