Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikveld(eller søndag kveld) sendte de forresten første episode av sesong tre av Downton Abbey på britisk TV. :opplyser:

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

aldri hørt om

Ikke vil høre om regner jeg med? :icon_lol: Er jo ikke akkurat noe annet enn lett underholdning. Men som litt såpe kan det være fornøyelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vil høre om regner jeg med? :icon_lol: Er jo ikke akkurat noe annet enn lett underholdning. Men som litt såpe kan det være fornøyelig.

såpe? joda, jeg ser fornøyelsen i å vaske hverandre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svensken, dansken og nordmannen var alle dømt til ti års isolasjon, og alle fikk velge hva de ville ta med seg inn i fengselet. Dansken tok med ti års forbruk med potetgull, nordmannen tok med seg hjemmebrent for ti år, og svensken tok med seg et lass med sigaretter.

Da ti år var godt var tiden inne for å slippe dem ut. Dansken var blitt så feit at han måtte bæres ut. Nordmannen var så full at han måtte bæres ut. Svensken var helt vill i blikket da han løp ut og skrek:

- Er det noen som har fyrstikker?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

såpe? joda, jeg ser fornøyelsen i å vaske hverandre!

Ikke sant :hoho:

Det mest fornøyelige er å lese artikler om serien i britiske aviser og leseres kommentarer under hvor de foreslår hypotetiske fremtidige situasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svensken, dansken og nordmannen var alle dømt til ti års isolasjon, og alle fikk velge hva de ville ta med seg inn i fengselet. Dansken tok med ti års forbruk med potetgull, nordmannen tok med seg hjemmebrent for ti år, og svensken tok med seg et lass med sigaretter.

Da ti år var godt var tiden inne for å slippe dem ut. Dansken var blitt så feit at han måtte bæres ut. Nordmannen var så full at han måtte bæres ut. Svensken var helt vill i blikket da han løp ut og skrek:

- Er det noen som har fyrstikker?

mohahaha.........

Er alle andre forsvunnet?

Halloooooooo!?......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

faen, var vi ikke alene? jeg som løp for å hente marvin gaye på høytalere og fristende væsker å skjenke cordelia med her :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faen, var vi ikke alene? jeg som løp for å hente marvin gaye på høytalere og fristende væsker å skjenke cordelia med her :/

Godammit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå må du bestemme deg! Først klager du på at vi er lumpne som lar dere i fred, så klager du når du får respons?

:regler:

jeg forsøkte spille uskyldig og tilfeldig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...