TheHairyToothfairy Skrevet 16. september 2012 #113741 Del Skrevet 16. september 2012 Kanskje vi kan lure med Gia på Arma også? Vet han har tullet seg med spill før. kødder du? det så jeg aldri for meg, at HAN var arma-geek :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 16. september 2012 #113742 Del Skrevet 16. september 2012 Running to the railroad trackRun along with Captain JackRun to peace camp backRun along with Captain JackBadadadeedado, left right, right leftBadadadeedado, run along with Captain Jack 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 16. september 2012 #113743 Del Skrevet 16. september 2012 Nå har jeg sittet foran skjermen siden klokka 10 idag, med små avbrekk. Så nå slår jeg av og stirrer inn i veggen. Ha en fortreffelig aften folkens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 16. september 2012 #113744 Del Skrevet 16. september 2012 det var egentlig jeg også den gangen jeg vervet meg. men jeg lover deg, det er ikke rent få hopp jeg har hatt hvor jeg har hatt både blod i bamsen og et stort idiotisk smil fastklemt i ansiktet! Du mener dette er en faktor jeg bør ta i betraktning sånn at jeg verver meg? Det hjelper lite å ha det artig på vei ner hvis man lander i betongen med et klask. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest + Carnage + Skrevet 16. september 2012 #113745 Del Skrevet 16. september 2012 (endret) Innlegg om selvmord, Tekola du har ikke røyket feil sokk i dag, da - det var jo bare en sangtekst, noe som blir postet innimellom her Hæ posten min står jo ennå skjønner ingenting jeg.. Endret 16. september 2012 av + Carnage + Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 16. september 2012 #113746 Del Skrevet 16. september 2012 Nå har jeg sittet foran skjermen siden klokka 10 idag, med små avbrekk. Så nå slår jeg av og stirrer inn i veggen. Ha en fortreffelig aften folkens Sees i Bergen. Jeg stiller nybarbert i dress. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 16. september 2012 #113747 Del Skrevet 16. september 2012 Jeg så Varg Veum her om dagen! I Folketeaterpassasjen! Kom jeg på nå som jeg så Varg Veum på TV. Var vel egentlig ikke Varg jeg så, men Trond Espen Seim. Han er kjekk på en rufsete måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 16. september 2012 #113748 Del Skrevet 16. september 2012 Innlegg om selvmord, Tekola du har ikke røyket feil sokk i dag, da - det var jo bare en sangtekst, noe som blir postet innimellom her Snille deg. Det var en drøøøy tekst vi ikke trenger å lese her inne. Ok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 16. september 2012 #113749 Del Skrevet 16. september 2012 Jeg vil ikke opp tidlig i morgen Kan ikke helgen ha 3 dager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 16. september 2012 #113750 Del Skrevet 16. september 2012 lord. kaptein jack. jeg innså nettopp noe grusomt. jeg må ha nytt nick. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 16. september 2012 #113751 Del Skrevet 16. september 2012 Jeg vil ikke opp tidlig i morgen Kan ikke helgen ha 3 dager? Det syns jeg den skal... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 16. september 2012 #113752 Del Skrevet 16. september 2012 Og før jeg logger helt av. Fant denne på FB. Kan være greit å dele den her inne også. Til alle mine Facebook-venner, vennligst gjør meg en tjeneste: Jeg vil gjerne være din venn og dele ting med deg. Dessverre - med de siste endringene i FB, kan dessverre alle se all aktivitet på alles vegger. liker du, eller kommenterer du en venn, vil vedkommendes venner og venners venner automatisk se ditt innlegg. Dette kan vi ikke velge bort selv, så derfor trenger jeg din hjelp - før musen ov er mitt navn over her (ikke klikk), - da vises et vindu - før musen over "Venner" (uten å klikke) gå videre til "Innstillinger", klikk her og en liste vises. Fjern haken på "Kommentarer og ting folk liker". Hvis du gjør det vil mine aktiviteter forbli blant mine venner og familie, og ikke publiseres videre. Kopier dette til din status, slik at dine kontaktene også blir tipset om dette. Takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 16. september 2012 #113753 Del Skrevet 16. september 2012 Jeg vil ikke opp tidlig i morgen Kan ikke helgen ha 3 dager? Helt enig. Men jeg får bare 3-dagers arbeidsuke neste uke da, så skal vel ikke klage da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 16. september 2012 #113754 Del Skrevet 16. september 2012 Kjedebreeeeeeeeeeeeev Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 16. september 2012 #113755 Del Skrevet 16. september 2012 Jeg vil ikke på jobb kl 8... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 16. september 2012 #113756 Del Skrevet 16. september 2012 Helt enig. Men jeg får bare 3-dagers arbeidsuke neste uke da, så skal vel ikke klage da... Jeg har ikke forelesning tirsdag og onsdag denne uken, men jeg mååå lese. Baksiden med studielivet. Alltid å ha noe hengene over seg :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 16. september 2012 #113757 Del Skrevet 16. september 2012 jaaa :strix. det er først og fremst Promoe jeg er fan av da! Det finnes mye bra svensk underground hip-hop! Meget bra de Promoe jeg fant på youtube Har du mer? kødder du? det så jeg aldri for meg, at HAN var arma-geek :D Han sa han hadde spilt en del SC2 så sammen med oss burde han vel komme spille Arma også Jeg så Varg Veum her om dagen! I Folketeaterpassasjen! Kom jeg på nå som jeg så Varg Veum på TV. Var vel egentlig ikke Varg jeg så, men Trond Espen Seim. Han er kjekk på en rufsete måte. Han meget grei også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 16. september 2012 #113758 Del Skrevet 16. september 2012 Får komme meg i seng. God natt godtfolk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 16. september 2012 #113759 Del Skrevet 16. september 2012 Du mener dette er en faktor jeg bør ta i betraktning sånn at jeg verver meg? Det hjelper lite å ha det artig på vei ner hvis man lander i betongen med et klask. hva med såpass høye hopp at du må ha surstoffmaske? hoppe med våpen og full oppakning, vel vitende at der nede venter kun havet? jeg elsker sånt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 16. september 2012 #113760 Del Skrevet 16. september 2012 Jeg vil ikke på jobb kl 8... *hoste på* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg