Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster

Huff jeg tror jeg holder på å få feber, jaja shit happens

oida... det er ikke noe godt!

hold deg god og varm, samme hvor ubehagelig det er, så går det så fort over så :)

Hvordan skulle jeg klare å lokke til meg damer da da liksom? :klaske:

hahahaaa... nei, hvordan kunne jeg tenke så kort :daane:

Åhh, nå får jeg dårlig samvittighet Surre. Du har fått gjort så mye skolearbeid i helgen, og jeg har bare gjort littegrann!!

nå¨kan du få litt bedre selvtillitt... - for jeg harke gjort en dæm shitt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg trodde det var en annen du savner Jack. Hun fra England.

jeg savner henne også, men jeg gikk ut av det forholdet med langt mindre kjærlighet til henne enn hun fortjente. jeg elsket ikke henne slik hun fortjener i et forhold. hun var min beste venn på mange vis, jeg savner å få kjeft av henne og å bable med henne i tide og utide.

det hadde vært forbasket mye enklere å hatt henne her, i slike situasjoner, fordi da hadde jeg hatt noen å prate med og klage til. vi var klagemurer for hverandre.

hun hadde kanskje ikke de beste svarene alltid, men hun visste hva jeg trengte å høre - om jeg likte det eller ei.

hun var en god kvinne og en fantastisk venn, og jeg er beæret over at hun brydde seg så mye om meg. hun hadde ikke sett med blide øyne på at jeg slapp inn dette andre mennesket her, jeg synes jeg ser henne for meg hastende hjem til norge med fly bare for å kjefte meg ut og siden ta meg med på roadtrip til øystese for is og pizza med egg.

av og til skammer jeg meg for at jeg ikke kunne tilby henne mer enn vennskap, når hun ønsket å gi meg alt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har folk gjort skolearbeid i helgen? :overrasket: Jeg har ikke gjort noenting.

Jeg gjør skolearbeid sånn ca bare i helgen. Jobber fulltid ved siden av, så etter jobb er jeg ikke så mottakelig for ny kunnskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

av og til skammer jeg meg for at jeg ikke kunne tilby henne mer enn vennskap, når hun ønsket å gi meg alt.

Jo, men sånn er det avogtil. Og dessuten er det bedre å trekke seg ut, enn å gå inn i noe forhold der man vet at man ikke kan gi like mye tilbake som den andre skulle fått. Da er det mest kjærlighet i å la dem gå..

Og noen ganger er det faktisk best at man ikke er med på å bli utnyttet av dustekjerringer, også. ;) Keep your head up.

Endret av Maruu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Men jeg kunne ikke blitt fallskjermjeger uansett, for jeg er redd for høyder. :sjenert:

det var egentlig jeg også den gangen jeg vervet meg. men jeg lover deg, det er ikke rent få hopp jeg har hatt hvor jeg har hatt både blod i bamsen og et stort idiotisk smil fastklemt i ansiktet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare gamle meg som ikke har noe liv :sjenert: som gjør skolearbeid i helga.

Jeg hadde også egentlig tenkt å lese litt i helgen, men ble til at jeg sov den bort i stedet :sjenert:

Jeg gjør skolearbeid sånn ca bare i helgen. Jobber fulltid ved siden av, så etter jobb er jeg ikke så mottakelig for ny kunnskap.

Den ser jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da kjøper jeg meg Arma 2 så tester vi det :)

ARMA II: Combined Operations Den pakken på steam har det jeg trenger for å spille med deg?

bekreftet, iverksett installasjon og meld deg for førende troppsenhet asap! "NÅ MÅ VI JOBBE, DET BRENNER PÅ DASS!" *hente frem kaptein jack*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest NozMonster

NOZZE! Det var Looptroop rockers du snakket om? Liker de meget godt :) Jedi Mind Tricks også bra :)

jaaa :strix.

det er først og fremst Promoe jeg er fan av da!

Det finnes mye bra svensk underground hip-hop! :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...