Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Åhh, nå får jeg dårlig samvittighet Surre. Du har fått gjort så mye skolearbeid i helgen, og jeg har bare gjort littegrann!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: Jeg har levert 1 utkast av exphil. Dette er tøft for en gammal "tante"

Og Maruu kom som du vil, bare ikke i antrekket som du har på avataren.

CJ. Du og jeg MÅ ha en prat om destruktive forhold.

Mortem i denne tråden kan du bruke så mye smileys du barre vil.

Rofl, :smilyblomst: takk for at du ga meg en god pause fra lesingen igår, smakte subben din?

Arabella :klemmer:

Værsågod frøken. Jeg glemte å kjøpe det faktisk. Så får bli nå til uken heller. Alltid koselig og latterfylt å møte deg :)

vi har Civ, ser jeg. noen andre spill du anbefaler?

Civ = vi ikke kommer oss i seng før de andre i tråden står opp og skal på jobb :fnise: Men hadde nok vært meget kjekt selv om. Em, har så mange jeg at jeg ikke har helt styr på de :sjenert: Arma 2 kjekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har sagt stopp til henne, men jeg savner henne allikevel.

og vet du hva det verste er? det mest patetiske jeg har sett fra hennes side. hun hadde en viss forestilling om at hun skulle overnatte her, og spilte alt hun kunne på de strengene hun vet var hennes hos meg.

jeg fant kameraet mitt på badet idag, hun har tatt bilder av brystene sine og underlivet mens hun lånte toalettet. litt av en gave. her annonserer man alt for salg i håp om at jeg skal kjøpe det.

Oh, my.. :murvegg:

Dustekjerring, as.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og vet du hva det verste er? det mest patetiske jeg har sett fra hennes side. hun hadde en viss forestilling om at hun skulle overnatte her, og spilte alt hun kunne på de strengene hun vet var hennes hos meg.

jeg fant kameraet mitt på badet idag, hun har tatt bilder av brystene sine og underlivet mens hun lånte toalettet. litt av en gave. her annonserer man alt for salg i håp om at jeg skal kjøpe det.

Skulle tro hun og min første har gått på samme "bitch" skole :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Værsågod frøken. Jeg glemte å kjøpe det faktisk. Så får bli nå til uken heller. Alltid koselig og latterfylt å møte deg :)

Civ = vi ikke kommer oss i seng før de andre i tråden står opp og skal på jobb :fnise: Men hadde nok vært meget kjekt selv om. Em, har så mange jeg at jeg ikke har helt styr på de :sjenert: Arma 2 kjekt?

armaII er storbjeff! vi er en gjeng på 5 fallskjerm-jegere og 2 panserførere som har mye gøy sammen med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, nå får jeg dårlig samvittighet Surre. Du har fått gjort så mye skolearbeid i helgen, og jeg har bare gjort littegrann!!

Littegrann er bedre enn ikkeno. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle tro hun og min første har gått på samme "bitch" skole :(

Jeg er sikker på de har en bitch-skole. Det må være de timene på ungdomsskolen der de deler klassen i to...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Littegrann er bedre enn ikkeno. :kose:

Takk :klem:

Jack: Hun bruker deg sikkert bare til å få opp selvtillitten sin. Høres ut som hun bare må sørge for at du fortsatt liker henne - bare for at hun skal føle seg bra. Og blåser i deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi kan lage vår egen KG-hær i arma! så kan jeg lære bort heftig kampstrategi og vise dere den tynne linjen mellom å ha store baller og å ha lite vett i kamp ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Surrehodet

Hmm, godt du sendte henne avgårde.

Men er det henne du savner eller forestillingen om at dere kunne ha "noe" godt sammen?

Og MY. Jeg hadde overhodet ikke jobbet så hardt i helgen om ikke disse stebarna mine var her. Måtte jo rømme huset.

Endret av Surrehodet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi kan lage vår egen KG-hær i arma! så kan jeg lære bort heftig kampstrategi og vise dere den tynne linjen mellom å ha store baller og å ha lite vett i kamp ^^

Jeg er pasifist :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :klem:

Jack: Hun bruker deg sikkert bare til å få opp selvtillitten sin. Høres ut som hun bare må sørge for at du fortsatt liker henne - bare for at hun skal føle seg bra. Og blåser i deg.

jeg antar det er noe sånt. jeg holder det heller ikke som spesielt usannsynlig at jeg er veldig attraktiv nå når jeg har hjem, uhorvelig god økonomi og i tillegg har diverse goder gjennom jobben hun allerede har satt stor pris på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, godt du sendte henne avgårde.

Men er det henne du savner eller forestillingen om at dere kunne ha "noe" godt sammen?

Jeg trodde det var en annen du savner Jack. Hun fra England.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...