Rofl Skrevet 16. september 2012 #113681 Del Skrevet 16. september 2012 Har masse noms jeg også. Vil gjerne ha besøk Teit ex som ødelegger for deg Jack? Noen folk er rett og slett bare destruktive uansett hvor glad eller hvor mye man prøver å hjelpe de Spist meget god lamefrikase i dag Pappa også litt bedre i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 16. september 2012 #113682 Del Skrevet 16. september 2012 (endret) Har masse noms jeg også. Vil gjerne ha besøk Teit ex som ødelegger for deg Jack? Noen folk er rett og slett bare destruktive uansett hvor glad eller hvor mye man prøver å hjelpe de Spist meget god lamefrikase i dag Pappa også litt bedre i dag. Jeg kommer! Edit: så bra Roflepappa er litt bedre Endret 16. september 2012 av LightBulb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 16. september 2012 #113683 Del Skrevet 16. september 2012 Ååå, så bra at pappa'n din er litt bedre, Rofl!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 16. september 2012 #113684 Del Skrevet 16. september 2012 Har masse noms jeg også. Vil gjerne ha besøk Teit ex som ødelegger for deg Jack? Noen folk er rett og slett bare destruktive uansett hvor glad eller hvor mye man prøver å hjelpe de Spist meget god lamefrikase i dag Pappa også litt bedre i dag. jeg ødela vel sjøl med å slippe henne inn i huset. var liksom meningen at dette skulle være vårt hjem, en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 16. september 2012 #113685 Del Skrevet 16. september 2012 hog? har du ikke spist den opp enda altså?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 16. september 2012 #113686 Del Skrevet 16. september 2012 Huff jeg tror jeg holder på å få feber, jaja shit happens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 16. september 2012 #113687 Del Skrevet 16. september 2012 Wee besøk! Skal vi tulle litt i D3 LB? Ja det veldig bra men er fortsatt meget forsiktig med å ha for høye forhåpninger fremdeles. Får mer svar i morgen av uberdoktoren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 16. september 2012 #113688 Del Skrevet 16. september 2012 Wee besøk! Skal vi tulle litt i D3 LB? Ja det veldig bra men er fortsatt meget forsiktig med å ha for høye forhåpninger fremdeles. Får mer svar i morgen av uberdoktoren! Glemte laderen til mac'en på hytta og har ikke mer strøm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 16. september 2012 #113689 Del Skrevet 16. september 2012 andre som er med på å spille noe gøy over steam? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 16. september 2012 #113690 Del Skrevet 16. september 2012 hog? har du ikke spist den opp enda altså?? Hvordan skulle jeg klare å lokke til meg damer da da liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 16. september 2012 #113691 Del Skrevet 16. september 2012 Steam? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 16. september 2012 #113692 Del Skrevet 16. september 2012 Steam? yup http://store.steampowered.com/ søk opp cadillacjack. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 16. september 2012 #113693 Del Skrevet 16. september 2012 jeg ødela vel sjøl med å slippe henne inn i huset. var liksom meningen at dette skulle være vårt hjem, en gang. Er ikke din feil. Noen bare vrir kniven dypere uansett hva man gjør Glemte laderen til mac'en på hytta og har ikke mer strøm Aww Tenkte jeg skulle kjøpe meg nye ting, og føle meg som sjefen i NM andre som er med på å spille noe gøy over steam? Har vi noe av det samme av spill? Jeg er med jeg. Skulle spille litt Dota2 men kan godt spille med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 16. september 2012 #113694 Del Skrevet 16. september 2012 :hoppendeglad: Jeg har levert 1 utkast av exphil. Dette er tøft for en gammal "tante" Og Maruu kom som du vil, bare ikke i antrekket som du har på avataren. CJ. Du og jeg MÅ ha en prat om destruktive forhold. Mortem i denne tråden kan du bruke så mye smileys du barre vil. Rofl, takk for at du ga meg en god pause fra lesingen igår, smakte subben din? Arabella 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 16. september 2012 #113695 Del Skrevet 16. september 2012 CJ jenta vet jo ikke hva Steam er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 16. september 2012 #113696 Del Skrevet 16. september 2012 Er ikke din feil. Noen bare vrir kniven dypere uansett hva man gjør Aww Tenkte jeg skulle kjøpe meg nye ting, og føle meg som sjefen i NM Har vi noe av det samme av spill? Jeg er med jeg. Skulle spille litt Dota2 men kan godt spille med deg vi har Civ, ser jeg. noen andre spill du anbefaler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 16. september 2012 #113697 Del Skrevet 16. september 2012 Det der så veldig fint ut for HerrN (steam altså) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 16. september 2012 #113698 Del Skrevet 16. september 2012 FruN hold deg til Guitar Hero du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 16. september 2012 #113699 Del Skrevet 16. september 2012 CJ. Du og jeg MÅ ha en prat om destruktive forhold. jeg har sagt stopp til henne, men jeg savner henne allikevel. og vet du hva det verste er? det mest patetiske jeg har sett fra hennes side. hun hadde en viss forestilling om at hun skulle overnatte her, og spilte alt hun kunne på de strengene hun vet var hennes hos meg. jeg fant kameraet mitt på badet idag, hun har tatt bilder av brystene sine og underlivet mens hun lånte toalettet. litt av en gave. her annonserer man alt for salg i håp om at jeg skal kjøpe det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 16. september 2012 #113700 Del Skrevet 16. september 2012 Det der så veldig fint ut for HerrN (steam altså) fint for deg også, da kan du banke oss i alt fra gran theft auto til armaII ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg