Gjest Crow Skrevet 15. september 2012 #113361 Del Skrevet 15. september 2012 kiwismak faktisk... var den god da? om du har smakt? Har nok ikke det enda. Skal oppdatere dere hvis jeg noen gang roter meg til å smake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LillaGorilla Skrevet 15. september 2012 #113362 Del Skrevet 15. september 2012 Da er du mer mann enn meg, jeg drikker whisky da, det er jo noe mannlig. Holder du deg til rusbrus og whisky, men styrer unna øl? Jeg synes du er rar :D Jeg drikker whisky jeg og, og det ser veldig lite mannlig ut. Håper jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 15. september 2012 #113363 Del Skrevet 15. september 2012 Noen andre som har opplevd dette når man studerer. Hver gang!! Stilig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 15. september 2012 #113364 Del Skrevet 15. september 2012 Holder du deg til rusbrus og whisky, men styrer unna øl? Jeg synes du er rar :D Jeg drikker whisky jeg og, og det ser veldig lite mannlig ut. Håper jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 15. september 2012 #113365 Del Skrevet 15. september 2012 Hver gang!! Stilig!! De var ganske kule, ja. Lurer på om jeg skal lage meg en fin trikot, på samme måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 15. september 2012 #113366 Del Skrevet 15. september 2012 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 15. september 2012 #113367 Del Skrevet 15. september 2012 Holder du deg til rusbrus og whisky, men styrer unna øl? Jeg synes du er rar :D Jeg drikker whisky jeg og, og det ser veldig lite mannlig ut. Håper jeg da. Nei jeg har bytta ut rusbrus med øl, fant også ut at mørke imperial stouts var vedlig godt sammen med røykfulle whiskies. Og damer som drikker whisky er sexy, i hvertfall viss de drikker kvalitets whisky. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 15. september 2012 #113368 Del Skrevet 15. september 2012 Han er utrolig dyktig med bilderedigering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LillaGorilla Skrevet 15. september 2012 #113369 Del Skrevet 15. september 2012 Si ifra om du vil ha et glass. Jeg spanderer! Og damer som drikker whisky er sexy, i hvertfall viss de drikker kvalitets whisky. Yes - da blei jeg plutselig sexy da! (selvsagt drikker jeg kvalitetswhisky) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 15. september 2012 #113370 Del Skrevet 15. september 2012 Si ifra om du vil ha et glass. Jeg spanderer! Yes - da blei jeg plutselig sexy da! (selvsagt drikker jeg kvalitetswhisky) Paradoksalt når damer gjør visse ting som er "mannlig" blir de sexy, at en dame har bein nok i nesa til å drikke whisky, er kult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LillaGorilla Skrevet 15. september 2012 #113371 Del Skrevet 15. september 2012 Paradoksalt når damer gjør visse ting som er "mannlig" blir de sexy, at en dame har bein nok i nesa til å drikke whisky, er kult Er det noen som har et eksempel på at menn kan gjøre kvinnelige ting og bli mer sexy..? Hmmm Dessuten synes jeg det blir litt feil å si "bein nok i nesa til å drikke whisky". Det er ikke noe man kjemper seg gjennom for å virke tøff. Jeg nyter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 15. september 2012 #113372 Del Skrevet 15. september 2012 Lets have some goddam Whiskey! Seriøst, fikk plutselig lyst til å drikke. Hadde vurdert å kjøpe en flaske vin idag, men glemte det. *snøft* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 15. september 2012 #113373 Del Skrevet 15. september 2012 Er det noen som har et eksempel på at menn kan gjøre kvinnelige ting og bli mer sexy..? Hmmm Dessuten synes jeg det blir litt feil å si "bein nok i nesa til å drikke whisky". Det er ikke noe man kjemper seg gjennom for å virke tøff. Jeg nyter det. Jah! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 15. september 2012 #113374 Del Skrevet 15. september 2012 Er det noen som har et eksempel på at menn kan gjøre kvinnelige ting og bli mer sexy..? Hmmm Dessuten synes jeg det blir litt feil å si "bein nok i nesa til å drikke whisky". Det er ikke noe man kjemper seg gjennom for å virke tøff. Jeg nyter det. Det var ikke ment sånn, men det er mange menn og kvinner som prøver seg på whisky en gang og gir opp, det krever enn innvendings periode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LillaGorilla Skrevet 15. september 2012 #113375 Del Skrevet 15. september 2012 Cordelia! Ja! Jeg har vin, whisky, cognac, gin, kahlua og en og annen vodkaslant.. og god musikksmak! Nach? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LillaGorilla Skrevet 15. september 2012 #113376 Del Skrevet 15. september 2012 Jah! Æææ... ha ha ha :D Er det deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 15. september 2012 #113377 Del Skrevet 15. september 2012 Æææ... ha ha ha :D Er det deg? Jepp! Har blitt litt eldre i mellomtiden, men det er fortsatt meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LillaGorilla Skrevet 15. september 2012 #113378 Del Skrevet 15. september 2012 Ooh la la! Sexy! Du er herved invitert på whiskynach Det er noe med blikket ditt her... en farlig sjarmør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dricka Skrevet 15. september 2012 #113379 Del Skrevet 15. september 2012 Jeg har egentlig veldig lyst til å utvide øreflippene mine.. bare så synd ørene blir så stygge den dagen jeg finner ut at jeg ikke vil ha hullete ører lengre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 15. september 2012 #113380 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Cordelia! Ja! Jeg har vin, whisky, cognac, gin, kahlua og en og annen vodkaslant.. og god musikksmak! Nach? Kommer! Får bringe med meg godt humør og blandevann jeg da. Endret 15. september 2012 av Cordelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg