Gjest Aphrodite Skrevet 14. september 2012 #112841 Del Skrevet 14. september 2012 Så sødt! Får vi se billeder? Nei, det har jeg ikke. Men du kan se det for deg mentalt sett. Jeg hadde på meg den ultra sexy Ole Brumm pysjen min! Hahahahahahahahahahahahahahahahahaaha :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 14. september 2012 #112842 Del Skrevet 14. september 2012 God lunsjtid Gia. Formen bra? Nesten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryDash Skrevet 14. september 2012 #112843 Del Skrevet 14. september 2012 Ja da var du sexy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 14. september 2012 #112844 Del Skrevet 14. september 2012 Nei, det har jeg ikke. Men du kan se det for deg mentalt sett. Jeg hadde på meg den ultra sexy Ole Brumm pysjen min! :o Nå må du ikke pirre fantasien min for mye her, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryDash Skrevet 14. september 2012 #112845 Del Skrevet 14. september 2012 Dere kan bare tenke dere hvor sexy jeg er i Devold ullundertøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 14. september 2012 #112846 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Jeg må komme med en innrømmelse. I går.. så sovnet jeg i stua.. med pcen.. i ansiktet. Pcen fikk masse sikkel på seg. Ikke så veldig kult. Oisann. Kankje en idé med en sånn alarm som sier fra når PC'en treffer ansiktet, så man kan gå og legge seg i senga? Jeg hadde en kul strategi med det der da jeg gikk på skolen. Det er noe med å sette seg og støtte opp huet med henda og albuene litt ut på pulten. Sånn at når man sovner, sklir albuene utover og huet fort dupper ned, sånn at man våkner før det treffer bordet. Hepp, lizm. Og hvis man i tillegg har ei bok stilt på høykant foran seg, så ser ikke lærern at du ikke akkurat har øyna åpne.. Men man bør sitte litt bakerst, hvis man skal dra den der gjennom flere semestrer. Endret 14. september 2012 av Maruu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aphrodite Skrevet 14. september 2012 #112847 Del Skrevet 14. september 2012 Nå må du ikke pirre fantasien min for mye her, da. Nei, jeg skal stoppe nå! Men pysjen er rosa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 14. september 2012 #112848 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Nei, det har jeg ikke. Men du kan se det for deg mentalt sett. Jeg hadde på meg den ultra sexy Ole Brumm pysjen min! :o Ah.. Også rosa i tillegg.. Endret 14. september 2012 av Maruu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aphrodite Skrevet 14. september 2012 #112849 Del Skrevet 14. september 2012 Oisann. Kankje en idé med en sånn alarm som sier fra når PC'en treffer anisktet, så man kan gå og legge seg i senga? Jeg hadde en kul strategi med det der da jeg gikk på skolen. Det er noe med å sette seg og støtte opp huet med henda og albuene litt ut på pulten. Sånn at når man sovner, sklir albuene utover og huet fort dupper ned, sånn at man våkner før det treffer bordet. Hepp, lizm. Og hvis man i tillegg har ei bok stilt på høykant foran seg, så ser ikke lærern at du ikke akkurat har øyna åpne.. Men man bør sitte litt bakerst, hvis man skal dra den der gjennom flere semestrer. Jeg registrerte ikke at pcen slo meg i trynet... Men mitt nyttårsforsett skal bli at jeg ikke burde sitte i stua med pcen og holde den foran trynet. Sånn at effekten blir dunk.... Den med den høystilte boka funker fjell! Jeg har allerede sovnet på bibiloteket i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aphrodite Skrevet 14. september 2012 #112850 Del Skrevet 14. september 2012 Ah.. Også rosa i tillegg.. Ja, det er lov å syntes jeg er hot altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 14. september 2012 #112851 Del Skrevet 14. september 2012 Dere kan bare tenke dere hvor sexy jeg er i Devold ullundertøy Nei, jeg skal stoppe nå! Men pysjen er rosa. Gisp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aphrodite Skrevet 14. september 2012 #112852 Del Skrevet 14. september 2012 Gisp! Jeg kommer på besøk i morgen! Med den rosa pysjen min med Ole Brumm på. Håper jeg er velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryDash Skrevet 14. september 2012 #112853 Del Skrevet 14. september 2012 Mitt ullundertøy har blålilla genser med svart stilongs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 14. september 2012 #112854 Del Skrevet 14. september 2012 Jeg registrerte ikke at pcen slo meg i trynet... Men mitt nyttårsforsett skal bli at jeg ikke burde sitte i stua med pcen og holde den foran trynet. Sånn at effekten blir dunk.... Den med den høystilte boka funker fjell! Jeg har allerede sovnet på bibiloteket i dag! Kanskje binde opp PC'n med noe? Sånn at den ikke tipper framover når man sovner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aphrodite Skrevet 14. september 2012 #112855 Del Skrevet 14. september 2012 Kanskje binde opp PC'n med noe? Sånn at den ikke tipper framover når man sovner? Ikke le. Jeg sliter med et søvnproblem. Okei, det er lov å le. Jeg ler litt av det selv, faktisk. Det er jo helt hysterisk.. Jeg lå og sov med munnen oppe på bibiloteket i dag.. Jeg skulle sjekke noe om den Aristoteles. Det ble med tanken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 14. september 2012 #112856 Del Skrevet 14. september 2012 Jeg kommer på besøk i morgen! Med den rosa pysjen min med Ole Brumm på. Håper jeg er velkommen Jeg skal jo jobbe - men vi rekker en kjappis i busken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aphrodite Skrevet 14. september 2012 #112857 Del Skrevet 14. september 2012 Jeg skal jo jobbe - men vi rekker en kjappis i busken! Ole Brumm syntes at jeg fortjener bedre! Dustebæsj Men det er greit da, siden det er deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 14. september 2012 #112858 Del Skrevet 14. september 2012 Ole Brumm syntes at jeg fortjener bedre! Dustebæsj Men det er greit da, siden det er deg I epletreet, da? Med tilhørende kakao og jodling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aphrodite Skrevet 14. september 2012 #112859 Del Skrevet 14. september 2012 I epletreet, da? Med tilhørende kakao og jodling. Ja takk! Men da vil jeg få bursdagsgaven min i morgen også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 14. september 2012 #112860 Del Skrevet 14. september 2012 Ja takk! Men da vil jeg få bursdagsgaven min i morgen også.. Jeg skal pakke den pent ind.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg