Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Gjest Aphrodite

Så sødt!

Får vi se billeder?

Nei, det har jeg ikke. Men du kan se det for deg mentalt sett. Jeg hadde på meg den ultra sexy Ole Brumm pysjen min!

Hahahahahahahahahahahahahahahahahaaha

:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det har jeg ikke. Men du kan se det for deg mentalt sett. Jeg hadde på meg den ultra sexy Ole Brumm pysjen min!

Nå må du ikke pirre fantasien min for mye her, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må komme med en innrømmelse. I går.. så sovnet jeg i stua.. med pcen.. i ansiktet. Pcen fikk masse sikkel på seg. Ikke så veldig kult.

Oisann.

Kankje en idé med en sånn alarm som sier fra når PC'en treffer ansiktet, så man kan gå og legge seg i senga?

Jeg hadde en kul strategi med det der da jeg gikk på skolen.

Det er noe med å sette seg og støtte opp huet med henda og albuene litt ut på pulten. Sånn at når man sovner, sklir albuene utover og huet fort dupper ned, sånn at man våkner før det treffer bordet.

Hepp, lizm.

Og hvis man i tillegg har ei bok stilt på høykant foran seg, så ser ikke lærern at du ikke akkurat har øyna åpne..

Men man bør sitte litt bakerst, hvis man skal dra den der gjennom flere semestrer.

Endret av Maruu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hjerter:

Ah.. Også rosa i tillegg.. :plystre:

Endret av Maruu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aphrodite

Oisann.

Kankje en idé med en sånn alarm som sier fra når PC'en treffer anisktet, så man kan gå og legge seg i senga?

Jeg hadde en kul strategi med det der da jeg gikk på skolen.

Det er noe med å sette seg og støtte opp huet med henda og albuene litt ut på pulten. Sånn at når man sovner, sklir albuene utover og huet fort dupper ned, sånn at man våkner før det treffer bordet.

Hepp, lizm.

Og hvis man i tillegg har ei bok stilt på høykant foran seg, så ser ikke lærern at du ikke akkurat har øyna åpne..

Men man bør sitte litt bakerst, hvis man skal dra den der gjennom flere semestrer.

Jeg registrerte ikke at pcen slo meg i trynet... Men mitt nyttårsforsett skal bli at jeg ikke burde sitte i stua med pcen og holde den foran trynet. Sånn at effekten blir dunk....

Den med den høystilte boka funker fjell! Jeg har allerede sovnet på bibiloteket i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg registrerte ikke at pcen slo meg i trynet... Men mitt nyttårsforsett skal bli at jeg ikke burde sitte i stua med pcen og holde den foran trynet. Sånn at effekten blir dunk....

Den med den høystilte boka funker fjell! Jeg har allerede sovnet på bibiloteket i dag!

:fnise:

Kanskje binde opp PC'n med noe? Sånn at den ikke tipper framover når man sovner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aphrodite

:fnise:

Kanskje binde opp PC'n med noe? Sånn at den ikke tipper framover når man sovner?

Ikke le. Jeg sliter med et søvnproblem. Okei, det er lov å le. Jeg ler litt av det selv, faktisk. Det er jo helt hysterisk..

Jeg lå og sov med munnen oppe på bibiloteket i dag.. Jeg skulle sjekke noe om den Aristoteles. Det ble med tanken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer på besøk i morgen! Med den rosa pysjen min med Ole Brumm på. Håper jeg er velkommen :tommelsmil:

Jeg skal jo jobbe - men vi rekker en kjappis i busken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ole Brumm syntes at jeg fortjener bedre! Dustebæsj :(

Men det er greit da, siden det er deg :hjerter_rundt:

I epletreet, da? Med tilhørende kakao og jodling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...