Gjest Aphrodite Skrevet 14. september 2012 #112781 Del Skrevet 14. september 2012 Haha, festlig Maya! Jeg har tilgode å sovne på kino, men ja.. Jeg sovner lett overalt egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 14. september 2012 #112782 Del Skrevet 14. september 2012 Nå har jeg tatt sprøyte igjen. Blir rutine på fredager dette. Men blir så forvirret. Vi er 3 stk som har tatt vaksiner for samme reisemål, men vi får forskjellige beskjeder og jeg skal ta 3 doser hepatitt a+b, mens de andre skal ta 2.., hvorfor skal vi ikke få det samme?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CatMaru Skrevet 14. september 2012 #112783 Del Skrevet 14. september 2012 tror jeg skal ta en tur til legen idag, gitt. noe galt som ikke er riktig her. Er du blitt syk, Jack? Det håper jeg da virkelig ikke. Da må du komme deg til legen, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CatMaru Skrevet 14. september 2012 #112784 Del Skrevet 14. september 2012 Nå har jeg tatt sprøyte igjen. Blir rutine på fredager dette. Men blir så forvirret. Vi er 3 stk som har tatt vaksiner for samme reisemål, men vi får forskjellige beskjeder og jeg skal ta 3 doser hepatitt a+b, mens de andre skal ta 2.., hvorfor skal vi ikke få det samme?? Kanskje de er vaksinert en gang tidligere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 14. september 2012 #112785 Del Skrevet 14. september 2012 Er du blitt syk, Jack? Det håper jeg da virkelig ikke. Da må du komme deg til legen, ja. bare sliten og sånn, det fikser seg. men er noe rart med systemet, har idiotisk vondt når jeg reiser meg... I HODET! jeg begynner vel bli gammel, men jeg tenker det er bedre å være på den sikre siden. såeh, suse bort til volvat en tur nuh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CatMaru Skrevet 14. september 2012 #112786 Del Skrevet 14. september 2012 bare sliten og sånn, det fikser seg. men er noe rart med systemet, har idiotisk vondt når jeg reiser meg... I HODET! jeg begynner vel bli gammel, men jeg tenker det er bedre å være på den sikre siden. såeh, suse bort til volvat en tur nuh. Huff, jeg håper de finner ut hva det er, så du får hjelp. Det er ikke godt å ha hodepine. Maruu gikk faktisk med lungebetennelse han, uten at man skjønte hva det var. Han følte seg bare forkjølet og småpjuskete, og var så uendelig siten når han hadde gått opp trapper. Så var det faktisk betennelse i lungene. Lykke til på Volvat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 14. september 2012 #112787 Del Skrevet 14. september 2012 har ikke tid til å være sjuk, har jo date i kveld. takketakk, catm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 14. september 2012 #112788 Del Skrevet 14. september 2012 Nå har jeg tatt sprøyte igjen. Blir rutine på fredager dette. Men blir så forvirret. Vi er 3 stk som har tatt vaksiner for samme reisemål, men vi får forskjellige beskjeder og jeg skal ta 3 doser hepatitt a+b, mens de andre skal ta 2.., hvorfor skal vi ikke få det samme?? Jeg tok også 3 doser med hepatitt a og b.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 14. september 2012 #112789 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Burde egentlig ha shinet hus siden vi har invitert noen venner over på bacalao og vin i morgen kveld........MEN jeg er blitt hektet på Henning Mankell! Var en fyr som solgte meg alle Mankell-bøkene sine for 200kr! Så nå er jeg helt i Wallander sin verden..... (og mannen sukker over at han må snekre ny bokhylle.......blir en Maxbo-tur idag... Må sette opp hylla uti den ene gangen, det begynner å bli fullt i begge stuene og soverommet av bøker..litt bokglad kan man si..) Endret 14. september 2012 av maya76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryDash Skrevet 14. september 2012 #112790 Del Skrevet 14. september 2012 Huff, jeg håper de finner ut hva det er, så du får hjelp. Det er ikke godt å ha hodepine. Maruu gikk faktisk med lungebetennelse han, uten at man skjønte hva det var. Han følte seg bare forkjølet og småpjuskete, og var så uendelig siten når han hadde gått opp trapper. Så var det faktisk betennelse i lungene. Lykke til på Volvat Atypisk Lungebetennelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 14. september 2012 #112791 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) KAKER!!!!! Bursdagen min er ca halvannen mnd unna, gjør vel ikke noe det?? ......29. desember? ikke sant? (jeg har ikke sniktittet på facebukken faktisk, men jeg tror nok jeg husker riktig dato fra i fjor ) maya har bursdag på søndag og aphrodite torsdagen etter det --- god morgen Endret 14. september 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryDash Skrevet 14. september 2012 #112792 Del Skrevet 14. september 2012 Det står 2 svære sånne fukttørkere utenfor ytterdøren min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 14. september 2012 #112793 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) ......29. desember? ikke sant? (jeg har ikke sniktittet på facebukken faktisk, men jeg tror nok jeg husker riktig dato fra i fjor ) maya har bursdag på søndag og aphrodite torsdagen etter det --- god morgen September er en fin måned å ha bursdag i:-) Spent på hva jeg får av minstejenta, hun har holdt på med et bokprosjekt på rommet sitt hele uka, på timesvis hver dag! Strengt forbudt for meg å komme inn...... Og god morgen til deg og Noz (eller god formiddag;-)) Endret 14. september 2012 av maya76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 14. september 2012 #112794 Del Skrevet 14. september 2012 Jeg burde egenltlig ha støvsugd og ryddet bort gammel klesvask som fortsatt henger til pynt i stua, men jeg hverken orker eller gidder. Og om tre timer drar jeg inn til Oslo for å kidnappe venninna mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryDash Skrevet 14. september 2012 #112795 Del Skrevet 14. september 2012 Nå har jeg handla Pølser Pølsebrød Ketchup Potetgull Godteri Kjeks Brød Leverpostei Fjordland bare fordi jeg kommer til å være dørge lat på søndag etter turen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henrix Skrevet 14. september 2012 #112796 Del Skrevet 14. september 2012 ......29. desember? ikke sant? (jeg har ikke sniktittet på facebukken faktisk, men jeg tror nok jeg husker riktig dato fra i fjor ) Kunne ønske jeg hadde like god hukommelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryDash Skrevet 14. september 2012 #112797 Del Skrevet 14. september 2012 Jeg vil ha bursdag sånn rundt 7.juni, men jeg må ha i iskalde mars. Det er bare i fjor det ikke var snø på bursdagen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 14. september 2012 #112798 Del Skrevet 14. september 2012 Burde egentlig ha shinet hus siden vi har invitert noen venner over på bacalao og vin i morgen kveld........MEN jeg er blitt hektet på Henning Mankell! Var en fyr som solgte meg alle Mankell-bøkene sine for 200kr! Så nå er jeg helt i Wallander sin verden..... (og mannen sukker over at han må snekre ny bokhylle.......blir en Maxbo-tur idag... Må sette opp hylla uti den ene gangen, det begynner å bli fullt i begge stuene og soverommet av bøker..litt bokglad kan man si..) Har 2 bokhyller fra ikea med ekstra etasje på men nå lurer jeg litt på hvor jeg skal plasere flere. Tror jeg må få tegnet opp stuen i et program eller noe slikt så jeg kan flytte på ting uten å måtte flytte de. Blir jo ikke akkurat mindre bøker på meg heller ......29. desember? ikke sant? (jeg har ikke sniktittet på facebukken faktisk, men jeg tror nok jeg husker riktig dato fra i fjor ) maya har bursdag på søndag og aphrodite torsdagen etter det --- god morgen God morgen Nozzingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CatMaru Skrevet 14. september 2012 #112799 Del Skrevet 14. september 2012 Atypisk Lungebetennelse? Etterhvert var den ikke så atypisk lengre, men da var han blitt skikkelig syk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 14. september 2012 #112800 Del Skrevet 14. september 2012 Endelig helg! Rett ned på trenningssenteret etterpå bare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg