Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kopp kaffe nr 2........skummelt lettvindt med sånn kaffemaskin!

God morgen :kaffekopp:

Og oppdaget selvfølgelig at skolesekken til minstejenta var full av kakao i det rommet der regntrekket er......jeg som vasket og skurte sekken hennes igår. Så nå gikk hun til skolen med min sin ryggsekk som er noen hakk for stor til henne.

Og god bedring til Ery :klem: Drikk masse te, appelsinjucie og vann, knask hvitløk, ingefær og c-vit:-)

Endret av maya76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aphrodite

Kopp kaffe nr 2........skummelt lettvindt med sånn kaffemaskin!

God morgen :kaffekopp:

Og oppdaget selvfølgelig at skolesekken til minstejenta var full av kakao i det rommet der regntrekket er......jeg som vasket og skurte sekken hennes igår. Så nå gikk hun til skolen med min sin ryggsekk som er noen hakk for stor til henne.

Og god bedring til Ery :klem: Drikk masse te, appelsinjucie og vann, knask hvitløk, ingefær og c-vit:-)

God morgen, Maya! Æsj det med sekken, men sånt skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener forrige haik hadde jeg feber, å når vi skulle til Lofoten lå jeg på sofaen etter å ha blitt påkjørt. Å på de 2 lofotturene jeg kom meg på hadde jeg 2.gangs forbrenninger på en og e.coli infeksjon på den andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, Maya! Æsj det med sekken, men sånt skjer.

Verste er at jeg frykter det kommer til å stinke sur melk i lange tider fremover, selv om jeg har vasket og vasket.........heldigvis var det bare noen skrivebøker som hadde fått kakao på seg helt nederst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aphrodite

Verste er at jeg frykter det kommer til å stinke sur melk i lange tider fremover, selv om jeg har vasket og vasket.........heldigvis var det bare noen skrivebøker som hadde fått kakao på seg helt nederst..

Det skjønner jeg godt. Sånn lukt setter seg utrolig godt, fysj.. Jeg husker når typen sølte med litt melk i kjøleskapet når jeg var i London for et år siden. Han vasket ikke opp alt, og det begynte å stinke. Han fikk fikset det, men guuud for en lukt..

Da tror jeg det går bra! Skrivebøker kan man kanskje ofre litt lettere enn en leseboken, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan tro at her er det action, stor vannlekkasje i bygget jeg bor i å vannet har rent ned til Rema. Jeg skal være så slem å si at jeg egentlig godter meg litt på at det er vått på Rema :kosteskaft:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jammen vanskelig å stå opp på fredag etter meget lang uke. Glad jeg har flexitid :fnise:

Håper legen har noe bra svar til deg Jack. Ikke noe kjekt med noe galt som ikke er riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å Aphrodite, det slår ikke han som sovna på dassen på butikken der faren min bor. Han våknet kl 02 om natten til en mørk og stengt Ica Nær. Å så gikk han ut en nødutgang å utløste tyverialarmen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aphrodite

:hakeslepp::klemmer::troest: håper ikke du snorka for høyt

Hahaha, men det var driit flaut når jeg våkna. Jeg tror ikke jeg snorka, men jeg vet ikke. Hehehehehehehe.. Kanskje på tide å komme seg hjem og sove litt?

Å Aphrodite, det slår ikke han som sovna på dassen på butikken der faren min bor. Han våknet kl 02 om natten til en mørk og stengt Ica Nær. Å så gikk han ut en nødutgang å utløste tyverialarmen

HAAHAHA, herreguuud...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi-Hi; mannen min sovnet en gang han var med størstejenta på kino...........tror hun var ca 7 år, og hun var dødsflau over den høylydte snorkinga hans (tro meg han snorker noe sykt ille!). Nektet å gå på kino med han på lange tider etterpå....

Endret av maya76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...