Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

han skulle jo jobbe et døgn i strekk!

håper han er langt inni drømmeland!

Stakkars :( han jobber da virkelig aaaaltfor mye!

Skrevet

SURRE! lenge siden sist! Hvordan står det til med deg? :)

Skrevet

jeg har faktisk vært å pilka i dag!

for første gang!

også fikk jeg trolig en suuuuper stor fisk!

de andre fikk sånne småsild og en fikk en tosk på 2 kg.

men da det nappen i fiskestanga mi, så begynte jeg å snurre

den inn, og hele stanga bøya seg skikkelig, og jeg måtte bruke makt for å snurre den inn! og så da fisken var litt under vannoverflaten enda, så kom det opp en gedigen luftboble, som fylte hele pilke-hullet, samt en del blod. jeg fikk faktisk ikke fisken opp av hullet selvom hullet var stort i diameter, så var fisken større :hakeslepp:

jeg tror det var en sel jeg :ler:

... men jeg har aldri aldri aldri drept noen dyr, og jeg må innrømme at jeg fremdeles har dålig samvittighet for at jeg skada den :sukk:

Wooow.. En tosk!! Har bare møtt på tosker på 80-90 kg jeg :gjeiper:

Du måkke fange seler.. Eller var det selen til Koala Lompa?

Men gøy med fisk da. Får aldri jeg.

jeg skjønner fortsatt ikke hvordan jeg skrur på tven :roll:

Legg ut bilde av fjernkontrollen, så skal vi prøve å hjelpe. Men prøv knappen øverst til venstre. Og prøv å bytte batterier :)

Gjest Surrehodet
Skrevet

Surre er trøtt og surrer for mye.

Og tven den må jeg skru på uten fjernkontroll. Også skal den liksom inn på en av HDMI nummerene, også må jeg huske å skru på dekoder og strøm også lyd også........også.......

Er det rart jeg sitter på KG?

Skrevet
:fnise: jeg føler med deg, Surre. Jeg er helt håpløs med slikt selv.
Skrevet

Du kan jo se Nrk på nett da, om det er noe hjelp? :)

Skrevet

Hei alle saman :goodbye:

Akkurat kome heim,har sitti to timar i salen idag og det var ein herlig tur i vinter-wonderland :hjerter_rundt: Svarta (hesten) var kjempedyktig idag,og eg er så happy :mrgreen:

Da har jeg stått på ski, fotball, styrke og mer styrke etterpå, og dusjet. :takke:

Wow,dyktig du er då! :mrgreen: Flinkis :) dusje ja,det skal eg og gjere,snaaaart :icon_lol:

Gjest Silvermist
Skrevet

Jeg satt oppe i hele natt og skrev en oppgave som skulle leveres kl.10 i dag. Kl. 09.57 så jeg at innleveringen var utsatt til mandag. :blink::huh::unsure::lol:

Skrevet

Du er glad i musikk,Rumle (var nettopp inne på- hva hører på nå tråden)

Det aller meste så jeg var grupper/band jeg aldri har hørt om,men... :fnise:

Skrevet

Jeg satt oppe i hele natt og skrev en oppgave som skulle leveres kl.10 i dag. Kl. 09.57 så jeg at innleveringen var utsatt til mandag. :blink::huh::unsure::lol:

Åhh, så kjipt!! Men da kan du i det minste slappe av i helgen da..

Gjest Silvermist
Skrevet

Åhh, så kjipt!! Men da kan du i det minste slappe av i helgen da..

Ja, det er sant. Uff, må bare le! *rister på hodet*

Gjest NozMonster
Skrevet

Wooow.. En tosk!! Har bare møtt på tosker på 80-90 kg jeg :gjeiper:

Du måkke fange seler.. Eller var det selen til Koala Lompa?

Men gøy med fisk da. Får aldri jeg.

:ler:

en liten skriveleif der ja!

jeg vil ikke ha fisk jeg :sjenert:

men jeg fisket ute på praksisssen i dag, så jeg kunne jo ikke vise at jeg ikke ville fiske eller få fisk til elevene..

Surre er trøtt og surrer for mye.

Og tven den må jeg skru på uten fjernkontroll. Også skal den liksom inn på en av HDMI nummerene, også må jeg huske å skru på dekoder og strøm også lyd også........også.......

Er det rart jeg sitter på KG?

sitter du mye på kg?

da gjemmer du deg godt! :sukk:

har savnet deg her jeg serru.. :sjenert:

Hei alle saman :goodbye:

Akkurat kome heim,har sitti to timar i salen idag og det var ein herlig tur i vinter-wonderland :hjerter_rundt: Svarta (hesten) var kjempedyktig idag,og eg er så happy :mrgreen:

Wow,dyktig du er då! :mrgreen: Flinkis :) dusje ja,det skal eg og gjere,snaaaart :icon_lol:

hvordan går det med hun venninnen din som oppførte seg ganske så overlegen? har du pratet med henne?

silveeeeeeer! :kose:

hvordan er formen? er du noe bedre?

Skrevet (endret)

Ja Noz,eg fekk jo ein grunn,på eit vis,ikkje ein heilt gyldig ein,men ho hadde ikkje unngått meg med vilje,sa ho..Så vi snakker saman,men er framleis litt skeptisk er eg redd :sjenert: Følte ikkje grunnen haldt heilt mål :sukk:

Takk for du bryr deg :) Må seie eg føler meg som ein av dykk allereie sjølv om eg ikkje har vore her på KG så veldig lenge :)

Endret av Daybreak
Skrevet

Det er ikke helgen som er burde-burde... Jeg burde så mye hele tiden.. ÆSJ!

Er SÅ kjedelig å rydde og organisere... :sjenert:

Gjest Silvermist
Skrevet

silveeeeeeer! :kose:

hvordan er formen? er du noe bedre?

Nozze! :klemmer: Ja heldigvis, bare litt hosting og sånn igjen nå. Juhu!! Skal på trening for første gang på en uke i morgen, har skikkelig abstinenser!! :trene: Hvordan er det meg deg da søtnoz?

Gjest odisi73
Skrevet

Jeg ser på Berserk nå på TvN,det er ganske ok program :jepp:

Skrevet

Hvor er Gia?? Jeg har et spørsmål til han!! Skulle ikke han jobbe i 24 timer?? Da burde han vel være her :klo:

Ja, hvor er Gia for tiden? :klo:

Ich bin hier!

Jeg måtte sove lidt, ikke bliv sinte på meg......

Skrevet

Jeg ser på Berserk nå på TvN,det er ganske ok program :jepp:

Det ser jeg på også. :jepp:

Ich bin hier!

Jeg måtte sove lidt, ikke bliv sinte på meg......

Ahh. soving ja.. Det gleder jeg meg til jeg skal etterpå og. Men nå har jeg stilt spm i Odisi sin dagbok da.. Forsmak?

Skrevet

Tror nesten du Gia liker å gå rundt i huset med boxeren på deg :fnise: hvis huset er varmt nok :jepp:

Hvis det er varmt nok, så har jeg nok mindre end det - og jeg glemmer at det findes gardiner, så det er godt mulig at nabofruene har enten store gleder eller frustrasjoner når de ser mod huset mitt.....

Skrevet (endret)

Det ser jeg på også. :jepp:

Ahh. soving ja.. Det gleder jeg meg til jeg skal etterpå og. Men nå har jeg stilt spm i Odisi sin dagbok da.. Forsmak?

Forsmak? Det skjønte jeg ikke helt...

edit: Jeg så spørsmålet ditt. Jeg skal kikke på det arrangementet. Det høres spennende ud.

Endret av Giacomo_P
Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...