Gå til innhold

Hvil i fred Alan Rickman

Tabris

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 timer siden, nordnorsk skrev:

Åhh, vi Potterheads må holde sammen. Vi skal sørge for at både Severus Snape og Alan Rickman aldri dør i hjertene våre :hjerte::cry3:

2 timer siden, LempikasPromise skrev:

Føler meg nesten litt knust.  Jeg pleier ikke å sørge over kjendiser, men dette synes jeg var fryktelig trist, var ikke klar over at han var syk. 

Han gjorde så utrolig mye ut av alle rollene sine, han gav så mye av seg selv. 

Selv om jeg elsker ham i Harry Potter, så er han f.eks fabelaktig som Colonel Brandon også <3 

image.jpeg

:grine::grine:

Orker ikke si noe. Det er så trist. :tristbla:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brått ble filmverden enda mer litt tom. Alan Rickman var virkelig en av mine favorittskuespillere :grine: Selvfølgelig er han ekstra spesiell fordi han spilte Severus Snape i HP, som han i mine øyne var helt genial i, men for alle de andre fantastiske rolletolkningene han hadde gjør dette bare enda tristere :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Suppemann skrev:

By grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!

Å f**n, det var sant. Han var i den også. Nå ble jeg trist. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ja det var noe skikkelig dritt å se dette på facebook feeden idag. Han hadde noe helt eget ved seg han fyren der, og det er trist at  vi ikke skal få se noe mer av talentet hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal heve tryllestaven min hver jul når jeg ser Harry Potter og Love actually kun for Alan. Dyktig skuespiller som legger lista  høyt for de nye som kommer inn i kunsten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...