Gå til innhold

Er drittlei bf som gir f i ungene sine!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Far har jo samvær med barnet som avtalt-men sier nei til mer når du trenger barnevakt , barnevernet mener at ditt barn og stesøstern ikke skal være sammen..

mener du virkelig at eksen din skal gi opp å være sammen med damen han elsker bare for 7 dager mer samvære med et barn han uansett ikke får ha 100%? Med den tankegangen vil jeg si alle som går fra hverandre driter i ungene sine..

Anonymkode: f021b...798

Er du seriøs nå? Dummeste jeg noen gang har lest... Så du syns det hadde vørt helt ok om pappaen din valgte dama si å hennes barn fremfor deg? 

Du er sikkert en sånn pappa som har gjort nettopp det samme... 

Anonymkode: 0fb56...68b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har vi vært på ny mekling fordi far sa i november at han skulle ha barna 50/50... I dag skulle vi skrive ny avtale men han var fornøyd med hvordan det var nå så da forblir det 70/30.... For en dust! 

Da er det bare å kreve bidrag! Noe får han hvertfall bidra med! 

Anonymkode: 0fb56...68b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg helt feil når grunnen til at barnevernet ikke ville ha stesøster rundt dine barn, var at hun var voldelig mot de? 

Prøvd å finne igjen det innlegget ditt, men finner det ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 13.1.2016 at 10.41, EvaLena skrev:

Velkommen i klubben, TS. Min eks har ikke hatt kontakt med våre barn på 6.5 ÅR. Han bor kun 15 min unna oss.

Han kjøper ikke jule/bursdagsgave, ikke gratulerer med dagen, ingen Mail, tlf eller sms. Blokkert ungene på face og gir fullstendig faen i det. Idiot er han

Var dere gift? Hvor gamle var dere?

 

Anonymkode: ccb7e...c7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, MissPierce skrev:

Husker jeg helt feil når grunnen til at barnevernet ikke ville ha stesøster rundt dine barn, var at hun var voldelig mot de? 

Prøvd å finne igjen det innlegget ditt, men finner det ikke. 

Hun er ikke voldelig på den måten... Men har vært noen drøye episoder ja.... 

Anonymkode: 0fb56...68b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var dere gift? Hvor gamle var dere?

 

Anonymkode: ccb7e...c7a

Ja, var gift og rundt førti da han stakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Far har jo samvær med barnet som avtalt-men sier nei til mer når du trenger barnevakt , barnevernet mener at ditt barn og stesøstern ikke skal være sammen..

mener du virkelig at eksen din skal gi opp å være sammen med damen han elsker bare for 7 dager mer samvære med et barn han uansett ikke får ha 100%? Med den tankegangen vil jeg si alle som går fra hverandre driter i ungene sine..

Anonymkode: f021b...798

7 dager ekstra er 7 dager ekstra..

Hadde mannen tenkt med det hodet som sitter mellom skuldrene og ikke det mellom bena- så kunne han hatt barna 50%.. .

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du seriøs nå? Dummeste jeg noen gang har lest... Så du syns det hadde vørt helt ok om pappaen din valgte dama si å hennes barn fremfor deg? 

Du er sikkert en sånn pappa som har gjort nettopp det samme... 

Anonymkode: 0fb56...68b

 

24 minutter siden, xinnia skrev:

7 dager ekstra er 7 dager ekstra..

Hadde mannen tenkt med det hodet som sitter mellom skuldrene og ikke det mellom bena- så kunne han hatt barna 50%.. .

Man er ikke et dårlig menneske eller dårlig far om man gir slipp på bare 7 dager for en periode i livet om det betyr at man kan få sin livs kjærlighet. Trolig vil barnet til ts og stedatter gå overens om noen år..

om man stemples som dårlige foreldre for den beslutningen er ALLE som velger å gå fra hverandre elendige mennesker - de velger jo bort langt flere dager av barnets liv til fordel for å kunne finne den rette å leve med.. 

 

 

Anonymkode: f021b...798

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Man er ikke et dårlig menneske eller dårlig far om man gir slipp på bare 7 dager for en periode i livet om det betyr at man kan få sin livs kjærlighet. Trolig vil barnet til ts og stedatter gå overens om noen år..

om man stemples som dårlige foreldre for den beslutningen er ALLE som velger å gå fra hverandre elendige mennesker - de velger jo bort langt flere dager av barnets liv til fordel for å kunne finne den rette å leve med.. 

 

 

Anonymkode: f021b...798

Sitt livs kjærlig? :fnise: Nåværende, tenker jeg vi sier. Og jo, man er jævlig dårlig hvis en lar en utenforstående bestemme hvilket forhold en skal ha til egne barn. For ikke å snakke om denne dama som lever godt med at hennes samboer ikke kan ha egne barn hos seg fordi hun og problembarnet hennes har slått seg ned i boligen. Hun burte frivillig flyttet ut fram til hennes barn var inne i nytt spor, så fikk de treffes når det passet. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Kontormus skrev:

Sitt livs kjærlig? :fnise: Nåværende, tenker jeg vi sier. Og jo, man er jævlig dårlig hvis en lar en utenforstående bestemme hvilket forhold en skal ha til egne barn. For ikke å snakke om denne dama som lever godt med at hennes samboer ikke kan ha egne barn hos seg fordi hun og problembarnet hennes har slått seg ned i boligen. Hun burte frivillig flyttet ut fram til hennes barn var inne i nytt spor, så fikk de treffes når det passet. 

jeg syns helt ærlig at man uansett bør sette egen lykke til side og leve med den man fikk barn med livet ut.. 

Har man tatt et egoistisk valg og valgt bort barnet 40-50 % så kan man likegodt velge bort 25 % mer og gi barnet ett hjem..

Anonymkode: f021b...798

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg syns helt ærlig at man uansett bør sette egen lykke til side og leve med den man fikk barn med livet ut.. 

Har man tatt et egoistisk valg og valgt bort barnet 40-50 % så kan man likegodt velge bort 25 % mer og gi barnet ett hjem..

Anonymkode: f021b...798

Nå er det veldig mye som kan gå galt selv om man har fått barn, og ofte har barna det bedre med foreldre som bor hver for seg. MEN, kvinner har en lei tendens til å skulle dominere det som foregår i heimen, og da kommer ofte interesser i konflikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kontormus skrev:

Nå er det veldig mye som kan gå galt selv om man har fått barn, og ofte har barna det bedre med foreldre som bor hver for seg. MEN, kvinner har en lei tendens til å skulle dominere det som foregår i heimen, og da kommer ofte interesser i konflikt.

At barna ofte har det bedre ved at foreldrene går hver til sitt er bare en løgn skilte mennesker gjemmer seg bak. Parten som ønsker å gå  har det best ved å "feige ut" . Barna vil for alltid bli skadelidende .. Foreldrene bør heller skjerpe seg- se på barna som en jobb og samarbeide med sin utkårede kollega- så får sex livet enten legges på is de neste åra eller finne sted på en annen arena..

 

Anonymkode: f021b...798

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

At barna ofte har det bedre ved at foreldrene går hver til sitt er bare en løgn skilte mennesker gjemmer seg bak. Parten som ønsker å gå  har det best ved å "feige ut" . Barna vil for alltid bli skadelidende .. Foreldrene bør heller skjerpe seg- se på barna som en jobb og samarbeide med sin utkårede kollega- så får sex livet enten legges på is de neste åra eller finne sted på en annen arena..

 

Anonymkode: f021b...798

Hva med de som ruser seg og/eller utøver vold? Skylder man noen å bli da...?? Det forekommer det også, dessverre altfor ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...