Gå til innhold

Offisielt førstegangsprøvere


Heldiggris

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

9 timer siden, fresiafrex skrev:

Krysser fingrene for deg @Heldiggris! Spennende å følge med! :)

Tusen takk! Kommer til å være ganske nervøs i dag og sikkert inbille meg TR dagen lang! :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 DPO

ingen TR i sikte enda. Vært en helt vanlig dag uten tanke på symptomer. Den der livmortappen er fortsatt nesten utenfor rekkevidde og jeg har vært på apoteket og kjøpt meg en test. Har veldig lyst til å teste i morgen tidlig, men TR kan jo egentlig komme når som helst i morgen, så jeg har ikke lyst til å "sløse" bort en trst og så kommer TR noen timer senere... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må nesten riste litt på hodet når jeg skriver dette, for man blir jo så vandt til å dele alt mulig.

fikk plutselig magesmerter og løs mage i kveld. Bruker ofte å ha litt løs mage når Tanta kommer. Slik at jeg ikke helt klarer å skille mellom om jeg kun har menssmerter eller om jeg har vondt i magen liksom. 

Så for meg så synes jeg dette er et tegn på at TR kommer i natt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 DPO

IKM dagen

ingen TR her 🤔

Jeg tror jeg kommer til å ta testen når jeg står opp.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Heldiggris skrev:

Det kom fram et + tegn på den testen gitt!

Gratulerer så mye 😀 

Gikk ikke for oss denne mnd ;/ våknet imårest å ble litt skuffa! Aldri blødd så mye! Så da var det ingen tvil! Tror vi prøver nå i februar også, men hopper over mars :)  Krysser alt jeg har for at d klaffer neste gang :) 

masse lykke til videre ❤️ ble glad på dine vegne! Oktoberbaby 👶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Åh, jeg ble umiddelbart litt sjalu, men det er jo så gledelig at det klaffer! Uansett hvem det klaffer for! :)

Kos deg masse, masse. Spennende tid i møte. Oktoberbaby er bra! :) Fin tid, da er ungen samarbeidsvillig i det kaldeste tiden og vil sikkert ikke protestere på å ligge dypt i myke vognposer. Og deilig med en baby som kan krabbe litt rundt i gresset sommeren neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gratulasjoner! Hvor heldig går det ann å bli! Klaff på pp1. Ja, da skjer det faktisk. 

må jo indrømme at jeg hadde en veldig god følelse fom ca 7 dpo men den ble blandet med redselen av å bli skuffet. Sa det til mannen rett etter jeg tok testen og han trodde jeg tulla med han og syntes det var dårlig gjort. Nå går vi rundt i en uvirkelig tilstand og han er så søt. Har tatt full kontroll over hva jeg skal og ikke skal spise og når jeg kommer til å bli kvalm osv. Var merkelig å handle idag (vi handler for en hel uke) plutselig innså jeg hvor mye forskjellig jeg ikke skulle spise eller passe ekstra på. Kaffen tror jeg blir verst. Og ost! 

Velger å ikke engang tenke tanken på at dette kan gå noe annet enn bra! 

Skjønner godt den instinkitive reaksjonen med sjalusi. Gikk og følte på det selv senest i går da jeg tenkte på min ene venninne som har prøverør. "Typisk hvis det klaffer for henne og ikke meg" grr.. Liksom. 

Nå skal vi prøve å slappe av og jeg krysser fingrene for ingen flere symptomer før i Oktober! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 4 +4 og har nesten ikke symptomer. Må tisse oftere og litt ekstra luft i magen.

skal begynne å løpe til og fra jobb fom imorgen. Jippi 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Da har jeg kommet til 6+6 og vært på tidlig ul hos gynekolog for å forsikre meg om at alt fortsatt er ok. Tror du ikke det var to embryo der inne?! Vi skal få tvillinger!! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...