Gå til innhold

begynner å gråte har jeg panikkangst.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg føler et dødsfall jeg opplevde av en jobbkollega som alltid var snill mot meg var final straw Da hadde jeg kjent 4-5 som hadde gått bort veldig unge. JEg får panikkangst av dette og sørgeanfall. Og det går aldri over. Skal jeg bare ta selvmord da så jeg kan møte de igjen og være med folk jeg har vært glad i? og knyttet til? jeg er seriøst så lei meg hver eneste dag. jeg føler ikke livet er verdt å leve. jeg har kanskje 1 igjen som jeg er litt glad i resten er jeg bare lei av og de går meg på nervene. jeg føler ikke livet er verdt å leve lenger uten  noen lys i livet mitt.

Anonymkode: 5df79...026

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære TS

Jeg må dessverre stenge tråden din ettersom det ikke er tillatt med selvmordstanker på Kvinneguiden. Dette er ikke for å tabubelegge disse følelsene, men fordi vi ikke kan vite hvem som har kompetanse til å hjelpe og hvilke svar som kan være skadelige (ler mer her om hvorfor vi har denne regelen). 

Jeg vil oppfordre deg til å heller ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og netttjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...