Bokdamen Skrevet 5. april 2016 #241 Del Skrevet 5. april 2016 Gratulerer @Jannemoer på laget som heier på 40 uker! Forresten @Harlekinog @Jessica Joneshar de pusset opp inngangspartiet på KK siden sist jeg var der (i sommer), og det var blitt veldig mye koseligere der man gjerne tar imot besøk. Pluss at de har fått en bedre kiosk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiberhusk Skrevet 6. april 2016 #242 Del Skrevet 6. april 2016 (endret) Den 3/21/2016 at 21.21, frogner skrev: Supert initiativ med terminlisten, @Fiberhusk Det er så hyggelig å kunne følge dere andre her inne Hei frogner, hvordan går det? Vært på OUL enda? Håper alt er vel med deg og minien! Velkommen inn i tråden, @Jannemo! Og gratulerer med spire! Nå er OUL vel overstått Blir en jente hos oss! Har alltid sett for meg at jeg skulle få en jente hvis jeg skulle få barn, og jammen stemte ikke det Endret 6. april 2016 av Fiberhusk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 6. april 2016 #243 Del Skrevet 6. april 2016 Så kjekt @Fiberhusk, gratulerer!! Gikk ultralyden greit? Her var det full fest og ingen ønske om å vise frem hverken rygg eller hjerte, så på nippet til at vi måtte komme tilbake. Han oppførte seg til slutt, så vi fikk sett alt. Fikk også beskjed om at morkaken lå foran (derfor jeg ikke har kjent noe som jeg "vet" er baby). Har du samme termin eller flyttet de på den? Jeg laget en fremdriftsplan på jobb i dag for et prosjekt som skal gå over sommeren. Det var nesten skremmende å telle over antall uker frem til permisjon (men så er jeg også halvveis på onsdag) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiberhusk Skrevet 6. april 2016 #244 Del Skrevet 6. april 2016 Tuuuusen takk @Bokdamen! Det var veldig stas! Her var det veldig rolig, men jeg lærte leksen min etter den første UL jeg var på, for da hadde jeg fått i meg sukker rett før - Da var fullstendig houseparty, armer og ben over alt, hikking og hopping. Så jeg tok en brødskive og vann denne gangen, i tilfelle Holdt på å besvime av smerter i nakken og hodet, men ville ikke ta smertestillende heller, av samme grunn. Absolutt alt var i skjønneste orden med mini! Jeg fikk samme termin, men forventet nesten det siden jeg har vært på to UL tidligere. Det er jo flott, at utviklingen er så stabil at terminen er samme fremdeles. Fikk sjokk her om dagen selv, da jeg så hvor kort tid det faktisk er til perm. Føler at tiden går så sakte, men kalenderen sier noe helt annet. Snart sommer, dere! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vea Skrevet 6. april 2016 #245 Del Skrevet 6. april 2016 Gratulerer med ei lita jente @Fiberhusk Skal notere meg dette med sukker til jeg skal inn på mandag. Ny craving på vepsebol Noen andre som sliter med kramper i leggene? Jeg våkner på nattestid med krampe som er på en skala ut av denne verden. Stakkars mannen min trodde jeg holdt på å bli drept her en dag han våknet av at jeg lå og hadde kjempevondt. Går jo en halv dag før "strekken" gir seg også jo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 6. april 2016 #246 Del Skrevet 6. april 2016 For å si det sånn @vea, ikke spis en bolle på bussen på vei dit Men nå har jeg lært.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vea Skrevet 6. april 2016 #247 Del Skrevet 6. april 2016 1 minutt siden, Bokdamen skrev: For å si det sånn @vea, ikke spis en bolle på bussen på vei dit Men nå har jeg lært.... haha, den er notert! Det blir vann og brød på meg den dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
N.Tonks Skrevet 6. april 2016 Forfatter #248 Del Skrevet 6. april 2016 5 timer siden, Fiberhusk skrev: Fikk sjokk her om dagen selv, da jeg så hvor kort tid det faktisk er til perm. Føler at tiden går så sakte, men kalenderen sier noe helt annet. Snart sommer, dere! Gratulerer med jente! Men ja, det der.. Jeg må jo planlegge timelister, så jeg har satt hodet på litt "mai-modus" pga det, og har innsett hvor sinnsykt raskt tiden går frem til sommeren - sommeren FLYR jo og så bang! Permisjon og BABY <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frogner Skrevet 7. april 2016 #249 Del Skrevet 7. april 2016 Den 06.04.2016 at 13.30, Fiberhusk skrev: Hei frogner, hvordan går det? Vært på OUL enda? Håper alt er vel med deg og minien! Så hyggelig at du spør og tenkte på meg OUL er nå vel gjennomført og vi venter en liten gutt!! Gleder oss masse! Mammahjertet var iferd med å smelte under ultralyden - veldig mye akivitet og alt stor bra til med den lille 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jannemo Skrevet 8. april 2016 #250 Del Skrevet 8. april 2016 Tusen takk @N.Tonks og @vea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jannemo Skrevet 8. april 2016 #251 Del Skrevet 8. april 2016 9 minutter siden, Jannemo skrev: Tusen takk @N.Tonks og @vea Og @Bokdamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 8. april 2016 #252 Del Skrevet 8. april 2016 (endret) For de som ikke har/har kjøpt vogn: 25% på alle vogner på Babyshop i helgen og 25% på alt på Barnas hus (utenom Bugaboo begge steder). Så det er litt å spare om man kaster seg rundt! Edit: og plutselig stod det en vogn i boden og vi sparte 3000,- ganske grei start på helgen. Bare synd det er litt lenge til den skal brukes Endret 8. april 2016 av Bokdamen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boneli Skrevet 9. april 2016 #253 Del Skrevet 9. april 2016 gleder meg til å kjøpe vogn! men det blir en stund til, ønsker stokke vogna og den er dyr, så må få spart opp litt penger først! men fikk noen kupp på barnashus i går likevel, da det var 25% på alt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiberhusk Skrevet 9. april 2016 #254 Del Skrevet 9. april 2016 Tusen takk @vea og @N.Tonks! Vepsebol... Nam! De hadde jeg helt glemt Men nå fikk jeg lyst på mazariner, etter den tråden som ble opprettet her... Det er godt det Hvordan går det med leggene @vea? Blitt bedre? Håper det går over, vet hvor vondt det er.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiberhusk Skrevet 9. april 2016 #255 Del Skrevet 9. april 2016 Den 07/04/2016 at 14.43, frogner skrev: Så hyggelig at du spør og tenkte på meg OUL er nå vel gjennomført og vi venter en liten gutt!! Gleder oss masse! Mammahjertet var iferd med å smelte under ultralyden - veldig mye akivitet og alt stor bra til med den lille Hurra! Og gratulerer med lillemann i magen På OUL trodde jeg jeg skulle drukne i gelé. Litt komisk, egentlig. Tror det kom ut mye med av tuben enn jordmoren hadde regnet med. Men hun sa ikke noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 9. april 2016 #256 Del Skrevet 9. april 2016 Mazariner og tykklefse er min kryptonitt @Fiberhusk, og ikke minst skillingsboller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frogner Skrevet 9. april 2016 #257 Del Skrevet 9. april 2016 (endret) Den 8.4.2016 at 11.48, Bokdamen skrev: For de som ikke har/har kjøpt vogn: 25% på alle vogner på Babyshop i helgen og 25% på alt på Barnas hus (utenom Bugaboo begge steder). Så det er litt å spare om man kaster seg rundt! Åå takk som deler! Vi har allerede kjøpt vogn (benyttet oss av en tidligere rabattrunde ) - men er jo mange flere "store" ting man trenger! Edit: Æsj.. Ikke rabatt på Stokke, og jeg som hadde så lyst å benytte sjansen til å kjøpe tripptrappstol Endret 9. april 2016 av frogner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vea Skrevet 9. april 2016 #258 Del Skrevet 9. april 2016 @Fiberhusk Leggene går litt opp og ned. Nå er det bra, men jeg har hatt noen netter med samme smerten. Aner ikke helt hva som forårsaker det. Sliter med at bena mine sovner når jeg sitter også, så mulig det har en sammenheng. Skal spørre lege eller jordmor om de har noen tips! @frogner om dere har av gamletypen, eller finner en brukt så er det mulig å skjære plass til tilbehøret om den er før 2003. Vi tenkte å gjøre dette. 1300kr ny på barnas hus å 1600kr (deromkring) på babycomfort. Synes det er stive priser, om en mot formodning har av gamletypen fra før. Ordinær ultralyd på mandagen, tror svigermor gleder seg mest av alt siden hun får være med Hun jobber med barn, men ikke med ultralyd og annet så hun synes det i seg selv er noe å glede seg til, ikke bare at det er barnebarnet hun får se 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 9. april 2016 #259 Del Skrevet 9. april 2016 1 time siden, frogner skrev: Edit: Æsj.. Ikke rabatt på Stokke, og jeg som hadde så lyst å benytte sjansen til å kjøpe tripptrappstol Ja, det hadde vi og tenkt. Menmen, den kommer nok på tilbud igjen før vi trenger den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønselouisa Skrevet 10. april 2016 #260 Del Skrevet 10. april 2016 Vi fikk to nesten helt nye tripptrapp stoler til 1500 kroner på Finn.no. Og det var inkludert alt utstyr utenom nyfødtsete. Vi ville egentlig ha samme farge som den storebror har, men nå kan vi like greit bytte ut hans gamle, slitte i stedet😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå