Aircondition Skrevet 1. januar 2016 #1 Del Skrevet 1. januar 2016 Jeg har en gammel Mercedes 300td, 1991-modell, stasjonsvogn. Den er nok ikke verd noe som helst men det er en kjempegod bil, og jeg har ikke rå til ny bil med det første. De ser ikke noe bra ut, bulker og stygg lakk. Jeg lurer på Om det er noe småtteri man kan fikse på for å få pimpet den litt, uten st det skal koste skjorta? Jeg har noen gamle og grufulle hjulkapsler og tenker at det er et sted å begynne. Noen som har tips? Både til kapsler og andre ting jeg kan gjøre. Jeg skal prøve å legge ut et bilde av den senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #2 Del Skrevet 3. januar 2016 Vil du gjøre det for din egen del? Jeg synes jo at en gammel arbeidshest må få lov til å se ærlig sliten ut. Ellers: Begynn med en god, grundig vask, polér lakken, shine opp interiøret, silikon på listene, rustbehandler på rusten osv. Dét er god tidsbruk. Lykke til! Anonymkode: 34dde...56b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dodge Skrevet 4. januar 2016 #3 Del Skrevet 4. januar 2016 Du kan vurdere å skifte til aluminiumsfelger og dekk med litt lågare profil. Og senke bilen litt. Det ser litt merkeleg ut med bodykitt med sideskjørt og ein annan frontfanger og bakfanger på denne bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #4 Del Skrevet 6. januar 2016 Problemet med senking og store felger er at du ender opp med å bruke masse penger på å se ut som en håpløs guttunge. :D Verdien på bilen vil også falle drastisk. Anonymkode: 34dde...56b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillicious Skrevet 25. januar 2016 #5 Del Skrevet 25. januar 2016 Ikke senk fine bilen, ødelegger sjarmen helt.. Gode tips over her med å shine den opp. Om den har rust så er det veldig enkelt å ta det selv, det gjorde jeg og hjalp mye..! På felgene kan du jo bruke plastidip hvis du vil ha en fancy farge som du kan ta av om du blir lei. Selv har jeg plastidip'a hele w202'n min til svartmatt - ble råtøff! Kanskje det er en mulighet for deg og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #6 Del Skrevet 25. januar 2016 Hvor får man kjøpt plastidip i Norge? Anonymkode: 34dde...56b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå