AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #1 Skrevet 30. desember 2015 Hva er det som feiler dem, tror dere de skjuler noe?. De kan ihvertfall ikke være normale. Anonymkode: efb31...79c
EvaLena Skrevet 30. desember 2015 #3 Skrevet 30. desember 2015 Kjenner flere som ikke er på Facebook jeg ig vil så langt ifra kalle de unormale av den grunn. Blir jo som å si at de som ikke liker treskjæring er unormale, mens de egentlig holder på med ekstrem sport.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #4 Skrevet 30. desember 2015 Ja, jeg er ikke på FB. Hvorfor? Jeg har ikke et behov for virtuell bekreftelse, jeg har venner IRL og ellers holder jeg kontakten med folk via telefon og brev. Til slutt ble jeg så lei av maset om FB at jeg begynte å svare folk at jeg ikke var der fordi jeg ikke hadde venner. Veldig morsomt. Anonymkode: 3338e...ca3 6
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #5 Skrevet 30. desember 2015 Min samboer er ikke på Facebook fordi kontoen hans ble hacket, og han har ikke giddet å lage en ny. Tror ikke det er noe som feiler han av den grunn Anonymkode: d8182...1d9 1
Arabella Skrevet 30. desember 2015 #6 Skrevet 30. desember 2015 2 minutter siden, EvaLena skrev: Kjenner flere som ikke er på Facebook jeg ig vil så langt ifra kalle de unormale av den grunn. Blir jo som å si at de som ikke liker treskjæring er unormale, mens de egentlig holder på med ekstrem sport. Her må du ha gått i surr. Treskjæring er ikke en sport, heller en form for kunst. 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #7 Skrevet 30. desember 2015 1 minutt siden, Arabella skrev: Her må du ha gått i surr. Treskjæring er ikke en sport, heller en form for kunst. Smaken er som baken! Anonymkode: 5b76f...8ea
EvaLena Skrevet 30. desember 2015 #8 Skrevet 30. desember 2015 3 minutter siden, Arabella skrev: Her må du ha gått i surr. Treskjæring er ikke en sport, heller en form for kunst. Jeg er fullstendig klar over det, men det er 2 forskjellige interesser. De som ikke er på Facebook har sikkert andre interesser 2
Mint Lady Skrevet 30. desember 2015 #9 Skrevet 30. desember 2015 beundrer dem. Jeg ville gjerne bare slette hele dritten, men det som holder meg igjen er at det er det enkleste måten for meg å få kontakt med venner. Og det er den eneste måten jeg får sett kommende arrangementer. Pluss at nesten ingen gidder å sende sms om du vil bli med på fest, for det legger man bare ut på face..
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #10 Skrevet 30. desember 2015 Jeg er ikke på Facebook, jeg ser ikke helt poenget med det. Det folk gjør der er "se hvem som er forelsket i deg" "hvor mange barn får du?" , også deler de avisartikler, chatter med kjæresten i kommentarfelter om hvor bra de har det og hvor mye de elsker hverandre, klager, legger ut bilder av mat, sjekker inn diverse steder, legger ut bilder av seg selv, dyr og barn. Altså ikke noe jeg vil bruke tid på. Liker forum jeg, der kan man diskutere osv. Anonymkode: b149c...794 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #11 Skrevet 30. desember 2015 Det eneste jeg savner litt ved å ikke ha noen profil på facebook, er at enkelte nettaviser bare tilbyr kommentering under artiklene deres via facebook-innlogging. I tillegg er det enkelte konkurranser og lignende, som utelukkende foregår på facebook.... Anonymkode: 5b76f...8ea
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #12 Skrevet 30. desember 2015 Jeg brukte alt for mye tid på FB så jeg deaktiverte kontoen min i høst. Nå bruker jeg tiden på KG i steden for... Anonymkode: 296a6...d39
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #13 Skrevet 30. desember 2015 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke på Facebook, jeg ser ikke helt poenget med det. Det folk gjør der er "se hvem som er forelsket i deg" "hvor mange barn får du?" , også deler de avisartikler, chatter med kjæresten i kommentarfelter om hvor bra de har det og hvor mye de elsker hverandre, klager, legger ut bilder av mat, sjekker inn diverse steder, legger ut bilder av seg selv, dyr og barn. Altså ikke noe jeg vil bruke tid på. Liker forum jeg, der kan man diskutere osv. Anonymkode: b149c...794 All den tid du ikke benytter deg av facebook, synde jeg det er rart at du vet hva alle vi andre gjør der inne. Facebook kan brukes på mange ulike måter, og til mange ulike formål. Anonymkode: b8750...fbc 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #14 Skrevet 30. desember 2015 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: All den tid du ikke benytter deg av facebook, synde jeg det er rart at du vet hva alle vi andre gjør der inne. Anonymkode: b8750...fbc Jeg har aldri hatt FB, men jeg får innsyn via venner, familie og kjæresten. Anonymkode: 3338e...ca3 2
HanneAa Skrevet 30. desember 2015 #15 Skrevet 30. desember 2015 Jeg beundrer de som er uten facebook. Ønsker selv å slette facebook kontoen min, men klarer det ikke. Skal klare det en dag..Eneste jeg bruker facebook til er ulike håndarbeidsider, der man kan få hjelp og inspirasjon. Så har jeg jo familie/slekt som bor langt unna, som synes det er koselig med nye oppdateringer om meg og min datter og hva som skjer. Jeg vil også være uten TV og telefon. Men jeg er veldig glad i å se på film så beholder TV og telefonen må jeg ha på grunn av arbeid, barnehage etc. Jeg er helt normal. Mamma har ikke facebook og ingen nymotens telefon. Man kan sende mld og ringe med den. Hun er storfornøyd. Hun er også helt normal, og hun har ikke behov for tidstyver som facebook, og annet elektronisk tull
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #16 Skrevet 30. desember 2015 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det som feiler dem, tror dere de skjuler noe?. De kan ihvertfall ikke være normale. Anonymkode: efb31...79c Jeg er i 20 åra og har men bruker ikke fb, Er ikke noe jeg skjuler, bare orker ikke bruke fb. Om jeg og alle andre som ikke bruker fb er unormal? så er svaret ja. Siden mesteparten av befolkningen bruker fb så er det normen. Og siden jeg ikke bruker fb så er jeg unormalt. Men det betyr ikke at folk som ikke bruker fb er mentalt skadet heller . Er jo ikke et krav at du må bruke det, det er et valg. Anonymkode: 5e7e8...e3c
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #17 Skrevet 30. desember 2015 5 minutter siden, HanneAa skrev: Jeg beundrer de som er uten facebook. Ønsker selv å slette facebook kontoen min, men klarer det ikke. Skal klare det en dag..Eneste jeg bruker facebook til er ulike håndarbeidsider, der man kan få hjelp og inspirasjon. Så har jeg jo familie/slekt som bor langt unna, som synes det er koselig med nye oppdateringer om meg og min datter og hva som skjer. Jeg vil også være uten TV og telefon. Men jeg er veldig glad i å se på film så beholder TV og telefonen må jeg ha på grunn av arbeid, barnehage etc. Jeg er helt normal. Mamma har ikke facebook og ingen nymotens telefon. Man kan sende mld og ringe med den. Hun er storfornøyd. Hun er også helt normal, og hun har ikke behov for tidstyver som facebook, og annet elektronisk tull Hei! Jeg er ikke på fb, men vet at det går an å lukke profilen sin og kun følge foreksempel de sidene med håndarbeid. Vet om noen som kun bruker det til sånt. Anonymkode: 70d54...a5b
HanneAa Skrevet 30. desember 2015 #18 Skrevet 30. desember 2015 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg er ikke på fb, men vet at det går an å lukke profilen sin og kun følge foreksempel de sidene med håndarbeid. Vet om noen som kun bruker det til sånt. Anonymkode: 70d54...a5b Takk for tipset! Det skal jeg sjekke ut
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #19 Skrevet 30. desember 2015 Har ikke fb fordi jeg er terrorist og har mye å skjule! Blæh! Snakk om å være hjernevasket når man tror fb er en stor must. En VENN , altså en ordentlig venn, ikke bare sånn lissom venn som alle er på fb om dagen, vil ta bryderiet med å enten ringe deg eller sende en sms hvis de vil ha deg med på noe. Enn så lenge har jeg ikke fått glipp av en dritt bare fordi jeg ikke har fb. Det er grenser på hvor mye disse såkalte arrangementene skal styre livet våres da. Eneste grunn for å være der er fordi dere er livredde for å gå glipp av noe. Så synd for dere da. Ikke alle har behov for å ha fb! Anonymkode: 4e2b3...36c 2
wintergirl Skrevet 30. desember 2015 #20 Skrevet 30. desember 2015 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke fb fordi jeg er terrorist og har mye å skjule! Blæh! Snakk om å være hjernevasket når man tror fb er en stor must. En VENN , altså en ordentlig venn, ikke bare sånn lissom venn som alle er på fb om dagen, vil ta bryderiet med å enten ringe deg eller sende en sms hvis de vil ha deg med på noe. Enn så lenge har jeg ikke fått glipp av en dritt bare fordi jeg ikke har fb. Det er grenser på hvor mye disse såkalte arrangementene skal styre livet våres da. Eneste grunn for å være der er fordi dere er livredde for å gå glipp av noe. Så synd for dere da. Ikke alle har behov for å ha fb! Anonymkode: 4e2b3...36c Klarte å huke av på anonym.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå