Gå til innhold

Kjæresten vil bæsje i munnen min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Steffieboy skrev:

Håper du skjønte at jeg ikke var seriøs.

Håper det

Anonymkode: 7eb67...ae0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 12/26/2015 den 1.24, AnonymBruker skrev:

Har aldri hørt om at noen har en fetisj med bæsjing, men kjæresten min innrømmet i kveld at han blir så sykt tent av tanken på å bæsje i munnen min, og at jeg skal svelge det. Syntes jo det hørtes helt sinnsykt ut, og begynte å kjefte på han. Han ble drit lei seg og stakk ut i to timer. Mens han var ute fikk jeg ganske dårlig samvittighet, og begynte å revurdere det. Sa unskyld til ham når han kom hjem og sa at jeg skulle tenke på det, men er fortsatt ganske usikker. Det virker jo som at det betyr ganske mye for ham liksom. Men det virker bare for sykt... Noen som har opplevd noe liknende? 

Anonymkode: dd1fa...a60

Dette nekter jeg å tro på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er masse bakterier og det er LIVSFARLIG!!! ALDRI bli med på det!!! Utrolig ekkelt at han virkelig ønsker det!!!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, EnPerson skrev:

Det er masse bakterier og det er LIVSFARLIG!!! ALDRI bli med på det!!! Utrolig ekkelt at han virkelig ønsker det!!!

Tullball. Det som kommer ut der nede er sterilt og rensket for bakterier og avfallsstoffer.

Kjør på og bæsj i munn med god samvittighet for både helse og sinn :)

Anonymkode: 2838f...1c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, copro skrev:

Jeg vil gjerne bli bæsjet i munnen av kvinner, så selv om det er en sjelden fetisj så er vi faktisk flere som tenner på det :)

Er du ikke redd for å bli syk?

Anonymkode: d5f27...ab5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, copro skrev:

Jeg vil gjerne bli bæsjet i munnen av kvinner, så selv om det er en sjelden fetisj så er vi faktisk flere som tenner på det :)

Synes du ikke det er ekkelt? Det må jo smake forferdelig itillegg...

Anonymkode: abb6b...f31

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes du ikke det er ekkelt?

Det kan også sees på som en fantastisk intim og kjærlig handling som to mennesker som elsker hverandre gjør sammen. Dette er jo bare noe man gjør innenfor trygge rammer. Vi mennesker går som regel på toalettet alene, derfor kan det føles overveldende å dele dette fine øyeblikket med hverandre.

Anonymkode: 69775...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan også sees på som en fantastisk intim og kjærlig handling som to mennesker som elsker hverandre gjør sammen. Dette er jo bare noe man gjør innenfor trygge rammer. Vi mennesker går som regel på toalettet alene, derfor kan det føles overveldende å dele dette fine øyeblikket med hverandre.

Anonymkode: 69775...f05

Hver til sin lyst. Jeg synes personlig det er ekkelt og privat, og ikke så fint. 

Anonymkode: abb6b...f31

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2017 den 23.47, AnonymBruker skrev:

Synes du ikke det er ekkelt? Det må jo smake forferdelig itillegg...

Anonymkode: abb6b...f31

På 11.8.2017 den 23.47, AnonymBruker skrev:

 

Endret av copro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Studier har vel også vist at lukter oppleves som bedre hvis man liker/elsker personen som forårsaker sanseinntrykket?

Anonymkode: 69775...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, copro skrev:

 

Liker du å bæsje på kvinner da? :) 

Anonymkode: d5f27...ab5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Studier har vel også vist at lukter oppleves som bedre hvis man liker/elsker personen som forårsaker sanseinntrykket?

Anonymkode: 69775...f05

Det samme gjelder vel om man er veldig tent/kåt, da gir lukten ekstra tenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooo, sjarmerende med tarmbakterier rett i kjeften a gitt! Nei, vettu... Det kan faktisk være farlig. Da får dere heller bruke sjokoladepudding eller noe som en slags erstatning. For bæsj har virkelig ingeting i munnen å gjøre. Munnen er ikke en do.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan også sees på som en fantastisk intim og kjærlig handling som to mennesker som elsker hverandre gjør sammen. Dette er jo bare noe man gjør innenfor trygge rammer. Vi mennesker går som regel på toalettet alene, derfor kan det føles overveldende å dele dette fine øyeblikket med hverandre.

Anonymkode: 69775...f05

Ja, ikke sant. Ingenting som sier at man elsker alt ved noen bedre enn å svelge en saftig en rett fra baken dems. Virkelig toppen av kjærlighet det der.

Endret av MajorasMaske
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liker du å bæsje på kvinner da? :) 

Anonymkode: d5f27...ab5

Selvfølgelig kan man gjøre det motsatt vei dersom kvinnen tenner på på det samme. Nytelsen skal jo være gjensidig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Silje Lien skrev:

Ooooo, sjarmerende med tarmbakterier rett i kjeften a gitt! Nei, vettu... Det kan faktisk være farlig. Da får dere heller bruke sjokoladepudding eller noe som en slags erstatning. For bæsj har virkelig ingeting i munnen å gjøre. Munnen er ikke en do.

Fint å bli belært av en med «erfaring». Hvor har du lest dette da...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, copro skrev:

Fint å bli belært av en med «erfaring». Hvor har du lest dette da...?

Hva mener du med "erfaring"? Det er ikke noe nytt at tarmbakterier kan gjøre at man blir syk?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...