Gå til innhold

Kjæresten vil bæsje i munnen min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det der må du ikke gjøre. Bæsj er farlig å spise. Du skal ikke bli syk fordi han har en så syk fetisj. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Jeg gikk jo ikke til angrep da. Du skjønner vell at jeg ble ganske satt ut av det ønsket han hadde. Har liksom aldri hørt om det før, og det hørtes jo skikkelig ekkelt ut. Visste ikke helt hvordan jeg skulle reagere, så da ble det kanskje en litt mer krass tone en jeg mente. Hva skal man liksom si da? "Å? Du vil bæsje i munnen min? Næmmen det må vi jammen meg prøve ut ja!"

Anonymkode: dd1fa...a60

Jeg skjønner deg godt. Jeg hadde blitt regelrett fsjokkert og forbanna!   Det er er faktisk ikke alt folk trenger å leve ut. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan jo ikke "noe for" at han har en slik fetish, men fytti, skjønner du reagerer! Jeg ville aldri en gang vurdert noe slikt. 

Anonymkode: 77d2d...10a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Franke Ann skrev:

Nå gjør du deg bare til. Du kan umulig være så tett at du ikke forstår at det finnes en mellomting mellom det å skjelle fyren huden full fordi han delte en fetish med deg, og det å automatisk ta det som en plikt å være med på det. Helvete, du må være en slitsom kjæreste. Hva med å møte ham med respekt og kjærlighet, men samtidig gjøre det klart at dette er noe du ikke har tenkt å bli med på? Er det virkelig en så fremmed tanke for deg?

Kan ikke si at det å gjøre fra seg i munnen på folk er så respektfullt heller. Hva befinner seg i underbevisstheten lurer jeg på.

Anonymkode: 9048f...0fe

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, DreamOn skrev:

Jeg skjønner deg godt. Jeg hadde blitt regelrett fsjokkert og forbanna!   Det er er faktisk ikke alt folk trenger å leve ut. 

Helt enig.   Personlig tror jeg at jeg kunne ha mistet lysten på vedkommende. At han hadde mistet noe av det sexy mannlige i mine øyne.  Og dobesøk ville aldri blitt det samme igjen , er jeg redd....

Endret av Lillakitty
Glemte ord
  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Franke Ann skrev:

Helt greit at du ikke vil det. Men å gå til verbalt angrep på en kjæreste som åpner seg om fantasiene sine er utrolig dårlig stil. Hadde dumpa deg på flekken, og ikke sett meg tilbake.

Tror ikke TS synes det er så farlig om han gjorde det slutt, hadde typen spurt om noe slikt hadde JEG gjort det slutt på flekken. 

Anonymkode: 22533...ab4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, fullkornspasta skrev:

Han ble ikke sur fordi hun nekta å gjøre det. Han ble lei seg fordi kjæresten hans gikk til angrep på ham da han åpnet seg opp om noe som sikkert er en av de største, og kanskje den mest frastøtende, hemmelighetene hans. Jeg hadde også blitt drittsur og -lei meg om kjæresten min hadde reagert sånn, uansett hvilken fetisj jeg hadde delt. 

Hvis man skal dele sånne typer hemmeligheter så bør man være forbredt på at det kan komme en reaksjon. Det er ikke akkurat lakk og lær fetisj vi snakker om her. 

Anonymkode: 9048f...0fe

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Franke Ann skrev:

 

Å innse at man innehar vidt forskjellige mentalitet - og gjøre det slutt - er en helt ærlig sak. Jeg kan ikke se for meg hvordan noen av dem kan være lykkelige når klimaet for kommunikasjon er såpass dårlig. Men å dolke noen som stoler på deg i ryggen med kjefting og smelling når han/hun deler personlige, intime og sikkert såre tanker med deg, det er skikkelig dårlig stil.

På et slikt grenseoverskridende spørsmål må man regne med reaksjoner synes jeg.

Anonymkode: 22533...ab4

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Franke Ann
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På et slikt grenseoverskridende spørsmål må man regne med reaksjoner synes jeg.

Anonymkode: 22533...ab4

"Grenseoverskridende"? Gud, så kjedelig. Det er bare en uskyldig fetish han åpenbart ikke har tenkt å tvinge noen til å være med på. Du snakker som om han har innrømmet at han er en pedofil overgriper eller noe sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Franke Ann skrev:

"Grenseoverskridende"? Gud, så kjedelig. Det er bare en uskyldig fetish han åpenbart ikke har tenkt å tvinge noen til å være med på. Du snakker som om han har innrømmet at han er en pedofil overgriper eller noe sånn.

For noen føles det nok slik ja. Hvis man er kjedelig fordi man ikke vil ha dritt i munnen og svelge så er det nok greit for de aller fleste å bli karakterisert som det.

Anonymkode: 22533...ab4

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Franke Ann
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

For noen føles det nok slik ja. Hvis man er kjedelig fordi man ikke vil ha dritt i munnen og svelge så er det nok greit for de aller fleste å bli karakterisert som det.

Anonymkode: 22533...ab4

Sorry, men jeg gidder ikke forklare det åpenbare for deg én gang til. Fatta du det ikke første, andre og tredje gangen, kommer du ikke til å fatte det den fjerde gangen heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Franke Ann skrev:

Sorry, men jeg gidder ikke forklare det åpenbare for deg én gang til. Fatta du det ikke første, andre og tredje gangen, kommer du ikke til å fatte det den fjerde gangen heller.

Vel. Jeg kan ikke noe for at visse  her.... er så sensitive som et persilleblad- akkurat som typen til TS,  som ikke fatter og forstår at bæsj I munnen er bokstavelig dritekkelt og ikke  tåler reaksjon på det!.             Åhhh,  dette persillebladet falt sammen da forstod jeg,  når TS selvfølgelig reagerer.    Syns der er tafatt jeg når folk ikke har noen som helst grenser og som I misforstått " åh jeg er jo så åpen og jovial jeg "  bare smiler, nikker og ALT  alltid er greit til enhver tid.  Btw, vi andre knuller imens stakkarer  sitter og fabulere om bæsj I munn. Sorry -  er faktisk  til å le av. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For noen føles det nok slik ja. Hvis man er kjedelig fordi man ikke vil ha dritt i munnen og svelge så er det nok greit for de aller fleste å bli karakterisert som det.

Anonymkode: 22533...ab4

Haha du har så inderlig rett-:)!  Er smilende fornøyd med å bli kalt kjedelig I den anledning. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette handler ikke om bæsjen. Det er et sidespor. Det handler om hvordan man reagerer og snakker til ens egen kjæreste. Har man respekt eller er man respektløs? Selvfølgelig vil ikke folk flest tolerere scat-fetisjer, men hva hvis det var noe annet da? Fot-fetisj? Natur-fetisj? Skal man hyle og skrike på samme måte for dette også, eller gjelder det bare bæsj?

Hvis min samboer hadde sagt at hun tente på scat hadde jeg respektfullt sagt at det er noe jeg ikke vil være med på. Så måtte hun eventuelt tatt et valg på hvor viktig det er at jeg ikke blir med på det. Hvis man ikke forstår konseptet med å reagere følsomt på andres seksuelle fantasier er man faktisk totalt kjøtthue. Da er man så dum og ufølsom at vi egentlig kan sette strek over hele diskusjonen allerede her. Så kan de av oss med hodet skrudd på plass riktig fortsette å behandle medmennesker med dyp respekt og takke høyere makter for at vi slipper å ha idiot-kjærester som dere andre. 

Endret av Arcturus
skrifeleif
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Arcturus skrev:

Dette handler ikke om bæsjen. Det er et sidespor. Det handler om hvordan man reagerer og snakker til ens egen kjæreste. Har man respekt eller er man respektløs? Selvfølgelig vil ikke folk flest tolerere scat-fetisjer, men hva hvis det var noe annet da? Fot-fetisj? Natur-fetisj? Skal man hyle og skrike på samme måte for dette også, eller gjelder det bare bæsj?

Hvis min samboer hadde sagt at hun tente på scat hadde jeg respektfullt sagt at det er noe jeg ikke vil være med på. Så måtte hun eventuelt tatt et valg på hvor viktig det er at jeg ikke blir med på det. Hvis man ikke forstår konseptet med å reagere følsomt på andres seksuelle fantasier er man faktisk totalt kjøtthue. Da er man så dum og ufølsom at vi egentlig kan sette strek over hele diskusjonen allerede her. Så kan de av oss med hodet skrudd på plass riktig fortsette å behandle medmennesker med dyp respekt og takke høyere makter for at vi slipper å ha idiot-kjærester som dere andre. 

Jeg forventer respekt i første omgang, bør gå begge veier- og at man har innsikt til  å forstå at partner kan finne dette forslaget støtende.  Fins veldig mange andre måter å vise kontinuelig respekt på  i et forhold, enn å sitte der med transmilet når noe såpass off kommer på bordet. Et reelt forslag om å bæsje i munnen hennes faktisk!.Javel, så reagerte TS litt voldsomt,  men jeg forstår om tenningen generelt hadde forsvunnet.  Og igjen- dobesøk hadde aldri blitt det samme.       Man skal tåle mye av hverandre,  være åpen, sensitiv , medfølende osv,  men også forstå når man holder kjeft,  eller forlater forholdet . Tror også det er lett å tenke at "hæ, nå foreslår vedkommende bæsj i munnen min, hva blir det neste"? Hvordan blir årene fremover ol. 

Endret av Lillakitty
Glemte noe
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Snublefella skrev:

Så hvis mannen din tente på små gutter i 2 års alderen hadde du vært rolig og forståelsesfull?

Det var unødvendig. Er et stort sprang ifra scatting og pedofili. Er ikke rart folk er flaue over seksualiteten sin når man skal sammenlikne alle litt uvanlige fetisjer med pedofili! 

 Jeg velger å tro at jeg ikke hadde blitt sint, men prøvd å foreslå psykiater eller psykolog. Så lenge kjæresten min ikke utfører de fantasiene, eller søker dem opp på nettet, skader ham ingen med å ha dem, og han kan i alle fall ikke noe for det.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, Arcturus skrev:

Dette handler ikke om bæsjen. Det er et sidespor. Det handler om hvordan man reagerer og snakker til ens egen kjæreste. Har man respekt eller er man respektløs? Selvfølgelig vil ikke folk flest tolerere scat-fetisjer, men hva hvis det var noe annet da? Fot-fetisj? Natur-fetisj? Skal man hyle og skrike på samme måte for dette også, eller gjelder det bare bæsj?

Hvis min samboer hadde sagt at hun tente på scat hadde jeg respektfullt sagt at det er noe jeg ikke vil være med på. Så måtte hun eventuelt tatt et valg på hvor viktig det er at jeg ikke blir med på det. Hvis man ikke forstår konseptet med å reagere følsomt på andres seksuelle fantasier er man faktisk totalt kjøtthue. Da er man så dum og ufølsom at vi egentlig kan sette strek over hele diskusjonen allerede her. Så kan de av oss med hodet skrudd på plass riktig fortsette å behandle medmennesker med dyp respekt og takke høyere makter for at vi slipper å ha idiot-kjærester som dere andre. 

This.

Når en person forteller om sin fetish og uttrykker et ønske om å leve den ut, så lenge motparten er med på det, så er det ganske drøyt at man skal bli forbannet, begynne å kjefte på vedkommende og kategorisk skulle slå opp.

Er det ikke din kopp te, så er det ikke dét, og det trenger ikke være vanskeligere å fortelle det. Skal man bli støtt og fornærmet kun fordi at noen kommer med en forespørsel som er utenfor ens egen komfortsone, så bør man virkelig orientere seg om at man er i den virkelige verden. En trenger bare si nei.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke interessert i å være med på noe sånt, men jeg hadde overhodet ikke reagert negativt på spørsmålet. Kan ikke fatte og begripe at det skal være dumpegrunn, eller noe å bli sint på vedkommende for.

Jeg hadde takka for åpenheta, vært oppriktig glad for at han følte seg såpass trygg på meg at han turte å ta det opp, og sagt at jeg dessverre ikke kunne oppfylle akkurat den biten. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimelig  sjukt å bli sur for at kjæresten reagerer sånn på et ønske om å spise bæsj full av bakterier som gjør en syk. Man må bare regne med en sterk reaksjon på det. 

Anonymkode: dc6b7...e68

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...