Gå til innhold

Kjæresten vil bæsje i munnen min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har aldri hørt om at noen har en fetisj med bæsjing, men kjæresten min innrømmet i kveld at han blir så sykt tent av tanken på å bæsje i munnen min, og at jeg skal svelge det. Syntes jo det hørtes helt sinnsykt ut, og begynte å kjefte på han. Han ble drit lei seg og stakk ut i to timer. Mens han var ute fikk jeg ganske dårlig samvittighet, og begynte å revurdere det. Sa unskyld til ham når han kom hjem og sa at jeg skulle tenke på det, men er fortsatt ganske usikker. Det virker jo som at det betyr ganske mye for ham liksom. Men det virker bare for sykt... Noen som har opplevd noe liknende? 

Anonymkode: dd1fa...a60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Franke Ann

Helt greit at du ikke vil det. Men å gå til verbalt angrep på en kjæreste som åpner seg om fantasiene sine er utrolig dårlig stil. Hadde dumpa deg på flekken, og ikke sett meg tilbake.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri hørt om at noen har en fetisj med bæsjing, men kjæresten min innrømmet i kveld at han blir så sykt tent av tanken på å bæsje i munnen min, og at jeg skal svelge det. Syntes jo det hørtes helt sinnsykt ut, og begynte å kjefte på han. Han ble drit lei seg og stakk ut i to timer. Mens han var ute fikk jeg ganske dårlig samvittighet, og begynte å revurdere det. Sa unskyld til ham når han kom hjem og sa at jeg skulle tenke på det, men er fortsatt ganske usikker. Det virker jo som at det betyr ganske mye for ham liksom. Men det virker bare for sykt... Noen som har opplevd noe liknende? 

Anonymkode: dd1fa...a60

Dette tror jeg ikke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er sikker på at det sitter en syk pervo der, og ber en mod om å slette dette.

Anonymkode: 6830f...02d

Jeg er ikke en "syk pervo". Unnskyld meg, forteller om en reell problemstilling jeg har. Jeg er like sjokka selv, men vil ikke dømme kjæresten min. Men synes allikevell det er en ganske syk fetisj han har. 

Anonymkode: dd1fa...a60

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får vurdere å lese verk av Marquis de Sade, eller se filmatiseringer. "Scat" er ikke et ukjent fenomen, men ikke den mest utbredte fetisjen, og i tillegg kan det være en av de mer skadelige, for å svelge avføring er ikke akkurat et helsemessig lurt trekk.

Anonymkode: 26b47...b6b

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må si til kjæresten din at du er lei deg for at du reagerte så kraftig når han betrodde deg noe så personlig.

Dersom dette er helt uaktuelt for deg må du også fortelle at det ikke er mulig for deg å la han leve ut fantasien sin med deg.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg ikke vurdert engang. Du kan jo bli syk! Det er helt sinnssvakt og om han blir sur fordi du ikke vil så er det hans problem. Foreslå terapi for han istedenfor.

Anonymkode: 9048f...0fe

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go agere hvis du vil få matforgiftning og i verste fall bli alvorlig syk (matforgiftning kan føre til død i verste fall hvis det ikke blir behandlet på sykehus i de situasjonene sykehusinnleggelse trengs for å berge livet)

Anonymkode: 386b4...3f3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

si til han at det får bli med fantasien da? kan ikke helt tro at du vil vurdere noe sånt... så lenge du ikke tenner på tanken selv, så kommer du ikke til å nyte det

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde jeg ikke vurdert engang. Du kan jo bli syk! Det er helt sinnssvakt og om han blir sur fordi du ikke vil så er det hans problem. Foreslå terapi for han istedenfor.

Anonymkode: 9048f...0fe

Han ble ikke sur fordi hun nekta å gjøre det. Han ble lei seg fordi kjæresten hans gikk til angrep på ham da han åpnet seg opp om noe som sikkert er en av de største, og kanskje den mest frastøtende, hemmelighetene hans. Jeg hadde også blitt drittsur og -lei meg om kjæresten min hadde reagert sånn, uansett hvilken fetisj jeg hadde delt. 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, fullkornspasta skrev:

Han ble ikke sur fordi hun nekta å gjøre det. Han ble lei seg fordi kjæresten hans gikk til angrep på ham da han åpnet seg opp om noe som sikkert er en av de største, og kanskje den mest frastøtende, hemmelighetene hans. Jeg hadde også blitt drittsur og -lei meg om kjæresten min hadde reagert sånn, uansett hvilken fetisj jeg hadde delt. 

TS her. Jeg gikk jo ikke til angrep da. Du skjønner vell at jeg ble ganske satt ut av det ønsket han hadde. Har liksom aldri hørt om det før, og det hørtes jo skikkelig ekkelt ut. Visste ikke helt hvordan jeg skulle reagere, så da ble det kanskje en litt mer krass tone en jeg mente. Hva skal man liksom si da? "Å? Du vil bæsje i munnen min? Næmmen det må vi jammen meg prøve ut ja!"

Anonymkode: dd1fa...a60

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Franke Ann
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Jeg gikk jo ikke til angrep da. Du skjønner vell at jeg ble ganske satt ut av det ønsket han hadde. Har liksom aldri hørt om det før, og det hørtes jo skikkelig ekkelt ut. Visste ikke helt hvordan jeg skulle reagere, så da ble det kanskje en litt mer krass tone en jeg mente. Hva skal man liksom si da? "Å? Du vil bæsje i munnen min? Næmmen det må vi jammen meg prøve ut ja!"

Anonymkode: dd1fa...a60

Nå gjør du deg bare til. Du kan umulig være så tett at du ikke forstår at det finnes en mellomting mellom det å skjelle fyren huden full fordi han delte en fetish med deg, og det å automatisk ta det som en plikt å være med på det. Helvete, du må være en slitsom kjæreste. Hva med å møte ham med respekt og kjærlighet, men samtidig gjøre det klart at dette er noe du ikke har tenkt å bli med på? Er det virkelig en så fremmed tanke for deg?

Endret av Franke Ann
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg er ikke en av de som skriker dump han her på kg til stadighet.

Men hvis min mann gikk rundt med en seksuell drøm om at jeg skulle tygge i meg dritten hans så hadde jeg virkelig gjort det slutt. 

Fordi han hadde ikke fått levd ut sine fetisher meg og jeg hadde samtidig alltid gått å lurt på om han ble tilfreds osv.. 

Konklusjon, det er ikke noen fremtid med en mann som tenner på dritt spising

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

43 minutter siden, fullkornspasta skrev:

Han ble ikke sur fordi hun nekta å gjøre det. Han ble lei seg fordi kjæresten hans gikk til angrep på ham da han åpnet seg opp om noe som sikkert er en av de største, og kanskje den mest frastøtende, hemmelighetene hans. Jeg hadde også blitt drittsur og -lei meg om kjæresten min hadde reagert sånn, uansett hvilken fetisj jeg hadde delt. 

Så hvis mannen din tente på små gutter i 2 års alderen hadde du vært rolig og forståelsesfull?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri hørt om at noen har en fetisj med bæsjing, men kjæresten min innrømmet i kveld at han blir så sykt tent av tanken på å bæsje i munnen min, og at jeg skal svelge det. Syntes jo det hørtes helt sinnsykt ut, og begynte å kjefte på han. Han ble drit lei seg og stakk ut i to timer. Mens han var ute fikk jeg ganske dårlig samvittighet, og begynte å revurdere det. Sa unskyld til ham når han kom hjem og sa at jeg skulle tenke på det, men er fortsatt ganske usikker. Det virker jo som at det betyr ganske mye for ham liksom. Men det virker bare for sykt... Noen som har opplevd noe liknende? 

Anonymkode: dd1fa...a60

 

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Jeg gikk jo ikke til angrep da. Du skjønner vell at jeg ble ganske satt ut av det ønsket han hadde. Har liksom aldri hørt om det før, og det hørtes jo skikkelig ekkelt ut. Visste ikke helt hvordan jeg skulle reagere, så da ble det kanskje en litt mer krass tone en jeg mente. Hva skal man liksom si da? "Å? Du vil bæsje i munnen min? Næmmen det må vi jammen meg prøve ut ja!"

Anonymkode: dd1fa...a60

Tja, jeg vil si at det å kjefte er å gå til angrep. Angående hva du kunne sagt, så kunne du for eksempel ha sagt at du respekterer at han har fantasier, men at denne fantasien kan du dessverre ikke gjøre noe med for ham. Det er han bare nødt til å respektere. For å være helt ærlig, så aner jeg ikke hvordan jeg ville reagert selv, jeg forstår godt at du ble sjokka. Du sa jo unnskyld, så det at du kjefta får dere legge bak dere, og heller ta en rolig prat om det. 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, drue skrev:

 

Tja, jeg vil si at det å kjefte er å gå til angrep. Angående hva du kunne sagt, så kunne du for eksempel ha sagt at du respekterer at han har fantasier, men at denne fantasien kan du dessverre ikke gjøre noe med for ham. Det er han bare nødt til å respektere. For å være helt ærlig, så aner jeg ikke hvordan jeg ville reagert selv, jeg forstår godt at du ble sjokka. Du sa jo unnskyld, så det at du kjefta får dere legge bak dere, og heller ta en rolig prat om det. 

 

Ts her. Ja, det er jo lett å tenke på hva man kunne ha sagt i etterkant, men man tenker jo som oftest ikke så rasjonelt når man er i sjokk. Har vært litt uggen stemning i kveld, selv om jeg sa unnskyld for utbruddet mitt. Jeg klarer bare ikke helt å riste det av meg at jeg ser på han på en litt annen måte nå :/

Anonymkode: dd1fa...a60

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. Ja, det er jo lett å tenke på hva man kunne ha sagt i etterkant, men man tenker jo som oftest ikke så rasjonelt når man er i sjokk. Har vært litt uggen stemning i kveld, selv om jeg sa unnskyld for utbruddet mitt. Jeg klarer bare ikke helt å riste det av meg at jeg ser på han på en litt annen måte nå :/

Anonymkode: dd1fa...a60

Det er jo en ganske spesiell fetisj å ha, og det er vel ikke rart at du ser litt annerledes på ham nå. Dere trenger ihvertfall å få snakka ut om det, slik at stemningen mellom dere kan bli bedre. Så får du se an om det er noe du kan leve med at han har slike ønsker, selv om dere aldri kommer til å gjøre det. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...