Gjest agurk Skrevet 6. oktober 2004 #1 Del Skrevet 6. oktober 2004 Deppa i dag. Måtte slutte med medisinen pga av at kroppen mulig fikk dårlig imunforsvar av disse. Så da må jeg begynne på nytt. :-( Lei nå. Og alle disse symtomene og bivirkningene! Jeg klør meg ihjel! Rett og slett. Hendene er hovne, prikker og klør så jeg skulle ønske de av. Vondt i leddene har jeg og. Skallet er jeg snart :evil: Så jævlig lei!Ikke mye jeg ikke har som står på listen. Klag klag.. Uansett noen råd mot kløe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 6. oktober 2004 #2 Del Skrevet 6. oktober 2004 Eurax kanskje? Har du hatt høyt stoffskifte lenge? Hvilken medisin gikk du på som du måtte slutte med? Jeg har høyt stoffskifte, men har ikke merket noen av de symptomene du nevner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 6. oktober 2004 #3 Del Skrevet 6. oktober 2004 De jeg nevner er bare en brøkdel :-( Gikk på Neo mercazole. Men ikke nå mer. Lei! eurax hjelper ikke. Mulig jeg må ta radioaktiv jod dersom kroppen reagerer med nedsatt imunforsvar. Tok det lang tid før du ble bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 6. oktober 2004 #4 Del Skrevet 6. oktober 2004 Var egentlig aldri skikkelig plaget med noe annet enn utstående øyne. Det gikk over ganske fort etter at jeg begynte på Neo Mercanzole. Har gått på det litt over et år nå. La på meg 5 kg når jeg startet på medisinen, det er eneste plaget jeg har merket. Men er jo en del farlige bivirkninger man kan få av den medisinen, ble skikkelig godt passa på i starten, og måtte utsette medisineringen til jeg hadde vært på ferie etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 6. oktober 2004 #5 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hvorfor opererer de ikke?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 6. oktober 2004 #6 Del Skrevet 6. oktober 2004 Legen min vil unngå operasjon i det lengste siden jeg er så ung. Er jo en forholdsvis stor fare for å få for lavt stoffskifte ved operasjon. Med Neo M. er det gode muligheter å bli frisk etter 18 mnd behandling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 6. oktober 2004 #7 Del Skrevet 6. oktober 2004 Tenkte mer på trådstarter. I og med at det var så mange bivirkninger og vanskelig å få til behandling. Ser for meg at behandling av lavt stoffskifte hvor man bare får hormontilskudd ville være lettere. Kanskje litt i enkleste laget å si det slik, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 6. oktober 2004 #8 Del Skrevet 6. oktober 2004 Tenkte mer på trådstarter. I og med at det var så mange bivirkninger og vanskelig å få til behandling. Ser for meg at behandling av lavt stoffskifte hvor man bare får hormontilskudd ville være lettere. Kanskje litt i enkleste laget å si det slik, men... De vil ikke operere på så unge mennesker pga av det kan oppstå komplikasjoner. Men radioaktiv jod ødelegger også kjertelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 6. oktober 2004 #9 Del Skrevet 6. oktober 2004 Var egentlig aldri skikkelig plaget med noe annet enn utstående øyne. Det gikk over ganske fort etter at jeg begynte på Neo Mercanzole. Har gått på det litt over et år nå. La på meg 5 kg når jeg startet på medisinen, det er eneste plaget jeg har merket. Men er jo en del farlige bivirkninger man kan få av den medisinen, ble skikkelig godt passa på i starten, og måtte utsette medisineringen til jeg hadde vært på ferie etc. Går fortsatt masse ned i vekt jeg da. Og har fått alle bivirkningen som står i pakningsvedlegget :-( Stor dose begynte du med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 7. oktober 2004 #10 Del Skrevet 7. oktober 2004 For å sjekke hvordan jeg tålte medisinen startet jeg på noe som i følge legen var en lav dose, to tabletter daglig. Stoffskiftet rettet seg veldig fort opp og jeg gikk ned til en tablett annen hver dag ganske fort. Har gått på det siden. Stoffskiftet holder seg bra, men antistoffene er der fortsatt, så jeg har måttet fortsette å gå på den dosen. Er til legen hver tredje mnd nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 7. oktober 2004 #11 Del Skrevet 7. oktober 2004 For å sjekke hvordan jeg tålte medisinen startet jeg på noe som i følge legen var en lav dose' date=' to tabletter daglig. Stoffskiftet rettet seg veldig fort opp og jeg gikk ned til en tablett annen hver dag ganske fort. Har gått på det siden. Stoffskiftet holder seg bra, men antistoffene er der fortsatt, så jeg har måttet fortsette å gå på den dosen. Er til legen hver tredje mnd nå.[/quote'] Å herre.. Jeg tar 12 om dagen! Bortsett fra at jeg nå ikke tar noen. Kun hjertemedisin for å roe symtomene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 7. oktober 2004 #12 Del Skrevet 7. oktober 2004 Ja, legen min sa at han aldri hadde sett noen som fikk så lav dose som meg... Jeg reagerer veldig på medisin, tar en halv paracet når jeg har hodepine etc. Har legen din sagt noe om jod/operasjon? Hva er synet hans/hennes på det? Går du til spesialist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå