Gå til innhold

Homeopat og slanking.

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei, jeg sliter med vekten etter at jeg fikk mitt første barn for snart 8 mnd siden.

Noen som har prøvd slankekur fra homeøpat?

Hvordan virket dette?

Tips og råd tas imot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet og vet. Homeopati er alltid en individuelt tilpasset medisin. Det er derfor helt umulig å si hvilke preparater du kunne brukt i en slik sammenheng uten at du oppsøker en Homeopat.

Akupunktur er også en mulighet. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dette fungert, så ville vel flere benyttet seg av det...?

Jeg har hørt at trening og sunnere kosthold garantert gir virkning :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er svært mange som ikke tror på homeopati og ikke for noe i verden kunne tenke seg å prøve det, så jeg tror ikke det at det ville vært en STORM av folk til homeopatene om noen hadde fortalt om vektnedgang etc i forbindelse med dette. Det er mye som kan fungere for noen, men ikke på andre. Slik er det med andre "slanketips" også.

Jeg har hørt at trening og sunnere kosthold garantert gir virkning  :roll:

:roll:

Jeg synes du bør prøve å oppsøke en homeopat jeg, om du er villig til å prøve alternativ medisin.

Se litt på www.nan.no for evt. info, de tar også elevbehandlinger, og det har jeg vært til selv (ikke for overvekt)

D. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv opplevd effekten av homeopati, men vil absolutt anbefale trening og bedre kosthold før du prøver noe som helst annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest the imp

Jeg ville tatt kontakt med en homeopat. De kan da gi deg litt info om hva som evt. kan gjøres. Tipper at akupunktur vil kunne hjelpe mot søtsug f.eks, at sammen med trening og et sunt kosthold kan homeopati gi bedre resultater enn bare trening og riktig kosthold. Også fordi du plutselig får noen som følger deg opp, osv.

Det koster ingenting å ringe en homeopat og spørre hva som er mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei og takk for svar.

Jeg er veldig takknemlig for dere som gir saklige og fornuftige svar.

Men dette må også sies og det er til dere som ikke leser innlegget riktig og bare taster noen ord, som både kan virke støtende på noen og er lite gjennomtenkt.

I mitt innlegg står det at jeg sliter med vekten etter en fødsel, ikke fordi jeg overspiser og lever usunt.

Mye skjer med kroppen under og etter en graviditet.

Dere har sikkert ikke erfaring med dette og da ber jeg og sikkert mange med meg om at dere heller ikke uttaler dere, ivertfall ikke på en slik arrogant måte.

Jeg, til mitt forsvar, lever sundt og trener, men allikavel går ikke vekten ned. Grunnen til at man ber om råd er at en har prøvd alt og ikke vet hva en kan gjøre.

Så tenk litt før dere skriver på denne måten igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har hørt at trening og sunnere kosthold garantert gir virkning :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...