Gjest medisinstudine Skrevet 5. oktober 2004 #21 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg er nok i "trenoman" faresonen, for uten trening blir jeg som en løve i bur: rastløs og ustabil. Trener 4-6x i uken, i tillegg til dette kommer halvtimes rask gange til/fra skolen flere dager i uken. Jeg er nøye på å variere treningen min mellom 3 ulike stiler: - Jogging/stepmaskin og deretter styrketrening med vekter på helsestudio -Aerobics/dans/step-klasser -hjemmetrening: selvkomponert, en blanding av ballettøvelser, pilates, yoga og god gammeldags sirkeltrening. ja, også har vi jo løkkefotball i nabolaget også da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 5. oktober 2004 #22 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg er nok i "trenoman" faresonen' date=' for uten trening blir jeg som en løve i bur: rastløs og ustabil.[/quote'] Som tatt ut av min munn; løve i bur.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medisinstudine Skrevet 5. oktober 2004 #23 Del Skrevet 5. oktober 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 6. oktober 2004 #24 Del Skrevet 6. oktober 2004 Trener 3-4 ganger pr uke. Blir mest kardio trening, (step er min favoritt) men trener bodypump eller intervalltrening 1 dag pr uke. Jeg trener for å holde meg i form, få masse energi og for å holde meg frisk og rask. Får jeg ikke trent, blir jeg utrolig rasløs og deppa! Får veldig mye igjen for treningen, og digger å ta meg helt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. oktober 2004 #25 Del Skrevet 6. oktober 2004 Nå for tiden er det 3 ganger i uka: Mandag - spin 2, kompakt - hard sykletime uten pauser og effektiv treningstid på 30 min i kombinasjon med 35 minutter body work kompakt (vekter i sal) Onsdag - 30 minutter jogg på tredemølle og 75 min Body Work (vekter i sal) Fredag - spin/stram opp (spin 1 og ulike typer Stram opp-program (løse vekter/egen vekt eller strikk) ca 35 minutter på hver) Body work er favoritten, men det må litt spinning til også for å få fart på kondisen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 6. oktober 2004 #26 Del Skrevet 6. oktober 2004 Trener 4-5 ganger i uken. Trener med vekter stort sett alle dagene jeg trener, innimellom aerobic og i perioder dans. I tillegg går jeg i raskt tempo minst 30 min etter hver treningsøkt. Interesserer meg for fitness og kroppsbygging og har lys til å stille i konkurranse en dag. Må bare finne ut om hva jeg vil med livet, få barn først eller etterpå... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 6. oktober 2004 #27 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg trener håndball 2 dager i uka. I tillegg prøver jeg å trene på treningsstudio hvis jeg ikke jobber på kvelden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
summer25 Skrevet 6. oktober 2004 #28 Del Skrevet 6. oktober 2004 Er på helsestudio 4 ganger i uka. En dag på FUNK time, mens de tre andre jogger jeg rolig i 20 min og bruker en crosstraniner i 40 min. Før trente jeg lite kondisjon og mer vekter, men jeg må få bort noe fett.... Er det for lite med 20 min jogging/ 40 crosstrainer 3 dager i uken mht fettforbrenning? Har planer om å begynne å svømme 1000m en gang i uken også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 6. oktober 2004 #29 Del Skrevet 6. oktober 2004 Trener på F&S to ganger i uka. Har dessuten ambisjoner om å opp regelmessig svømming igjen, men foreløpig er det på det sporadiske planet.... I tillegg går eller sykler jeg turer med samboeren en gang i blant (når han får overtalt meg..... ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 6. oktober 2004 #30 Del Skrevet 6. oktober 2004 Akkuat nå trener jeg ca 5 ganger i uken. Trener moderne, streetjazz, er trener i rs hvor jeg trener sammen med ungene, har dans og gym på skolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå