Gå til innhold

Lillens lille magedans


lillen

Anbefalte innlegg

Härligt att allt är bra med er alla.

Visst är det lite trevligare med namn på barnet/barnen i magen än "Det" (som min jordmor ville kalla Malvin) eller nedre och övre. Hokus och Pokus är riktigt bra namn! :Nikke:

det löser sig säkert med aetat och hela cirkusen, du kan kanske hota med att hela KG rasar mot dem?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å høre nytt om Hokus og Pokus :klem:

Da håper jeg bare du får oppklart alt det andre snart, og at det ordner seg til det beste!

Takk for hilsen via mannen min! Han skulle visst akkurat til å slå av msn da du dukket opp. Du vet, mannfolk er jo gjerne litt trege :ler:

Stor klem fra Murmel! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at alt er bra med Hokus og Pokus! :)

Da har vel du og Filiokus (får jeg kalle han det) det fint og?

Håper pepperkakehuset ble bra og at du får en avklaring på pengespørsmålet snart!

:klem: fra Cielo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: :oops: :oops: :oops: Jeg har jo ikke vært her på leeeenge..... Men du er ikke glemt altså vennen! Vi har kjøpt ny pc og mannen har begynt å instalere den,så jeg er ikke så mye på nett for tiden. Bare sånne korte turer. Men nå har mannen satt igjen laptopen sin,så nå er jeg på nett! :danse:

Hyggelig å lese at du har det bra snuppa!

Klem :klem: Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott å høre om vellykket kontroll!!

Er litt rart å se babyen(e) ta skikkelig fraspark når man er på ul, og så kjenner man ingen verdens ting!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt sto bra til med hokus og pokus!!

Koselig å lese rapport fra UL...og nå gleder jeg meg til å få se magebilder!! :hoppe:

Ha en kjempefin helg lillen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare si meg enig i at Hokus og Pokus var utrolig søte navn på de to miraklene du har i magen! :babygutt::babyjente:

Det er så deilig når man får en bekreftelse at alt står bra til der inne - skikkelig godfølelse!

God helg til deg også lillen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buksa er helt enkel, sort og strech.

Den reguleres med strikk i hver side av livet, og er veldig behagelig å ha på.

Ja, den er lang i beina. Jeg er 1.80 på strømpelesten og har kjøpt M (eller 38/40) i den.

De har samme type bukse på H&M, men kunne ikke levere før midt i januar.

Kjøpte der sist, men den er utslitt etter at jeg lånte den vekk til ei venninne.

Lykke til med buksekjøp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av pepperkakene forble litt myke også, Jolie, men det var bare godt :Hehe: Ja til sms! :kyss:

Ja, det er rart hvor engasjert man blir, Salamandra :wink: Men på en annen måte, så er det ikke så rart man får lyst til å følge med på hverandre her inne...alle er jå så supre! Takk for kjempekoselig hilsen :klem:Jeg tør aldri å brenne sukker... :oops:

Ja, jeg tror nok denne julen vil bli spesiell, Kipa! Jeg håper på de første boblene i magen... :hjerter2: Har ikke hørt soltrall jeg... :tunge1:

Vet du noe som ikke jeg vet, Moon? :sjenert: Siden jeg bare må spørre... Jeg lurer jo selvsagt på masse jeg, og det vet du! :ler: Jeg har tro på at det blir årnings snart jeg :Nikke: Du er god! :kyss:

Ja, helt utrolig at de har party der inne, uten at jeg merker et kvekk, Monja! :ler: Jeg håper faktisk også at de som sier den setningen får et svangerskap med noen plager :tunge1:For å slippe slike setninger, har det fra 2002 stått skrevet at flerlinggraviditet kan regnes som sykdom fra 20-22 uker. Men det er nok nytt for mange... Takk for nok en medfølende hilsen... :klem:

Huff..."Det" må jo være et av de verste navnene som blir brukt på barnet, Furstina! :roll: God ide å fortelle etater at jeg har backup! :ler::kyss:

Jeg har tro på årnings nå, Murmel! :Nikke: Godt å høre at mannen din hilset... :klem:

Helt greit for meg at du kaller Mannen for Filijokus, Cielo! :ler: Pepperkakehuset er revet ned før det fikk tak det... :oops:

Har ikke lagt igjen noe hos deg på en stund jeg heller, Lilletrollet :oops: Men det blir litt sånn når man prates på msn innimellom vettu :kyss:

Ja, som jeg sa til Monja, så er det ganske utrolig hva som foregår der inne, Pondusa... :Nikke: Den buksa hørtes ut som noe for meg! :klappe::kyss:

Magebilder kommer veldig snart, Madden! :Nikke: Håper du også har hatt en fin helg... :klem:

Ja, jeg stråler vel enda litt mer for hver UL, Kaktus :hjerter2: Jeg håper smile-babyene dine stemmer bra med hva som er inne i magen min...gutt og jente! Det hadde vært en drøm... :klem:

Tirsdagskvelden ble tett! Jeg brukte fort opp en 8-pakning med kleenexpakker, og natten var ikke morsom... Jeg tenkte med gru en uke fremover i tid, med forkjølelse. Men på onsdag formiddag ble jeg helt frisk igjen! :o :klappe: Som lyn fra klart hummel - jeg har aldri hatt en så kort og intens forkjelelse før! :-)

Pepperkakehuset vårt fikk vegger...men taket Mannen hadde laget passet ikke helt... :tunge1: Så han ble endelig enig med meg i at vi kan kjøpe ferdig byggesett :oops: Og så rev vi huset :Hehe:

I denne uken har vi hatt sene kvelder, med stearinlys, pepperkaker og hørespill :-) Vi har nemlig fått tak i "Charlie og sjokoladefabrikken", og den er det lenge siden vi hadde hørt/lest... Vi husket ikke så mye, så vi syntes det var kjempespennende :Hehe:

Jeg aner håp for min økonomiske fremtid. Jeg fikk time med Aetat og trygdekontor 16. desember. Men jeg ville vite noe før den tid! Så jeg ringte min gamle saksbehandler (der mamma bor), for hun vil ihvertfall mitt beste... :-) Jeg har jo egentlig ingen rett til å ringe dit, for jeg tilhører ikke den kommunen, men siden hun sier jeg kan gjøre det så... :-)

Anyway; hun mente nesten helt sikkert at jeg fikk sykepenger fra trygdekontoret ved sykemelding. Og sykemelding er sykemelding!

Så nå er jeg litt mer positiv...

Idag skal vi på verdenscuprenn i hopp. Det har vi ikke gjort før... Men siden vi digger å se det på tv (når nordmenn gør det bra!), må vi prøve det ut irl! 8)

Det regner og er nesten vindstille, så med en paraply, vil vi nok klare oss helt fint ute idag.

Mitt eneste concern er blæra... :ler:

Lillen

13+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Lillen!

Takk for hilsen i boka mi! Alltid hyggelig å høre fra deg!

Jeg skjønner godt at denne julen blir spesiell. Siste jul uten barn...og med 2 så mirakler imagen!

Kos deg med juleforberedelsene - med eller uten pepperkakehus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Hei Lillen!!

:klappe: for album! Fine magebilder! Blir spennende å følge med din voksende mage - den blir nok stor etter hvert, med både Hokus og Pokus inni der! :D

Ønsker deg og spirene (og Lillenmannen også!) en fin uke i uken som kommer. Nyt førjulstiden! :nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg skumlest gjennom dagboka de og jeg har jo ikke vært innom og gratulert deg :oops: :oops: :oops:

GRATULERER MED TVILLINGER I MAGEN :babysmokk::babysmokk:

Så koselig og jeg er veldig glad du har kommet over den magiske grensa for nå går det nok helt bra skal du se. Det sa legen til meg på min 12 ukers kontroll.

Går du til spesialist??

Jeg går til spesialist og får ul hver 14 dag og får vite at alt står bra til en herlig følelse.

Rart med denn sykemeldinga.......jeg har fått høre masse foskjellig fullt sykemeling fra uke 20,22,24 og 28.

Tvillingforeningen mener du ikke skal jobbe lenger enn uke 20.

Når jeg tok det opp med min sa han loven etter trygdeloven var uke 28.

Jeg ble selv 50% sykemeldt i uke 22 og synes det fungerer greit.

I morgen er jeg i uke 26 og satser på og jobbe 50% til uke 28 hvis helsa holder.

Legen sa at det ikke er farlig og jobbe, men hvis jeg trenger mer sykemeling måtte jeg bare gi beskjed.

Åhh det blir spennende og følge deg må prøve og komme innom din dagbok litt oftere nå.

Klemmer fra Pia :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lillen! For noen fine magebilder du hadde lagt ut! :-) Ville bare stikke innom og si at jeg følger med deg, selv om jeg ikke legger igjen så mange hilsener... skal prøve å skjerpe meg! :oops:

Og jeg ønsker deg alt mulig godt med både Hokus, Pokus og Filiokus!

Stor klem fra La Traviata :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Dette en mitt innlegg nr 1600! Jeg håper at det går bra med lesinga! Jeg ser det står away på msn din,så jeg vil ikke forstyrre!

Klem :klem: Lilletrollet-som er sååååå glad i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lillen 13+6!

Har du det fint? Leser du? Jeg håper det. Jeg har tittet etter deg på msn i dag, men du eeer ikke der!

Håper du koser deg med H&P!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...