Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2004 #1 Del Skrevet 5. oktober 2004 jeg har akkurat vært syk og måtte avstå fra treninga, nå har jeg begynt pån igjen og trent litt, idag våknet jeg med en kul i halsen, akkurat som jeg skal få vondt i halsen igjen... hvordan er det å dra å trene idag da?burde jeg avvente det, eller bare trene?redd jeg kan bli verre om jeg drar å trener.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2004 #2 Del Skrevet 5. oktober 2004 ingen som kan hjelpe meg? sitter å har så lyst til å dra å trene, men vil jo ikke bli syk heller, skal i et 50 års lag til helgen og vil nødig være syk... men ønsker å trene litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 5. oktober 2004 #3 Del Skrevet 5. oktober 2004 Tror jeg hadde hoppa over treninga var jeg deg og heller satsa på å bli frisk. Er ikke noe bra å trene da. Gå deg heller en lang tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 5. oktober 2004 #4 Del Skrevet 5. oktober 2004 Tror jeg hadde hoppa over treninga var jeg deg og heller satsa på å bli frisk. Er ikke noe bra å trene da. Gå deg heller en lang tur. Jepp, det er det fornuftigste :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 5. oktober 2004 #5 Del Skrevet 5. oktober 2004 Når du er syk, trenger kroppen alle krefter til å gjøre deg frisk igjen. Hvis du da forstyrrer med trening, kan du risikere at du blir mer syk, eller i hvertfall at det tar lenger tid før du blir frisk. Solarium har også samme effekt... Jeg har gått på mange smeller slik, selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2004 #6 Del Skrevet 5. oktober 2004 hvor lenge burdeman egentlig holde seg borte da? det er jo fælt å ikke kunne trene mener jeg, ser jo ingen resultater etter 1 mnd trening ettersom jeg har vært syk og måttet stoppe opp hele tiden... men nå har jeg jo blitt frisk igjen, men kjenner at halsen skurrer litt atter en gang, kan jo være det går over.. kanskje jeg skulle holde meg borte til mandag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 5. oktober 2004 #7 Del Skrevet 5. oktober 2004 Legg deg gooooooooooooodt under dyna!!!!! Tull skjerf rundt halsen, varme ullsokker på føttene. Drikk varm te, masse vann og sooooov. :-) Bli frisk før du drar på trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå