Chiquita Skrevet 4. april 2004 Forfatter #601 Del Skrevet 4. april 2004 Var ikke mulig å ta fra spissene fra spøytene, nei - så de må nok leveres inn hele greia.... MEn takk for råd da *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 5. april 2004 Forfatter #602 Del Skrevet 5. april 2004 SÅnn, da var den obligatoriske graviditetstesten tatt, slik at jeg nå er "klar" til å sette igang med sprøytene.... Da jeg satt og ventet på det negative resultatet skulle skride frem, så tenkte jeg på om jeg noengang skulle få se en positiv test :-? Jeg vet at jeg ikke bør ha slike tanker, men det er ikke så lett å unngå... Jeg kjøpte en 2pk med CB til testing - den ene ble tatt nå i dag, og den andre skal bli tatt om ca 3 uker.... *gruer meg til det* Vet ikke hva jeg gjør om testen da også blir negativ. Jeg har sett nok negative tester i løpet av de 4 årene vi har prøvd. (Jeg har ikke testet noe i de siste 1,5-2 årene da, så det er lenge siden sist, men alikevell) :-? *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 5. april 2004 #603 Del Skrevet 5. april 2004 Følger med deg sånn fra sidelinjen her, er en liten snikleser.. Måtte bare legge igjen et lite hei! til deg i dag! fra Hulderjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 5. april 2004 Forfatter #604 Del Skrevet 5. april 2004 Hei til deg også Hulderjenta. Og snikles så mye som du vil *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 5. april 2004 Forfatter #605 Del Skrevet 5. april 2004 Satte nettopp den første sprøyten (for 15 minutter siden), og det gikk helt fint. Faktisk så kjente jeg den nesten ikke - og jeg hadde grudd meg mye på forhånd :-? Egentlig var det sambo som skulle sette den på meg, men da sprøyta var klar så var han på kjøkkenet, og da satte jeg den like greit på meg selv. Og altså - det gikk veldig fint - jeg gruer meg ikke til de som kommer i de neste dagene, nei. (tenk at jeg sitter her og skriver det da - det ville jeg ikke trodd selv for 15 minutter siden, nei) *litt stolt av meg selv nå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 5. april 2004 #606 Del Skrevet 5. april 2004 Flink du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 5. april 2004 Forfatter #607 Del Skrevet 5. april 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 5. april 2004 Forfatter #608 Del Skrevet 5. april 2004 Men nå tror jeg det er tid for å ta med meg hud og hår og gå til sengs *gjesp* (Neste nedtelling nå er til UL om 7 dager???) *spennende* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 6. april 2004 #609 Del Skrevet 6. april 2004 Og først er det påske! Og det betyr masse slappe av! Gjør det ikke? Du var kjempeflink! Hvor på kroppen sprøyter man? Har ikke greie på det der jeg... Ha noen fine dager frem mot UL, Chiquita! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 6. april 2004 Forfatter #610 Del Skrevet 6. april 2004 Jo, først er det påske Skal bare være hjemem og slappe av - det blir deilig. ___ Jeg skal sette sprøytene i "pølseskinnet" under navlen (jeg har ikke pølseskinn da - nærmere bilring, men men) :oops: *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 6. april 2004 Forfatter #611 Del Skrevet 6. april 2004 Ganske mislykket stikking i dag. Tok ikke i hardt nok, så nåla kom ikke helt inn. OG i stedet for å "presse" den videre innover, så trakk jeg den heller ut igjen, og foretok et nytt stikk. DA ble det bra. :-) Blødde endel ut av det første stikksåret, men men. I morgen skal jeg i allefall sørge for at det ikke blir "feilstikk" Sambo spurte i dag om ikke han fikk stikke. JEg tror han føler seg litt "utenfor" i hele prosessen frem til nå. Det er jo meg "alt" skjer med. Så om det at han setter sprøytene på meg får han til å føle seg mere "med" så skal han få lov *tenker da på deg Bananmannen min* *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 7. april 2004 Forfatter #612 Del Skrevet 7. april 2004 Åh, kjære "dumme" sambo... Han trodde at vi ikke ha sex nå når jeg holder på med sprøytene. Skal si det var et ansikt som lyste opp når jeg sa vi kunne ha sex Så i kveld vil jeg tro... GOD PÅSKE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 8. april 2004 Forfatter #613 Del Skrevet 8. april 2004 Da har sambo stukket meg to kvelder. Jeg liker ikke at han gjør det - jeg synes det er mye bedre at jeg selv har kontrollen... Men men - hva ofrer en vel ikke Ellers så går det kjempegreit. Merker ikke noe når sprøytene settes, og ikke merker jeg noe i etterkant av sprøytene heller; ikke har jeg blitt blå, ikke svir det, eller noen ting *jippi* Blir spenende å komme inn til UL på tirsdag. 4 days 12 hours 53 minutes 31 seconds or 1 weekend or 5 days or 108 hours (72 waking hours) or 6 533 minutes or 392 010 seconds :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 9. april 2004 #614 Del Skrevet 9. april 2004 Se her skjer det skjer og ting ja !! Men du, BridezillaTex lurer veeeldig.... Hva gjør du med den fine brudekjolen din dersom du blir gravid og diger nå....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 9. april 2004 Forfatter #615 Del Skrevet 9. april 2004 Men du, BridezillaTex lurer veeeldig.... Hva gjør du med den fine brudekjolen din dersom du blir gravid og diger nå....? Vel, det er jeg ikke HELT sikker på satser uansett på at jeg ikke rekker å bli SÅ stor innen august *håpe håpe* Ellers så får jeg bare finne meg en ny da... (Viktigere for meg å bli gravid, enn at kjolen passer, for å si det sånn) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. april 2004 #616 Del Skrevet 9. april 2004 Så flink du er med sprøytene. Hadde fått helt noia jeg..... *har sniklest litt* Tror nok du kan slappe helt av i forhold til å bli gravid, og være ca 4 mnd på vei i august. De færreste blir så digre på så kort tid Dessuten kan kanskje kjolen sys ut litt i livet så det blir plass til magen? Det er jo bare sjarmerende det. Lykke til videre med stikkingen og !!! Og god påske forresten :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 9. april 2004 Forfatter #617 Del Skrevet 9. april 2004 Veeel - kjolen må sys ut fra før for å få plass til den nåværende magen, så jeg vet ikke hvor mye "ekstra" det er å gå på Vel, vi får se. Den "bekymringen" får jeg ev. ta når vi får vite resultatet i slutten av april/begynnelsen av mai... (Og jeg er ganske fornøyd over den stikkingen selv også, ja - og jeg er overraskende rolig når de settes. Men jeg har vel forstått at det ikke er noen vei utenom) ha en fin påske du også monja *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 10. april 2004 Forfatter #618 Del Skrevet 10. april 2004 Nå i dag kjenner jeg at jeg er veldig nervøs for tirsdagen. Håper bare at UL viser mange fine egg som er klare til høsting i slutten av neste uke Men jeg er veldig nervøs, ja. Kjenner at jeg ikke får ro i kroppen, og at jeg ikke får til å slappe av. Prøver å holde meg opptatt med andre ting, men det er ikke lett. Påskefri gjør vel heller ikke til at jeg blir FOR opptatt :-? *grøss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 11. april 2004 #619 Del Skrevet 11. april 2004 Det går nok såååå bra atte er sikker på du har mange fine egg jeg. Skal krysse alt som er og krysse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 11. april 2004 Forfatter #620 Del Skrevet 11. april 2004 Takk takk, Pia. Jeg krysser fingrene jeg også. Satser på at det går bra. Er bare 2 stikk igjen nå før UL Det spørs om jeg ikke må stikke meg selv i kveld - sambo har fått besøk og de sitter og kikker film. De er nok her fremdeles kl 23, så da må jeg nok til selv i dag. Men det går bra. Nå skal jeg gå over på den andre PC'en - føler at de sitter og kikker meg over skuldra her :-? *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg