_havets datter_ Skrevet 4. oktober 2004 #1 Del Skrevet 4. oktober 2004 jeg er så utrolig glad i søtsaker men prøver å holde meg unna. grunnen er at jeg er bare 158 høy og har lett for å legge på meg. trener regelmessig og suget etter søtsaker er som værst etter treningen, og da har jeg en tendens til å sprekke..har dere noen tips til hvordan jeg skal klare å la være å spise søtsaker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2004 #2 Del Skrevet 5. oktober 2004 Spis mat i løpet av de 30 første minuttene etter trening. En banan, en brødskive, hva som helst. Ha har kroppen fått energien den trenger for å restituere seg, og har ikke det samme behovet for å få høyt blodsukker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti Skrevet 5. oktober 2004 #3 Del Skrevet 5. oktober 2004 Kromtabletter skal visst og redusere søtbehovet???! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 5. oktober 2004 #4 Del Skrevet 5. oktober 2004 Spis en liten yoghurt, for den tar vekk mye av søtsuget, og er sunnere alternativ enn sjokolader ol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå