Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om en skaphomo er gift med en dame og får feks 3 barn, vil en av de 3 bli homofil?

Anonymkode: 11e78...724

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du skaphomo?

forresten, har ikke peiling 

Anonymkode: d5e01...0ee

Skrevet

For idiotisk fyllespørsmål.

Unga dine blir nok like "smarte" som deg. Bruk kondom!

Anonymkode: ef6e6...67b

• Liker 2
Skrevet

Nei, homofili er jo et valg man tar. Som om man vil stemme SV eller FRP. Man bli ikke født SVer, man velger å være det. Jeg valgte å bli bi-curious, men jeg kunne valgt å bli hetro eller homo. Det samme kunne du.

Skrevet

Om en skaphomo er gift med en dame og får feks 3 barn, vil en av de 3 bli homofil?

Anonymkode: 11e78...724

Mest sannsynlig ikke.

• Liker 1
Skrevet

Mest sannsynlig ikke.

Hvor usannsynlig er det?

Skrevet

Vet ikke...
Men min beste kompis er homofil og 3 av søsknene er homo/lesbisk... Og han har ett par skeive i familien også.
Kan hende det går i arv, kan hende det ikke gjør det...
Min venninne på barneskolen hadde 2 søstre som var lesbisk... Var ikke før hun selv fylte 16 at hun fant ut at faren var homo...Men han var gift med kona si fram til barna ble voksen..

Kan hende det går i arv, kan hende ikke. Er vel ikke gjort mye forskning på det?
Nå er jo ikke mine eksempler resten av befolkningen... Mange som kommer ut av skapet som ikke kjenner noen i slekta som er homo...Så...Vet ikke ^_^

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Gjest 100%naturlig
Skrevet

Nei, homofili er jo et valg man tar. Som om man vil stemme SV eller FRP. Man bli ikke født SVer, man velger å være det. Jeg valgte å bli bi-curious, men jeg kunne valgt å bli hetro eller homo. Det samme kunne du.

Der har du nok bare delvis rett. Det er selvfølgelig en blanding av miljøpåvirkning og egne valg. Men det er ting som peker i retning av at homofili har med gener å gjøre også, altså at det er nedarvet/ medfødt. Dette er også en oppdatering innen genforskningen også.

Feminine trekk hos gutter og maskuline trekk hos jenter kan sees helt ned i de første leveår. Dem som mener at dette ikke er valgt, sier også at dem alltid har følt det sånn.

Skrevet

Der har du nok bare delvis rett. Det er selvfølgelig en blanding av miljøpåvirkning og egne valg. Men det er ting som peker i retning av at homofili har med gener å gjøre også, altså at det er nedarvet/ medfødt. Dette er også en oppdatering innen genforskningen også.

Feminine trekk hos gutter og maskuline trekk hos jenter kan sees helt ned i de første leveår. Dem som mener at dette ikke er valgt, sier også at dem alltid har følt det sånn.

Folk rasjonaliserer egne følelser, dette er ikke noe nytt. Minnene til folk er ikke ekte, og man endrer dem for at de skal passe inn i verdensbildet sitt kontinuerlig.

Genforskning er selvsagt bare tull. 

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Folk rasjonaliserer egne følelser, dette er ikke noe nytt. Minnene til folk er ikke ekte, og man endrer dem for at de skal passe inn i verdensbildet sitt kontinuerlig.

Genforskning er selvsagt bare tull. 

Klart du kan velge,  det er jo ikke det dette handler om. Du kan selvfølgelig undertrykke egne følelser å velge etter det samfunnet forventer og ikke etter hjertet. Selv anser jeg meg som hetro, men har sex med kameraten min. Rett og slett fordi han gir meg så syykt deilige orgasmer.

Skrevet

Klart du kan velge,  det er jo ikke det dette handler om. Du kan selvfølgelig undertrykke egne følelser å velge etter det samfunnet forventer og ikke etter hjertet. Selv anser jeg meg som hetro, men har sex med kameraten min. Rett og slett fordi han gir meg så syykt deilige orgasmer.

Du kan ikke velge hva du føler, tror jeg. Aner egentlig ikke, folk med antisosial personlighetsforstyrrelse har ikke følelser.

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Du kan ikke velge hva du føler, tror jeg. Aner egentlig ikke, folk med antisosial personlighetsforstyrrelse har ikke følelser.

Ser du har rett i endel, og at det finnes mennesker uten følelser. Men du skrev selv at du valgte å bli bi-curious. Selv velger jeg å ha guttesex fordi jeg holder på å daue av nytelse når han gir meg orgasme.

Skrevet

Ser du har rett i endel, og at det finnes mennesker uten følelser. Men du skrev selv at du valgte å bli bi-curious. Selv velger jeg å ha guttesex fordi jeg holder på å daue av nytelse når han gir meg orgasme.

Ja, du valgte å bli homofil. Jeg tror vi er helt enige her.

• Liker 1
Gjest 100%naturlig
Skrevet

Ja, du valgte å bli homofil. Jeg tror vi er helt enige her.

Jeg anser meg selv ikke som homofil. Egentlig ikke bi heller, men ser bi-tendenser. Jeg har alltid testet å vært åpen til sinns. Jeg fant tidlig ut at ga meg heftige orgasmer. Det er bare dette jeg liker. Jeg forelsker meg kun i damer å kunne aldri blitt kjæreste med en gutt. Det har ikke noe med vilje, men med følelser å gjøre. Ikke det at damer klarer å gi meg heftige orgasmer, det gjør dem absolutt. Når jeg ikke har kjæreste så liker jeg å være åpen å liberal og kameraten gir meg helt fantastiske orgasmer å det vil jeg ha å oppleve. 

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Hva menes med bi-curious? Ser det har noe med bisexualitet å gjøre, men!

Skrevet

Nope.

• Liker 2
Gjest Gjest_Obi-Wan Kenobi
Skrevet

Man blir bare homofil av og sove på ryggen med det ene benet litt bøyd og den ene armen under hodet. Så lenge du ikke gjøre noe av dette så blir du ikke homo. Men om du sover slik så vil du bli homo. Dette er vitenskapelig bevist ved Universitetet på Bloksberg.

• Liker 1
Skrevet

Ikke direkte arvelig. 

Det finnes forskning som viser til at dersom man er yngst av flere brødre, så er sjansen større at den y gate er homofil. Ellers viser det seg at det er større sjanse for at eneggede tvillinger er homofile enn toeggede tvillinger. 

Anonymkode: 1b810...80e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...