Gjest fjellblomst Skrevet 4. oktober 2004 #1 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hei. Det er ca et år siden jeg sluttet på p-piller nå. Har også brukt p-sprøyte for et par-tre år siden. (Tilsammen ett år). Nå bruker jeg ladycomp. I det siste har kroppen min oppført seg helt merkelig. Jeg har egentlig lange sykluser, 35-40 dager. Men fikk blødninger etter 16 dager som varte i ca 4 dager. Men disse blødningene var mye svakere enn mensen pleier å være. Friskt, klart, "utvannet" blod i små mengder. Så ble det et opphold på et par uker og nå har jeg fått det samme igjen. I tillegg har jeg ganske kraftige magesmerter (menssmerter), mye mer enn jeg bruker å ha.a Hva er dette for noe da? Det er en mulighet for at jeg er gravid. Har ikke brukt prevensjon på "røde dager" de siste månedene. Noen som vet? - fjellblomst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fjellblomst Skrevet 4. oktober 2004 #2 Del Skrevet 4. oktober 2004 ingen som vet...? :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2004 #3 Del Skrevet 5. oktober 2004 Det høres ut som eggløsningsblødninger. Noen ganger herjer hormonene i kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fjellblomst Skrevet 5. oktober 2004 #4 Del Skrevet 5. oktober 2004 Får vel slå meg til ro med det da... Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. oktober 2004 #5 Del Skrevet 5. oktober 2004 Man slår seg ikke til ro med uregelmessige blødninger - man kommer seg til lege. Man vet jo aldri! :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fjellblomst Skrevet 5. oktober 2004 #6 Del Skrevet 5. oktober 2004 Hm... ser det litt an tror jeg. Hva kan det være da mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå