Gå til innhold

Verste du kan få i julegave?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jammen glad jeg slipper å gi deg noe.... 

Anonymkode: a2787...469

Enig. Glad jeg ikke har så kravstore venner 

Jeg er Ikke noe glad i klær eller undertøy gaver.  Jeg er veldig kresen på klær. Jeg vet hva jeg liker og ikke liker. For 2 år siden fikk jeg en bh i str B. Jeg bruker DD. Pluss omkretsen var for stor.

parfyme, hudpleie, pyntegjenstander og ubrukelig ræl  som folk bare har rasket meg seg i full fart. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En gave er en gave. Du kunne vel solgt den og kjøpt deg noe du hadde plass til i stedet for å sette den på et lager? Jeg synes det var ufint gjort.

Anonymkode: 23c7b...8f2

Eh, den sto på lageret i 1 måned, så fikk søsteren min  den;) Jepp, en gave er en gave uansett om den kosta 1000 eller 100 kr.  Du som er ufin som mener folk skal gi deg dyre gaver. Det er ufint.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Alt billig dritt. I fjor fikk jeg undertøy fra h&m. Kjøper alltid undertøy fra cange eller andre kvalitetsundertøysbutikker. Husker en jul jeg fikk gavekort på lindex 😂 holdt på å le meg ihjel. Den ble ikke brukt for å si det sånn. I år har jeg sakt i fra til alle som kjøper julegaver til meg hva jeg setter pris på. Jeg forventer at de hører etter. Gjør de ikke det, kommer jeg til å sende gavene tilbake. Så får de selv kvitte seg med dritten. Selv er jeg student å har ikke råd til dyre gaver. Da lar jeg heller vær å kjøpe noe. Sparepengene mine trenger jeg selv."

Mitt inntrykk av altfor mange.

Vær glad for at du har noen som kjøper gave til deg, uansett hva. 

Anonymkode: 82546...c7d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klær! Fordi de garantert er i feil størrelse og ikke noe jeg kommer til å bruke. Jeg er veldig kresen på klær og må alltid prøve før jeg kjøper noe for å sjekke at passformen funker. Alle plagg passer ikke alle selv om størrelsen er rett.

Gavesett med parfyme og dusjsåpe eller lignende. Jeg har mer enn nok av det, fem parfymer er visst egentlig tre for mange.

Nips. Jeg har for mye av det allerede! Har ikke plass til flere lysestaker, vaser, duker osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nips uten funksjon, eller dingser man bruker maks én gang i året og som ellers blir liggende og ta opp plass. I en liten byleilighet er det trangt om plassen. Men 98% av gavene jeg får er kjempefine, og de resterende er godt ment. Liker jula, jeg :)

Anonymkode: 1ee16...f94

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en katt, men det betyr ikke at jeg ønsker å fylle huset mitt med kattegjenstander. Helt siden jeg fikk katta har det dukket opp telysestaker, dørstopere, pledd, vesker, kopper, glass, duker, gardiner, bilder, klær, ja name it med katt på til jul og bursdag.

Jeg liker katten min, men det får da være grenser. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er svært sjelden jeg er misfornøyd med gaver. Kjæresten min fikk likevel en slankebok til bursdagen en gang av en slektning og om jeg hadde fått noe sånt hadde jeg blitt rimelig fornærmet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Alt billig dritt. I fjor fikk jeg undertøy fra h&m. Kjøper alltid undertøy fra cange eller andre kvalitetsundertøysbutikker. Husker en jul jeg fikk gavekort på lindex 😂 holdt på å le meg ihjel. Den ble ikke brukt for å si det sånn. I år har jeg sakt i fra til alle som kjøper julegaver til meg hva jeg setter pris på. Jeg forventer at de hører etter. Gjør de ikke det, kommer jeg til å sende gavene tilbake. Så får de selv kvitte seg med dritten. Selv er jeg student å har ikke råd til dyre gaver. Da lar jeg heller vær å kjøpe noe. Sparepengene mine trenger jeg selv."

Mitt inntrykk av altfor mange.

Vær glad for at du har noen som kjøper gave til deg, uansett hva. 

Anonymkode: 82546...c7d

Hvem var det du siterte over? Makan til utakknemlig person. Begynner å le fordi han /hun fikk gavekort fra Lindex? 

Anonymkode: b8898...526

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sokker eller små ubrukelige gjenstander fra TGR. Klær og sånt kan enten returneres i butikk eller gis videre som bursdagsgaver, men sokker har jeg altfor mange av. Men har ikke store forventninger til julegaver uansett, jeg liker å få julegaver, er jo bare en hyggelig å gi og få uansett hva det er :)

Endret av Trampe23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pyntegjenstander, hudpleieting.

Her lager vi alltid ønskeliste, er bare tøys å kjøpe ting folk egentlig ikke trenger/vil ha

Anonymkode: e43a4...8ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nips og pyntegjenstander. Helt unødvendige ting! Vi har ei i familien som overgår seg selv i å kjøpe tullete ting hvert år. Men jeg tør ikke si noe....Ville heller hatt en god flaske vin, ullsokker, sjokolade- eller aller best: en sum/"gavekort" som er betalt inn til f. ex Røde Kors, Flynktningehjelpen etc. 

Synes det er bare tull med alle tullete plastlekene barna får- hva skjedde med å gi en fin pysjamas, god bok, et puslespill eller tegnesaker...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sååå mye jeg IKKE vil ha! Ikke fordi jeg er bortkjemt, men fordi jeg er så drittlei av å få ting som blir liggende å ta plass i skuffen å støve.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt av småting som bare blir liggende og hudpleieprodukter. Det er ikke det at gaven må være dyr. Jeg har flere ting som koster 100-200kr på ønskelisten. Som yndlingshåndkremen min, favoritt sjokoladen, en flaske med vin jeg liker osv. Det setter jeg alltid pris på å få, men småting som andre finner på selv blir alltid bare liggende å samle støv... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

- Klær. Besteforeldre som kjøper ting i 2-3 str. for stort.

- Sokker. Jeg har så mange par stygge uåpnede sokker som ligger i skuffen min.

- Parfyme "for menn". Det finnes ikke parfyme for menn. Og deodorant kan jeg kjøpe selv.

 

Ting jeg har lyst på som jeg ikke sier fra om:

- Kosttilskudd, men familien tror tydeligvis at proteinpulver er det samme som anabole steroider.

- PC-spill, men det får jeg kjøpt så MYE billigere selv, så vil ikke at de skal kaste bort penger på å kjøpe det i butikk.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det verste jeg kan få er en donasjon til et veldedig formål. Jeg ønsker selv å velge hvem eller hva jeg gir til, og liker ikke at min støtte blir påtvunget en sak som jeg kanskje ikke ville valgt selv.

Opplevelser. Med mindre det er noen som kjenner meg ekstremt godt og vet at akkurat den konserten har jeg en drøm om å gå på, og faktisk har mulighet til det, så synes jeg ikke noe om det. Gi meg et gavekort på et spa eller den slags, så er det sannsynligvis noen andre som får glede av det.

Ellers så synes jeg alt av gaver er koselig, enten det er klær som ikke er min stil, nips som ikke faller helt i smak, parfyme jeg ikke tåler, osv. Den slags gaver får jeg stort sett av folk som ikke kjenner meg så veldig godt, men som prøver så godt de kan. Og da er det faktisk tanken som teller.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 Hygiene-produkter som jeg overhodet ikke har bruk for.

Anonymkode: 8e4b2...bda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror aldri jeg har fått en skikkelig kjip julegave. Men om jeg hadde fått pels, kjøttprodukter eller noe som var testet på dyr hadde det nok blitt et vel anstrengt "tusen takk" :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...