Gå til innhold

Verste du kan få i julegave?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håndjern og billig undertøy. Egentlig undertøy generelt. Aldri fått komfortabelt undertøy av en mann noensinne. Så det er bare en gave til han. Ta på deg dette, jeg vil se deg slik, liksom. 

Anonymkode: d9977...c2c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undertøy, tror jeg. Mest fordi jeg ikke klarer snasent undertøy, og det er få som fyller julegavene med komfortable bomullstruser.

 

Ellers blir jeg kjempeglad for mye av det andre ikke liker her, som lys, telysholdere, pynt, te etc. Og spesielt ting ungene har lagd :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stort sett glad for alt jeg får, uansett om jeg har ønsket meg det eller ikke. Har blitt såpass voksen at jeg ikke forventer noe særlig i utgangspunktet.

MEN, det er jo alltid et men.  Farmoren min kjøper alltid masse juggel og pakker inn hver ting for seg. Får ofte ti gaver av henne, stort sett nips og "hudpleie" fra Nille. Hun er veldig søt og mener nok bare godt, men vi har overhodet ikke samme smak når det kommer til nips. Og hudpleie fra Nille er ikke lurt å ha på min hud. Hun spør om ønsker hvert eneste år og jeg kommer med konkrete ønsker som bodybutter med kokoslukt fra bodyshop eller pysjamassett eller tøfler. Alt sammen billigere enn totalprisen på det hun kjøper fra Nille :P Men har vel i grunn bare gitt opp å si i fra nå.
 

Også er det besteforeldrene mine på andre siden. Jeg får grytesett av forskjellige slag hvert år. Har pågått siden jeg flyttet hjemmefra for snart 10 år siden. Kjempefint første året, ikke så bra etterhvert med dårlig plass på hybel, som i tillegg bare hadde tekjøkken. Nå begynner jeg å bli etablert og har alt jeg trenger av gryter. Har heldigvis to brødre som har flyttet på hybel i ettertid som har fått ta over hvert sitt sett. Også har mamma fått et sett. Ei venninne fikk et annet igjen. I fjor var det fint for da hadde jeg et par gryter som var klare for utbytting. Hvis jeg får nytt grytesett i år så aner jeg ikke hva jeg skal gjøre med det. Føles litt feil å legge ut julegaver på Finn.no liksom :/

Anonymkode: c5925...35e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...