Gjest LoisLane Skrevet 3. oktober 2004 #1 Del Skrevet 3. oktober 2004 En ting som irriterer meg skikkelig er at så mange har så dårlige unnskyldninger for å være så tynne. Ikke fått barn, trener, spiser lite osv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2004 #2 Del Skrevet 3. oktober 2004 Dårlig unnskyldning? For å være tynne?? Hva mener du med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 3. oktober 2004 #3 Del Skrevet 3. oktober 2004 Kan ikke folk få lov til å være som de er, uten at andre skal gå rundt og irritere seg over det? :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 3. oktober 2004 #4 Del Skrevet 3. oktober 2004 ...kanskje det var et småironisk motsvar til "jeg irriterer meg over folk som har så dårlige unnskyldninger for å være tjukke..."-tråden? kanskje LoisLane prøver å sette fokus nettopp på det urimelige i å irritere seg over folk som ikke følger "normalen" ang. kroppsstørrelser? var iallefall sånn jeg forsto det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 3. oktober 2004 #5 Del Skrevet 3. oktober 2004 Ja, hvis det er ironi det er snakk om så. er bare generelt overgitt over folk som må bry seg og irritere seg over andre mennesker sin over/undervekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 3. oktober 2004 #6 Del Skrevet 3. oktober 2004 ...kanskje det var et småironisk motsvar til "jeg irriterer meg over folk som har så dårlige unnskyldninger for å være tjukke..."-tråden? kanskje LoisLane prøver å sette fokus nettopp på det urimelige i å irritere seg over folk som ikke følger "normalen" ang. kroppsstørrelser? var iallefall sånn jeg forsto det! Jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2004 #7 Del Skrevet 3. oktober 2004 Jeg så ikke den tråden... Men sier meg uansett enig i en annen kommentar her... Kan ikke folk få lov å være slik de er Om de er undervektig, overvektig, hvit, svart, gul eller grønn... Alle er vi likeverdige!! Det er MIN Mening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 3. oktober 2004 #8 Del Skrevet 3. oktober 2004 Jeg er tynn fordi jeg kan spise så mye jeg vil uten å legge på meg. Jeg har aldri satt min fot innenfor et sted som har med trening og gjøre og det er jeg godt fornøyd med. Tjukkaser burde derimot vise selvkontroll og slutte med den ekstra pepperoni pizzaen og 1.5 liter brusen til middag, hvis dere bare spiser en så skal det nok gå så meget bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 3. oktober 2004 #9 Del Skrevet 3. oktober 2004 Jeg var nok litt kjapp her, men det var ment som en motvekt til "Unnskyldninger for overvekt"-tråden. Er hjertens enige med dere - la folk få ha kroppen sin i fred! Er så lei av at man ser ned på overvektige (eller normalvektige for den sags skyld). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 3. oktober 2004 #10 Del Skrevet 3. oktober 2004 ...kanskje det var et småironisk motsvar til "jeg irriterer meg over folk som har så dårlige unnskyldninger for å være tjukke..."-tråden? kanskje LoisLane prøver å sette fokus nettopp på det urimelige i å irritere seg over folk som ikke følger "normalen" ang. kroppsstørrelser? var iallefall sånn jeg forsto det! Jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pace Skrevet 3. oktober 2004 #11 Del Skrevet 3. oktober 2004 Jeg var nok litt kjapp her, men det var ment som en motvekt til "Unnskyldninger for overvekt"-tråden. Er hjertens enige med dere - la folk få ha kroppen sin i fred! Er så lei av at man ser ned på overvektige (eller normalvektige for den sags skyld). Å! Du sier så sinnsykt mye bra ting ass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Philosophia Skrevet 4. oktober 2004 #12 Del Skrevet 4. oktober 2004 Bra tråd. Synes det er litt for mye fokus på vekt på KG. Skjønner ikke hvorfor det er så interessant. Tråder som "hvor mye veier du og hvor høy er du" er det dummeste jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 4. oktober 2004 #13 Del Skrevet 4. oktober 2004 Mange har vel rett og slett behov for bekreftelse på at de befinner seg innenfor (ett eller annet) normalområde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BritElin Skrevet 4. oktober 2004 #14 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg er tynn fordi jeg kan spise så mye jeg vil uten å legge på meg. Jeg har aldri satt min fot innenfor et sted som har med trening og gjøre og det er jeg godt fornøyd med. Tjukkaser burde derimot vise selvkontroll og slutte med den ekstra pepperoni pizzaen og 1.5 liter brusen til middag, hvis dere bare spiser en så skal det nok gå så meget bedre. Og dermed er det ikke sikkert at du er i bedre form og ser sunnere ut innvendig enn meg som er overvektig, trener og passer på hva jeg spiser. Hilsen BritElin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 4. oktober 2004 #15 Del Skrevet 4. oktober 2004 Å! Du sier så sinnsykt mye bra ting ass! Mere! Mere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 4. oktober 2004 #16 Del Skrevet 4. oktober 2004 Mere! Mere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2004 #17 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg er tynn fordi jeg kan spise så mye jeg vil uten å legge på meg. Jeg har aldri satt min fot innenfor et sted som har med trening og gjøre og det er jeg godt fornøyd med. Tjukkaser burde derimot vise selvkontroll og slutte med den ekstra pepperoni pizzaen og 1.5 liter brusen til middag' date=' hvis dere bare spiser en så skal det nok gå så meget bedre.[/quote'] Hvorfor skal 'tjukkaser' vise selvkontroll når du ikke gjør det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angie Skrevet 4. oktober 2004 #18 Del Skrevet 4. oktober 2004 Skal du ta igjen nå? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 4. oktober 2004 #19 Del Skrevet 4. oktober 2004 En ting som irriterer meg skikkelig er at så mange har så dårlige unnskyldninger for å være så tynne. Ikke fått barn' date=' trener, spiser lite osv....[/quote'] Den var god! Det var jo på sin plass med en slik tråd som en motvekt til "unnskyldninger for overvekt". Til de som evt har spiseforstyrrelser: Jeg skjønner at ingen av delene egentlig er noe å spøke med altså. Når det er sagt, så vil jeg påstå at dagens samfunn diskriminerer "lubne" damer - men ikke damer som er for tynne! Og det er ikke nødvendigvis sunnere å være for tynn!! F.eks blir overvektige jenter som strever med å bli gravid oppfordret av legen om å slanke seg. Men hva med de som har slanket seg så tynne at de har mistet mensen, som ikke har nok kvinnelige hormoner til å bli gravid og må ha legehjelp?? Ingen diskriminerer dem, såvidt jeg vet... Pga høy forbrenning var jeg selv kjempetynn i oppveksten og ble ertet for det. Nå er jeg ganske muskuløs og har grov benbygning - med litt ekstra "polstring" på mage og lår... Ikke for at jeg mener det er sunt å veie alt for mye. Driver selv og slanker meg for tiden, både for helsen og for forfengelighetens del. (Uten at jeg var direkte overvektig fra før, ifølge BMI). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 4. oktober 2004 #20 Del Skrevet 4. oktober 2004 dette synes jeg var litt tåpelig.. men er fremdeles med på at folk må få være som de er uanz størrelse og farge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå