^me^ Skrevet 3. oktober 2004 #1 Del Skrevet 3. oktober 2004 jeg lurte bare på hva dere andre gjør for og føle dere vel... jeg blir veldig rolig av og kjøre bil om kvelden når det er mørkt..alle lysene og andre ting gjør meg veldig rolig og vel.. hva får dere til og føle dere vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 3. oktober 2004 #2 Del Skrevet 3. oktober 2004 Å lese i et mørkt rom med masse stearinlys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg20 Skrevet 3. oktober 2004 #3 Del Skrevet 3. oktober 2004 Ta å stå opp tidlig, dusje, barbere leggene, armene, under armene... skrubbe, peele huden, smøre kroppen inn med good krem.. ha hårkur i håret.. og sminke meg.. ta på meg f.eks en collage-genser OG en STRØMPEBUKSE(mmm..) Og sette meg foran TV`en... Og drikke ISVANN!!! mmm.. Ahh.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 3. oktober 2004 #4 Del Skrevet 3. oktober 2004 Mørkt rom med masse stearinlys, uten tv eller musikk eller lyder generelt. I tillegg blir jeg rolig etter å ha dusjet etter en skikkelig hard treningsøkt. Fjellturer i høstvær er også høyt på stressned-lista. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 3. oktober 2004 #5 Del Skrevet 3. oktober 2004 Rett musikk til rett humør. Gå laaange turer alene der jeg får tid til å tenke og sortere inntrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 3. oktober 2004 #6 Del Skrevet 3. oktober 2004 Noen kalde pils som gjør at man blir bare litt beruset,deretter legge seg på ryggen å se på en klar stjernehimmel. Eventuelt en sommerdag med sol og klar himmel. Legge seg ned i en eng og tenke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_havets datter_ Skrevet 3. oktober 2004 #7 Del Skrevet 3. oktober 2004 elsker å ligge i badekar, gjerne med noen stearinlys på kanten av badekaret. når jeg er sliten er det også deilig å bare ligge i sengen å se på tv. ansiktmaske, lakkering av negler o.l er heller ikke å forakte:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angie Skrevet 6. oktober 2004 #8 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg slenger meg ned på sofaen med en god bok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 6. oktober 2004 #9 Del Skrevet 6. oktober 2004 Følelsen jeg får etter å ha trent - ordentlig fornøyd med meg selv!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lala Skrevet 6. oktober 2004 #10 Del Skrevet 6. oktober 2004 - Å ha på meg klær som er komfortable og samtidig fremhever mine gode sider og skjuler de mindre gode, slik at jeg føler meg fresh og fin. - Få litt positiv oppmerksomhet (f.eks komplimenter) - Spise god mat!!!!! - Fint vær!!!!!!! OG å tilbringe tid utendørs i det fine været. - Samvær med gode venner og familie - Når andre mennesker rundt meg er blide og fornøyde - + + + + Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå