Gå til innhold

Noen som har handlet på Wish.com?


Sharinx

Anbefalte innlegg

Akkurat bestilt noe på wish jeg og for første gang.  Men trodde jeg måtte holde totalen under 350 for å slippe toll..  Men så lenge ikke en ting koster over det så kan jeg bestille så mye jeg vil uten å betale toll fordelt blir sendt i hver sin pakke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

På 20.11.2016 den 13.54, Littlite skrev:

Akkurat bestilt noe på wish jeg og for første gang.  Men trodde jeg måtte holde totalen under 350 for å slippe toll..  Men så lenge ikke en ting koster over det så kan jeg bestille så mye jeg vil uten å betale toll fordelt blir sendt i hver sin pakke? 

Ja, så lenge det ikke er fra samme selger :)

Kjøper du 10stk av den samme klokka til en pris på over 350.- til sammen f.eks, eller generelt forskjellige varer fra samme selger er det mulig det blir sendt i samme pakke = toll. Men kjøper du en ting her og en ting der slipper du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Heisann alle! Kjøpt litt dilldall på Wish fra tid til annen og er klar over at ting stort sett er av dårlig kvalitet. Lurer på om det er noen her som har kjøpt parykk derfra, og hvordan i så fall disse var?

Anonymkode: 5b75a...813

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Heisann alle! Kjøpt litt dilldall på Wish fra tid til annen og er klar over at ting stort sett er av dårlig kvalitet. Lurer på om det er noen her som har kjøpt parykk derfra, og hvordan i så fall disse var?

Anonymkode: 5b75a...813

De skal for øvrig brukes til cosplay og jeg forventer på ingen måte at det skal se ut som ekte hår. Men likevel; noen som har erfaring?

Anonymkode: 5b75a...813

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

er det trygt å skrive inn fødselsnr på wish? på utsjekk så ber de om det, har noen gjort det her?

Anonymkode: 28cbb...8b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kjøp sminke og kosmetikk i hvert fall. Man vet aldri hva er de laget av, og jeg er nestet sikker på at av noe giftig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kjøpt noe småtteri der, og det har nesten uten unntak vært ræl (dårlig kvalitet, for små størrelser osv) Har dog bestilt et skjørt jeg var fornøyd med der, men i og med at jeg har bestilt flere som bare var ræl så kunne jeg sikkert sluppet billigere unna ved å bare kjøpe et skjørt på butikken her :P 

Anonymkode: d8d36...ebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...