Lisemor Skrevet 13. juni 2005 #161 Del Skrevet 13. juni 2005 Vil bare gi deg en stor klem. :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 13. juni 2005 #162 Del Skrevet 13. juni 2005 Huff jeg ble så lei meg når jeg leste dette vennen - tårene kom og jeg fikk helt vondt i magen! Skulle gjerne ha vært der og gitt deg en god klem! Tenker på deg! Varme klemmer fra Charmina :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 16. juni 2005 #163 Del Skrevet 16. juni 2005 Innom med en klem Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 17. juni 2005 #164 Del Skrevet 17. juni 2005 Tenker masse masse på deg :trøste: :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseline Skrevet 20. juni 2005 Forfatter #165 Del Skrevet 20. juni 2005 Aller først, tusen takk for klemmer og oppmuntrende hilsner La Traviata, Mrs.Potter, Melli, Bizzy, Madden, Hulderjenta, Imax, Madden, Xavia, Imax, Linemor, Charmina, Hulderjenta, Charmina. I`m Back, og nå starter snart eggjakten igjen. Vi gir oss nemlig ikke!!! Skal innrømme at jeg hadde noen tøffe dager i begynnelsen, var nok ekstra tøft siden sambo var i utlandet og vi ikke hadde mulighet til å være sammen der og da.... Men, jeg hadde god støtte i mine foreldre, søster og venninde, men samtidig blir det liksom ikke det samme. Var godt når sambo kom hjem søndag og vi kunne få pratet og grått litt sammen.... Men, samtidig er det godt å vite at kroppen ordet opp i noe som ikke var som det skulle, og vi trøster oss med det. Og nå vet vi at vi kan bli gravide, så nå gir vi oss ikke!!!! Endelig er det blitt litt sommer også, har sååååå mange planer for hagen og uteplassen, men nå som solen har kommet fram er det mer fristende å finne fram solsenga og slenge seg på den.... :oops: Burde vel egentlig ha pusset vinduer og ryddet litt også, har liksom ikke hatt ork til å gjøre noe i det siste... Må ta meg sammen, må ta et skippertak før helga, så det er rent og pent her til da Neste forventet mens er visstnok 4-6 uker etter utskrapningen og 4 uker er da 08.juli, så det er sånn ca IKM neste mnd...... Har ikke de aller største forhåpninger for at det klaffer så fort, men det skader ikke å være litt optimist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 20. juni 2005 #166 Del Skrevet 20. juni 2005 Hei vennen! Godt å lese at det går nogenlunde bra med deg.Har tenkt masse på deg og vært så lei meg på dine vegne. Håper det går fort at det klaffer igjen - jeg krysser iallefall både fingre og tær for dere! Stor klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 20. juni 2005 #167 Del Skrevet 20. juni 2005 Hei Bamseline! Har tenkt mye på deg, godt å høre at det går bedre. Krysser alt som krysses kan for at dere får klaff igjen snart! Deilig med sommer og sol, nyt det mens det varer! Vet aldri med sommerværet her i landet, det var jo begredelig i fjor så i år må det bli bedre! Ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 21. juni 2005 #168 Del Skrevet 21. juni 2005 Men, samtidig er det godt å vite at kroppen ordet opp i noe som ikke var som det skulle, og vi trøster oss med det. Og nå vet vi at vi kan bli gravide, så nå gir vi oss ikke!!!! Mager trøst, men sanne ord. :trøste: Visste ikke dette før nå jeg. Håper dere lykkes snart igjen. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 23. juni 2005 #169 Del Skrevet 23. juni 2005 God santhans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 23. juni 2005 #170 Del Skrevet 23. juni 2005 Håper du har hatt ei fin St.Hans feiring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 24. juni 2005 #171 Del Skrevet 24. juni 2005 Innom og ønsker deg en kjempefin helg! Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 25. juni 2005 #172 Del Skrevet 25. juni 2005 Takk for koselig hilsen, Bamseline! Kanskje det er plass til deg i kofferten, ja! Kan ta deg med i tankene i alle fall! Har du vært på Azorene? Virker i hvertfall veldig fint der, bare litt spent på været... Ønsker deg en riktig god helg! Og lykke til med å lage baby i sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 26. juni 2005 #173 Del Skrevet 26. juni 2005 Håper du har hatt ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 26. juni 2005 #174 Del Skrevet 26. juni 2005 HA en fin uke som kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 27. juni 2005 #175 Del Skrevet 27. juni 2005 Takk for hilsen i dagboka mi. Håper alt er ok? Jeg har hatt noen hektiske uker og nå går alt over på hvilemodus... Så det blir nok mye KGbesøk i ukene fremover Ha en fin en! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 30. juni 2005 #176 Del Skrevet 30. juni 2005 Innom med en gooood Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 1. juli 2005 #177 Del Skrevet 1. juli 2005 God helg,Bamseline! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 2. juli 2005 #178 Del Skrevet 2. juli 2005 Jeg krysser fingre og tær for at dere lykkes snart igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 3. juli 2005 #179 Del Skrevet 3. juli 2005 Innom med en stooor Håper du koser deg i sommervær og at det klaffer for dere igjen raskt !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 13. juli 2005 #180 Del Skrevet 13. juli 2005 Hei! :D Håper du har det bra, i hvertfall så bra som du kan! Ha en kjempefin onsdag, håper solen skinner for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå