Gå til innhold

Bamseline`s prøvedagbok


Bamseline

Anbefalte innlegg

Prøver meg på en prøvedagbok, ikke skrevet dagbok før, men en gang å være den første :-)

Mannen og meg selv (30 begge to), har vært prøvere siden 99`. Han har friske svømmere, mens jeg har PCOS. Vært inne til Lap, så nå håper vi på positivt svar snart :P

Blir litt frustrert over at testene mine aldri er positive :frustrert: Vet det er mange som har det på samme måten, men noen ganger føler jeg at jeg er den eneste som ikke blir gravid. Synes jeg ser gravide overalt, og da kjenner jeg at jeg blir litt lei meg, når skal det bli vår tur?

Det som faktisk er verst er når tanteonkelbarn er på besøk og jeg ser hvor flink sambo er med barn, da tenker jeg ofte at : Skulle ønske jeg kunne gi deg en liten sånn snart, for du kommer til å bli en utrolig flott far.

Hva visst vi ikke blir gravide, skal vi adoptere? Dette er vel noe som tar lang tid etter det jeg har hørt, har hørt at det tar ca 2 år. Når skal en evt gå i gang med søknader? Ønsker vi barn fra et spes landverdensdel? Mange spørsmål som må besvares...

Hmmm..., hjalp litt dette å få ting litt ned på "papiret". :-)

Får vel gå og køye vel, så en kommer seg op innen rimelighetens tid i morgen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå ble jeg skikkelig sint :frustrert:, hadde skrevet et innlegg, og når jeg trykker ok blir alt borte :o Hva skjer a?

Prøve en gang til da, gir meg ikke jeg :kul:

Idag har jeg vært ordentlig flink, litt stolt av meg selv faktisk :P Jeg har hatt et skikkelig "regngjøringsras". Vasket og støvsugd, hengt opp klær og hengt opp rene gardiner, og det ble så fint :P

Og, så har jeg prøvd å legge dagboken min som link, men det er mulig jeg må ha ting inn med teskje, for jeg fikk ikke til, enda jeg prøvde å følge "bruksanvisningen"......., noen som har en "idiotsikker" metode til meg??

Ha en fin kveld :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte det i forrige innlegg, var litt :frustrert: Men, tusen, tusen takk for hilsner i dagboka mi, Pondusa, Sita og Tilde :bukke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå begynner det å nærme seg tiden hvor jeg helst ikke vil ha "besøk"........ :evil:

Kjenner at puppene begynner å bli litt ømme og humøret ikke er helt på topp. Stakkars mannen min, han får gjennomgå om dagen. Alt og ingenting han gjør er feil....... Prøver å ta meg sammen men det er ikke alltid det går... :-?

Håper på bedre tider, og at jeg ikke får "besøk", og at det er en liten :babysmokk: i magen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen som dagbokskriver ;)

Håper det blir bedre tider kjapt og at du snart sitter med den etterlengtede blå testen i handa :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kom den, den etterlegtede helgen! Deilig med fri, og det hele helgen :hoppe:

Takk for at dere stakk innom Hulderjenta og Bizzy, koselig med besøk i boka mi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var de første julepresangene handlet inn :o Aldri har jeg vært så tidlig ute før. Sambo lurte på om jeg var syk :ler: Funnet ut hva jeg skal kjøpe til mamma og pappa også, hvertfall den ene gaven. Synes faktisk jeg ligger ganske godt an i løypa.

Sambo og jeg blitt enige om at vi ikke skal kjøpe dyre gaver til hverandre i år, vi bruker heller pengene til å pusse opp hjemme :hoppe:

Ellers er det 9.oktober alt og det er bare 1 1/2 mnd til julebordene begynner....., må vel ut og finne en kjole snart også da..... :-? Alltid et ork det der, har alltid litt problemer med å finne kjoler jeg liker. Har en som jeg er kjempegla` i, men den har jeg brukt 3 ganger nå, så i år må den nok byttes ut :-?

Er vel bare å utruste seg med visa`n, og sette inn jakten om noen uker........ :sjenert:

Ramla inn på julenissen.no i dag, og der sto det at det bare var 87 dager til julaften...... Det går fort det :-? godt at jeg er i gang med julepresangene :nisse:

Ellers har dagen bare vært fin, slappet av hele dagen og ikke løftet en finger. Hadde gjort unna alle hussysler før helgen, godt å bare kunne slappe av :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var a der igjen, den teite tanta, hu som jeg absolutt ikke vil ha besøk av :sinna: Trur dere ikke hu dukka opp i dag a... :evil: :evil: :evil:

Lurer på hva slags triks jeg må gjøre nå neste periode for at hu ikke skal komme på besøk. Jeg har prøvd å flytte, men det hjalp jo ikke :tunge1:

Til helgen skal vi og et vennepar på hyttetur og da skal alt av prøving glemmes og vi skal bare kose oss :kul:

:Gjesp: Da var det natta på meg, sov dårlig i natt, så jeg får køye så ikke jeg sovner på jobb i morgen :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen som dagbokskriver!!

Synd at tanta kom.. :trøste: Men håp er ikke ute. Jeg ble gravid etter lap jeg så har troen på at det klaffer for dere snart.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsen XSiljeX :bukke:

Det var så godt å høre at det faktisk er noen som har blitt gravide etter lap. :P Ser litt lysere på ting nå :P

Idag har det vært en lang og kjedelig dag på jobb. Ingen spennende utfordringer, bare det gamle kjedelige vante......

Sulten, går og lager litt middag jeg :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Endelig fredag :sjarmor:

Bare 4 timer igjen, så reiser vi på hytta. Det skal bli så deilig, bare kose oss og spise god mat :sikle:

Håper jeg treffer med disse smilene mine, er litt usikker for Pc`en på jobben viser de bare når de "står stille", og så husker jeg ikke helt hva de forskjellige er.... :oops:

Nei, får vel ta i et tak på jobben og vel, ellers blir vel sjefen :evil:

God helg til de som eventuelt skulle forville seg innom boka mi :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne dagboken har jeg ikke vært innom før. Velkommen skal du være som dagbokskriver. :P

Håper du får en fin helg på hytta, og at du snart blir gravid!!! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aller først : Tusen takk for hilsen sirka :klem:

Jeg har hatt en kjempefin helg :P Synd at det regnet på lørdag, men det gjorde egentlig ingenting, for venninden min og jeg var og shoppet. Vi var på Taigaen, og der hadde de åpnet julebutikken sin.... :nisse: Det var nisser, nisser, nisser og enda flere nisser :hoppe: Skal si pengene fikk ben å gå på.... :ler:

Etterpå var vi på Løiten lysstøperi, og der gikk det jammen litt penger der og :ler:

Ellers spiste vi god mat, bare koste oss og fikk trimmet lattermusklene :hoho:

Ellers var det tilbake på jobb idag, og haugen med papir var ikke blitt no` mindre siden fredag :-? Bare å brette opp ermene og gyve løs. :roll:

Ellers har nedtelling til neste EL begynt og håper på klaff nå, visst ikke tar vi en pause til over jul...., nytt år, nye muligheter :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kjapp tur innom for å få oppdagboken min, før jeg skal hoppe til sengs :Gjesp:

:hoppe: Da har jeg passert 200 innlegg :hoppe:

Har begynt å slanke meg siden sist og skal bli spennende og se om jeg greier å følge opplegget denne gang..... Første gang gikk det veldig greit og gikk ned 7,5 kg. Håper at jeg kan gå ned dette denne gangen og, så det er vel bare å bite tennene sammen.

Denne gangen må jeg seriøst komme igang med litt trim :oops: Trimmet ikke forrige gang, men vet jo at det lønner seg visst en skal stramme opp noe av dette, og blir jo et bedre resultat også. Er vel bare å finne fram joggeskoene og ut på tur :-? Skulle ønske det ble litt finere vær snart.. :evil:

Nei, får vel ta natta vel, så jeg kommer meg opp i morgen :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...