Gå til innhold

Syklusen etter ma


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Eks-bruker på besøk

Hei, dette har vel andre lurt på før, og jeg vet at ingen av dere kan gi meg et svar som gjelder for min kropp. Men jeg kaster ut spørsmålet, likevel, jeg...

Hvordan har dere eller folk dere kjenner hatt det med syklusen etter en ma (eller sa)? Jeg hadde en ma i uke 11, i begynnelsen av august. Fikk en blødning fire uker senere. Syklusene mine var ganske korte før (23-24 dager), så jeg ventet å få mensen igjen for en drøy uke siden. Men fremdeles er det ingen tegn til tantebesøk... Jeg ble kjempefort gravid sist, så jeg begynte å lure (selv om jeg ikke kjenner meg gravid), og tok en test for to dager siden. Negativ. Og nå lurer jeg så innmari på hvordan dette kommer til å fortsette... Blir det ikke noen mens på ukesvis?? Kan jeg ha hatt eggløsning kjempeseint i perioden, så det fortsatt er håp om en normal utvikling her? Eller ingen eggløsning? Har ikke kjent el-smerter (som jeg bl.a. kjente veldig tydelig den gangen jeg ble gravid). Skal jeg teste igjen om et par uker hvis det ikke skjer noe annet? Eller burde jeg ringe legen snart?

Huff, merker at jeg er lei meg og bekymra... Jeg var forberedt på å vente lenge på den første blødningen etter utskrapningen, men da den kom så greit, regna jeg liksom med at kroppen var i rute... Tok visst feil. Beklager at dette ble litt langt. Jeg blir kjempetakknemlig for svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke gi det noe godt råd annet enn å ta kontakt med legen din. Som du selv er inne på finnes det ingen fasitsvar..så det eneste en kan gjøre er å være tålmodig (jada...svært enkelt i TEORIEN!!! :roll: )

og fortsette prøvingen! Lykke til!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan heller ikke gi noen svar,for jeg sitter med di samme spørsmålene.Har selv hatt en MA/SA selv rundt 16 september (8-10uker på vei) Jeg har bestilt en time hos legen jeg da,Kansje jeg kan få noen svar.Men jeg har en følelse at jeg ikke kommer til å bli så mye klokere.Jeg ønsker deg lykke til,håper det ordner seg for deg.En :klem: fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pygmilla

Hei, tenkte bare jeg skulle gi en oppmuntring til andre som opplever sa/ma. Det var jeg som startet denne tråden, og det har vist seg (etter litt dramatikk) at jeg er gravid igjen! Fikk akutte magesmerter natt til mandag, og dro på legevakta fordi jeg var redd for ekstrauterin graviditet. Men legen fant ingenting galt, og kunne fortelle meg at jeg var gravid! :P Det er fantastisk og gledelig, men naturligvis også skremmende. Håper veldig at alt skal gå bra denne gangen. Ønsker deg lykke til, Vimsedokke, og et stort lykke til til alle dere andre også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...