Gå til innhold

Spør en bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Det der var vel mer flight enn fight egenskaper, men å begynne å sloss med en tilfeldig drita fyr på do er vel neppe særlig smart, så ja. Får vel si meg imponert. @Sphere du skrev tidligere at du var den lille gutten, ble du sent utviklet ? 

Ja, jeg skjøt ikke i været før på videregående. Veeeeeldig treg. Synd ikke alt fulgte etter når jeg først skjøt fart. :fnise: 

@Raven.WritingDesk Dersom du var en bil, hvilken bil ville du vært, og hvorfor? Ikke den bilen du drømmer om å være, men den du faktisk er.

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
7 minutter siden, Sphere skrev:

Ja, jeg skjøt ikke i været før på videregående. Veeeeeldig treg. Synd ikke alt fulgte etter når jeg først skjøt fart. :fnise: 

@Raven.WritingDesk Dersom du var en bil, hvilken bil ville du vært, og hvorfor? Ikke den bilen du drømmer om å være, men den du faktisk er.

En søttitalls boble, eller folkevogn.. gjerne som noen hippier har dekorert med fredstegn, regnbuer og blomster.. og i taket er det klistret sånne selvlysende stjerner. Og menneskene som kjører meg rundt er stort sett rusa på livet, alkohol og kanskje litt hasj.  @Sphere hva med deg? 

Skrevet
1 minutt siden, Raven.WritingDesk skrev:

En søttitalls boble, eller folkevogn.. gjerne som noen hippier har dekorert med fredstegn, regnbuer og blomster.. og i taket er det klistret sånne selvlysende stjerner. Og menneskene som kjører meg rundt er stort sett rusa på livet, alkohol og kanskje litt hasj.  @Sphere hva med deg? 

Golf GTI. Liten, kjapp, kjøreglede, solid, trygg og ærlig. Du vet hva du får med en Golf.

@Raven.WritingDesk Hvilken side av senga sover du på? 

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
11 minutter siden, Sphere skrev:

Golf GTI. Liten, kjapp, kjøreglede, solid, trygg og ærlig. Du vet hva du får med en Golf.

@Raven.WritingDesk Hvilken side av senga sover du på? 

Haha, første bilen min var en WW golf! Jeg samsover med ungene enda så jeg sover der hvor det er plass til meg.. @Spherehar du noen dyr? 

Skrevet
2 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Haha, første bilen min var en WW golf! Jeg samsover med ungene enda så jeg sover der hvor det er plass til meg.. @Spherehar du noen dyr? 

Herlig at du er godt kjent med Golf.  :fnise:  Vi hadde en kanin, men den døde for ikke så lenge siden. Blir nok noe etterhvert.

@Raven.WritingDesk Hvilken låt får deg til å bli tullete nostalgisk?

Gjest noe tilfeldig
Skrevet (endret)

Dobbelpost

Endret av noe tilfeldig
Gjest noe tilfeldig
Skrevet (endret)
3 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Sånn fra barndommen av må det være "The Rose". Eller nesten alt fra Simon and Art Garfunkel.. kanskje spesielt "The boxer" og "Sound of silence".. Men en sang jeg faktisk spiller regelmessig fordi den gir meg en form for nostalgi er "Head over Heals"..mest fordi den minner meg om barndom og fordi den brukes i en scene i en favorittfilm; 

@Sphere hva er dine favoritt film(er)? - og hvorfor ? 

Endret av noe tilfeldig
"Silence" ble autocorrecta til "solenergi" 😜
Gjest Winza
Skrevet
15 timer siden, Bootyhunter skrev:

Jepp :) 

@Winza/Jacklost hvem er din favoritt shrek film?

2 :)

@Bootyhunter Liker du smash bros? Hvem kunne du tenkt å se der?

15 timer siden, Loki Laufeyson skrev:

Nei,

@Winza/Jacklost Favoritt spill?

Paper Mario thousand Year door

@Loki Laufeyson Ditt da?

11 timer siden, Raven.WritingDesk skrev:

@Winza/Jacklost Da ville jeg flirt rått. Nei, såklart jeg ikke føler meg perfekt. Ingen er perfekt, og alle har alltids noe med segselv de må jobbe med. Gudene veit jeg har ei lang smørbrødliste med forbedringspotensiale.. 😜 @Winza/Jacklost Er du opptatt av overfladiske, ytre og materielle verdier ? 

Nei, bryr meg mest om personlighet :)

@Raven.WritingDesk Har du vært russ?

10 timer siden, Sphere skrev:

7 Samurai.

@Winza/Jacklost Hva er det teiteste du har gjort for å kapre en kvinne?

Jeg vil ikke kalle det slåsskamp. Jeg har vel egentlig en sånn radar som gjør at jeg aldri er der når det blir bråk, men en gangbar det en drita brande på et utested som hadde fått det for seg at jeg sneik foran han på dass. Så da jeg skulle lukke igjen døra på båsen, røsket han den opp og kom inn etter meg. Han raget skikkelig over mine 1.81 og han var minst like brei. Og alt ble plutselig som i sakte film. Han hevet hånda og slo etter meg. Jeg rakk heldigvis å reagere. Hans knyttede neve traff veggen bak meg så litt av muren løsnet. Jeg smatt forbi og ut, mens han skrek over sin blodige hånd. 

@Raven.WritingDesk Ble du imponert over fighteregenskapene mine nå, eller? Og herlige skisser, forresten. 

Aldri kapret en dame før

@Sphere Hva er det på profilbildet?

Skrevet
På Saturday, April 29, 2017 den 23.15, Winza/Jacklost skrev:

Jeg kom vel året etter deg? Kom hit i februar eller mars 2014 men føles som en evighet :P Du er en hyggelig og grei bruker :)

Dette :P

@Kruset Du da?

Nei :) Har du?

@Salka Synes du det er vanskelig noen ganger å komme med nye spørsmål?

Har ikke tenkt så mye på det, hvis det skjer så skjer det :)

@Bootyhunter Var det slik at du har et barn?

Pasta og kjøttdeig :)

@Loki Laufeyson Har du sett Guardians of the Galaxy?

Har bare vært i Sverige, Tyskland og Polen så ingen :P

@Raven.WritingDesk Er du god til å tegne?

Så for meg deg i jakten på kjærligheten nå :hoho:Tenkte mer siden han med er feit og later seg :fnise: Føler meg så absolutt ikke klok :P Ville sunget en sang og så ville hun ha spurt en annen :fnise:

@NonJuan Hva er din favoritt film igjennom tidene?

@Sphere Liker du spill? 

Takk, og i like måte :)

Jeg er nok mest aktiv her, men trives godt på "Mat og drikke" også.

@Winza/Jacklost Har du noen planer for sommerferien?

Skrevet

sjekk den ut og bli bedre kjent med meg :lillesky2:

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, QQbaby skrev:

sjekk den ut og bli bedre kjent med meg :lillesky2:

Takk som byr, men nei takk. :)

Anonymkode: 7e560...38f

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk som byr, men nei takk. :)

Anonymkode: 7e560...38f

Hvorfor ikke :(

Skrevet
På 27.4.2017 den 21.26, Kruset skrev:

Jeg har vasket hus og pakket, teller det? :biggrin: Ellers er jeg litt sløv når det gjelder å trene, altså.

@Monstrum Hva setter du mest pris på ved samboeren?

Det må være tålmodigheten hans, og stå-på-viljen.

@Kruset Har du prøvd å slanke deg noen gang?

På 27.4.2017 den 21.38, GratefulOctopus skrev:

Jeg har akkurat kjøpt meg en diger lego technic traktor, som jeg så smått har begynt å bygge på. :)  Mitt første legokjøp i voksen alder, men neppe det siste! Kjempegøy! :biggrin:

Hva har gjort deg glad denne uka da, @Monstrum?

Fikk gladnyhet på tirsdag! Hvis alt går bra blir vi foreldre i desember :hjerte:

@GratefulOctopus Er du Apple- eller Samsung-menneske?

På 28.4.2017 den 10.41, Winza/Jacklost skrev:

Ser ganske ofte Simpsons :)

@MonstrumLiker du Simpsons?

Innimellom, det kan godt stå på i bakgrunnen liksom :)

@Winza/Jacklost Har du ett favorittmøbel i hjemmet?

På 28.4.2017 den 12.18, applestories skrev:

Først måtte jeg hatt noe å pusse opp, og som med filmen i spørsmålet over så er det en voldsomt forpliktelse å bestemme seg for at "her skal jeg bo i uoverskuelig fremtid". Hater å flytte (altså selve pakke ned og pakke opp), så jeg hadde nok blitt boende resten av livet om jeg kunne kjøpt noe :fnise:

@Monstrum Er det uhøflig å sitte her i lunsjen når de jeg har møte med kom tidlig og venter på meg? Tror det er det så best å gå ut:P

Oops, en smule kanskje :P Hørtes lurt ut å gåut ja ;)

@applestories Hva jobber du med?

• Liker 1
Gjest Winza
Skrevet
15 timer siden, Loki Laufeyson skrev:

FIFA .

@Winza/Jacklost Er du politisk aktiv ?

Nei :)

@Loki Laufeyson er du?

9 timer siden, Kruset skrev:

Takk, og i like måte :)

Jeg er nok mest aktiv her, men trives godt på "Mat og drikke" også.

@Winza/Jacklost Har du noen planer for sommerferien?

@Kruset Har du vært på diskusjon.no før?

8 timer siden, Monstrum skrev:

Det må være tålmodigheten hans, og stå-på-viljen.

@Kruset Har du prøvd å slanke deg noen gang?

Fikk gladnyhet på tirsdag! Hvis alt går bra blir vi foreldre i desember :hjerte:

@GratefulOctopus Er du Apple- eller Samsung-menneske?

Innimellom, det kan godt stå på i bakgrunnen liksom :)

@Winza/Jacklost Har du ett favorittmøbel i hjemmet?

Oops, en smule kanskje :P Hørtes lurt ut å gåut ja ;)

@applestories Hva jobber du med?

Sengen :P

@Monstrum Favoritt mat?

Skrevet
På 26.4.2017 den 21.29, Kruset skrev:

Det var vel vann. Rett før spiste jeg stekte poteter med skinke, toppet med ost og sprøstekt løk :)

@Dr. A. Kula Hvis du en dag ble berømt, hva ville det mest sannsynlig være for?

Jeg følger sånn sett ikke med på noen serier fast, men i ungdommen likte jeg veldig godt One Tree Hill (liker den forsåvidt fortsatt). Likte godt karakterene og stort sett historien :) Eller liker jeg godt Friends, mye herlig humor.

@Dark Angelina Samme spørsmålet går i retur :)

Det må være noe jeg selv ikke vet om enda.  Ser ikke for meg at jeg skulle bli spesielt berømt for noe.

@Kruset har du noen gang vært i avis/radio/TV?

På 26.4.2017 den 23.11, Dark Angelina skrev:

Den går til Frankrike, min aller første reise ut i den store verden så jeg er veldig spent :yvonne:

@Dr. A. Kula samme spørsmål til deg! 

Min favoritt blir nok Friends pga humoren, jeg liker karakterene utrolig godt og man kan kjenne seg igjen i situasjonene :)

@Kruset hvilken mat/dessert liker du best å lage? 

Sommerferien er ikke planlagt, men skal på noen reiser i mai.

@Dark Angelina snakeer du fransk, og vil prøve deg i sommer?

På 27.4.2017 den 9.19, Winza/Jacklost skrev:

Nudler :)

@Kruset Liker du nudler?

Pierce Brosnan

@Dr. A. Kula Din da?

Vet ikke, kan ikke huske å ha vært på ett :P

@Loki Laufeyson Du da?

Sean Connery, første og beste. Han er også bra i mange andre filmer, deriblandt nevnte Highlander.

@Winza/Jacklost hvorfor Shrek som profilbilde?

På 27.4.2017 den 9.19, Loki Laufeyson skrev:

Den beste spilleren i PL er David Silva.

Følger du med på spansk fotball @dr.a. kula ?

Bare minigolf.

@dark angelina hvor liker du best å feriere ?

Om Silva er den beste, kan sikkert diskuteres, men at han er blandt de aller beste er helt sikkert. Har sansen for han.

Ser ikke like mye på spansk liga, men er mest fordi jeg "glemmer det litt ut". Ser gjerne spansk også om jeg kommer over. "El Classico" er jo definitivt en klassiker.

@Loki Laufeyson har jeg oppfattet riktig at Barcelona er favorittlaget ditt på den Iberiske halvøya?

På 27.4.2017 den 10.19, Monstrum skrev:

Bøker :hjerte:

@Kruset Har du prøvd sånn fargeleggingsbøker for voksne? Var det noe for deg? :)

Aldri, faktisk!

@Dr. A. Kula Er du helt skadefri og sykdomsfri og frisk?

Hahaha, jeg hater kjøkkenet :P Det er knøttlite, ikke plass til mer enn en person, har ikke kjøkkenvifte, og vinduene kan ikke åpnes. Vasken står klemt inni ett hjørne, og jeg har èn benk. Heldigvis får vi sannsynligvis refinansiert boliglånet vårt, så da skal det bygges ut og pusses opp! :)

@applestories Hvis du fikk 500 000 til oppussing, hva ville du gjort?

Jepp, du svarer på spørsmål, stiller spørsmål i retur til den som spurte deg, og gjerne til en annen bruker samtidig :)

Jeg liker ikke å klatre i trær nei. Jeg har ikke høydeskrekk, men har en form for fobi for at det som holder meg oppe skal knekke/kollapse. Feks en gren :) Har skrevet mer om det i dagboka mi tidligere, for eksempel hater jeg å kjøre oven bro :fnise:

@GratefulOctopus Hva har gort deg glad denne uka? 

Jeg er vel pr definisjon skadefri, frisk og sykdomsfri. Men jeg har flere operasjoner bak meg, og må bruke litt støttemidler når jeg spiller fotball, men ikke i det daglige. Dog begynner jeg å ane konturene av at deler av kroppen ikke henger like bra med som før.

Tenker en dobbel-gratulasjon er på sin plass :):blomst: , virkelig kjekt å høre at lykken er med deg for tiden.

@Monstrum ønsker du/dere å vite kjønnet?

På 27.4.2017 den 21.38, GratefulOctopus skrev:

Jeg har akkurat kjøpt meg en diger lego technic traktor, som jeg så smått har begynt å bygge på. :)  Mitt første legokjøp i voksen alder, men neppe det siste! Kjempegøy! :biggrin:

Hva har gjort deg glad denne uka da, @Monstrum

Jeg har aldri spilt, spiller ikke og kommer antageligvis aldri til å spille fotball. Hva er FPL?

Er fotball din favorittsport, @Dr. A. Kula? ;) 

Fotball er nok favoritten, selv om jeg strengt tatt er "altetende" når det kommer til sport. Både som tilskuer og forsiktig utprøvende utøver. FPL= Fantasy Premier League, et gratis nettspill der man setter opp et lag basert på virkelige utøvere i Engelske Premier League, og man får poeng ettersom spillerne man har på laget faktisk gjør det runde for runde i den virkelige ligaen.

@GratefulOctopus med tanke på ditt nevnte innkjøp, sikter du som dommer/veileder i FLL (First Lego League)?

På 28.4.2017 den 22.51, Moonwalker skrev:

Sett nr 2-5. Grey's var fast tirsdagshygge når det kom ut. Glee har jeg vel sett alt av, og var mer guilty pleasure. PLL var kjekt i starten, men falt for helt av rundt sesong 3-4. Home and Away er helt ok. Det er jo serier jeg har sett på, men ikke den type serier jeg følger med på lenger. 

@Byjenta! Hvor mange timer reinsflytting har du sett på?

Klipper, napper eller barberer. Om jeg ønsker å torturere meg selv litt så ber jeg om voksing 🙄

@Dr. A. Kula Hvor god er du til å kjøre snøscooter?

Jeg skulle nok kommet meg frem, men det er ikke sikkert eventuelle passasjerer hadde satt pris på turen.

@Moonwalker når kjørte du snøscooter sist?

På 28.4.2017 den 22.58, Raven.WritingDesk skrev:

Beklager sent svar (igjen!..) @Dr. A. Kula jeg skal nok følge godt med 17 mai toget ja, må innrømme at jeg gruegleder meg hvert år, så mange mennesker og så mye styr men samtidig så koselig. @Dr. A. Kula Hvordan pleier du å feire 17 mai? @Winza/JackIost nei, jeg har ikke vært i Polen, @Winza/Jacklost hva er det mest eksotiske landet du har besøkt? @Sphere hva er din favoritt alkoholholdige drikke ? 

Våkne til korpsmusikk utenfor, få barn til oppstilling for barnetog, stille seg opp for å se (eller delta selv), ta med seg barn hjem - videre til skolens arrangement, spise pølser og is, gjerne være vakt på leker. Hjem eller til familie, mer is/pølser, skifte og delta i folke/borgertog, tilbake, mer pølser/is/grillmat. Hjem slappe av. Sånn ca. Høres det kjent ut?

@Raven.WritingDesk hvem var mest pådriver for å få PS4 i hus, barna, du eller mann? (Og mener du skikkelig pinball/flipperspill eller "bare" virtuelt på PC/nettbrett/telefon?)

Gjest Catalina Culès
Skrevet
3 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Det må være noe jeg selv ikke vet om enda.  Ser ikke for meg at jeg skulle bli spesielt berømt for noe.

@Kruset har du noen gang vært i avis/radio/TV?

Sommerferien er ikke planlagt, men skal på noen reiser i mai.

@Dark Angelina snakeer du fransk, og vil prøve deg i sommer?

Sean Connery, første og beste. Han er også bra i mange andre filmer, deriblandt nevnte Highlander.

@Winza/Jacklost hvorfor Shrek som profilbilde?

Om Silva er den beste, kan sikkert diskuteres, men at han er blandt de aller beste er helt sikkert. Har sansen for han.

Ser ikke like mye på spansk liga, men er mest fordi jeg "glemmer det litt ut". Ser gjerne spansk også om jeg kommer over. "El Classico" er jo definitivt en klassiker.

@Loki Laufeyson har jeg oppfattet riktig at Barcelona er favorittlaget ditt på den Iberiske halvøya?

Jeg er vel pr definisjon skadefri, frisk og sykdomsfri. Men jeg har flere operasjoner bak meg, og må bruke litt støttemidler når jeg spiller fotball, men ikke i det daglige. Dog begynner jeg å ane konturene av at deler av kroppen ikke henger like bra med som før.

Tenker en dobbel-gratulasjon er på sin plass :):blomst: , virkelig kjekt å høre at lykken er med deg for tiden.

@Monstrum ønsker du/dere å vite kjønnet?

Fotball er nok favoritten, selv om jeg strengt tatt er "altetende" når det kommer til sport. Både som tilskuer og forsiktig utprøvende utøver. FPL= Fantasy Premier League, et gratis nettspill der man setter opp et lag basert på virkelige utøvere i Engelske Premier League, og man får poeng ettersom spillerne man har på laget faktisk gjør det runde for runde i den virkelige ligaen.

@GratefulOctopus med tanke på ditt nevnte innkjøp, sikter du som dommer/veileder i FLL (First Lego League)?

Jeg skulle nok kommet meg frem, men det er ikke sikkert eventuelle passasjerer hadde satt pris på turen.

Våkne til korpsmusikk utenfor, få barn til oppstilling for barnetog, stille seg opp for å se (eller delta selv), ta med seg barn hjem - videre til skolens arrangement, spise pølser og is, gjerne være vakt på leker. Hjem eller til familie, mer is/pølser, skifte og delta i folke/borgertog, tilbake, mer pølser/is/grillmat. Hjem slappe av. Sånn ca. Høres det kjent ut?

@Raven.WritingDesk hvem var mest pådriver for å få PS4 i hus, barna, du eller mann? (Og mener du skikkelig pinball/flipperspill eller "bare" virtuelt på PC/nettbrett/telefon?)

Det er helt riktig, Barcelona er mitt favoritt lag.

@Dr. A. Kula Hvem tror du vinner CL, i år?

8 timer siden, Winza/Jacklost skrev:

@Loki Laufeyson er du?

@Kruset Har du vært på diskusjon.no før?

Sengen :P

@Monstrum Favoritt mat?

Er ikke det.

@Winza/Jacklost Hvilken Disney tegnefilm liker du best?

Skrevet
11 minutter siden, Loki Laufeyson skrev:

Det er helt riktig, Barcelona er mitt favoritt lag.

@Dr. A. Kula Hvem tror du vinner CL, i år?

Er ikke det.

@Winza/Jacklost Hvilken Disney tegnefilm liker du best?

Athletico har vel alltid hatt et lite tak på real, så kanskje de tar seg til finalen, og siden det "må bli spansk" så får vi tro de henter hjem trofeet også. 

Hva tror du @Loki Laufeyson?

Gjest Catalina Culès
Skrevet
6 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Athletico har vel alltid hatt et lite tak på real, så kanskje de tar seg til finalen, og siden det "må bli spansk" så får vi tro de henter hjem trofeet også. 

Hva tror du @Loki Laufeyson?

Athletico, men hadde vært gøy om Monaco vant ( outsideren)

@Dr. A. Kula Hvilken spiller liker du best i PL ?

Skrevet
58 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Er nok en 5-6 år siden. Om ikke mer.

@Dr. A. Kula Hva synest du er det beste radioprogrammet? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...