Gå til innhold

Spør en bruker


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 timer siden, Winza skrev:

Ikke spilt på noen år

@Sala Q Du da?

 

Om det blir SL på meg? 
Er på SL "hele" tiden, jeg. Bare å søke etter meg så finner du meg hvis du velger å logge inn igjen. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.9.2018 den 16.22, Sommerfugl90 skrev:

Det er helt riktig - jeg er født i 90. 

@Winza, hvor har du hentet brukernavnet ditt fra? 

Fra Second Life, en jeg ble venn med der inne hadde det som brukernavn :)

@Sommerfugl90 Ser du på farmen?

På 30.9.2018 den 15.25, Ichiko skrev:

Har ikke TV, så det blir mye rart fra nett: gjerne sci-fi, komedier og sykelige mengder anime i nær sagt alle kategorier.

Hva slags serier liker du selv å se på?

Liker å se på action serier :)

@Ichiko Noen spesielle anime?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Winza said:

Liker å se på action serier :)

@Ichiko Noen spesielle anime?

Action er bra :)

De fleste animeserier varer bare en sesong eller to, så er historien ferdig. derfor blir det mange serier i.l.a. et år. Nå avsluttet nettopp flere av de seriene jeg har fulgt med på, så må finne fram noen gamle.

Det er litt vanskelig å plukke fram serienavn siden det er så mange, men blir oftest i sjangerne sci-fi, drama(gjerne historisk), hverdagsliv, shonen ai/yaoi, eventyr/fantasy, mysterie, horror, komedier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ichiko skrev:

Action er bra :)

De fleste animeserier varer bare en sesong eller to, så er historien ferdig. derfor blir det mange serier i.l.a. et år. Nå avsluttet nettopp flere av de seriene jeg har fulgt med på, så må finne fram noen gamle.

Det er litt vanskelig å plukke fram serienavn siden det er så mange, men blir oftest i sjangerne sci-fi, drama(gjerne historisk), hverdagsliv, shonen ai/yaoi, eventyr/fantasy, mysterie, horror, komedier.

Eneste anime jeg liker er pokemon, har dilla på den serien 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Winza said:

Eneste anime jeg liker er pokemon, har dilla på den serien 😛

Den har jeg aldri sett 😄 men jeg har fått med meg alt av Naruto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

52 minutter siden, Winza skrev:

Fra Second Life, en jeg ble venn med der inne hadde det som brukernavn :)

@Sommerfugl90 Ser du på farmen?

Jeg bor ikke i Norge og får derfor ikke sett Farmen. Til min store skuffelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
8 timer siden, Winza skrev:
 

@RødeDrage Liker du spill?

Jeg elsker brettspill, kortspill og generelt tabeltop-spill. Spiller litt data/tvspill innimellom, men analogt sammen med en gruppe venner er best. Det ble mye Magic og D&D på universitetet, men nå om dagen går det mest i brettspill og Munchkins. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Winza skrev:
 

@Ariana807 Hva er favoritt spillet ditt?

Auch...favoritt spill... vanskelig spørsmål 😬

Spiller mye The Sims 4. Gjerne mest rundt lansering av ny pakke da, da jeg føler jeg har spilt opp mye av contentet. Men The Sims 4.

Har alle Skylanders spillene, elsker dem. Men man spiller jo opp historien der og så spiller ikke for mye nå lengre. Men veldig bra spill! 

Var helt 100% forelska i Jurassic Park World Evolution i sommer!!! Men spillte meg jo ferdig meg det som er, håper bare på ny DLC med vann dinosaurer! Da blir det mer spilling der! 

Pokemon! Jeg har ikke spilt for mange av spillene, spilte Pokemon Blue og det neste var Pokemon X og alle som etterfulgte der. Har i ettertid kjøpt Blac/white og slikt men de blir litt old times og ikke like kjekt å spille. Men gleder meg veldig til Lets Go Eevee kommer ut nå snart. (Da kommer og forøvrig Spyro Reignited og ny Sims pakke, så jeg har tatt ut ferie fra jobben for å rekke over alt, noe må man jo bruke ferien man har på 👍🏻). Ikke minst har jeg brukt en del timer på Pokemon quest. Om man er villig til å bruke de 240kr (eller noe slikt), på de 3 pakkene, da kan man virkelig då mange mange timer med morro!! 

Elsker og Spore. Det tar jeg periodevis opp igjen! Fantastisk spill! Skulle bare ønske at de hadde kommet med mer til det :) 

Spillte og mye av Brave (disney filmen) på ps3! Elsket virkelig det spillet! Right up my ally. Mange timer med det! :) 

Og må nesten og nevne Ni No Kuni! Det første spille la jeg vekk halvveis. Ikke for at det ikke var bra, men det ble for vanskelig. Jeg dødde konstant. Ikke uvanlig at jeg måtte prøve med 5-6-7 ganger per boss. Helt fra starten av. Da ble spillet kjedelig, spilte jo tross alt på enkel-nyt spillet vanskelgretsgrad. Men et nydelig spill ellers. Men Ni No Kuni 2 som kom ut i mars i år!!! Elsk! Anbefales på det sterkeste! De har gjort store endringer i vanskelighetsgraden, noe som irriterte mange gamere, men jeg elsket at jeg kunne klare å slå en boss på første forsøk. Jeg liker å nyte spill uten å måtte prøve for mye. Så er fantastisk spill! 

Har og blitt en del timer med Life is Strange. Kun det første spillet, da det var tidsreising som jeg syntes var kult med spillet. Tror ikke det er med i de to neste spillene men har ikke sjekka sån 100%. Men det første spillet var ganske magisk! 

Har og Mario Odessy og Zelda til Switch, men har så vidt starta på dem.

Har jeg en favoritt? Må nesten stå delt mellom Sims og Pokemon. Jeg kjøper alltid ny versjonene som kommer der da jeg vet at det er bra og jeg elsker det! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

1 hour ago, abrasiveRefraction said:

Ville vel heller valgt en Mercedes GT-R og en Omega heller enn Rolex.

Hvilken farge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Winza skrev:

@Ta imot Jesus Når tok du først imot Jesus?

Som barn, men falt fra i ungdommen til tidlig voksen alder men fant heldigvis tilbake til sannheten. Nå er jeg godt voksen og kommer ikke til å falle fra igjen.

Er du også kristen? 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
1 minutt siden, Winza skrev:

@TinyBean Hvem er det på profilbildet ditt?

@Ariana807 Hva synes du om nye pokemon til Switch som ble annonsert denne uken?

En skuespiller, Lily James. Hun har vært i live action Askepott, Pride and Prejudice and Zombies osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Winza skrev:

@TinyBean Hvem er det på profilbildet ditt?

@Ariana807 Hva synes du om nye pokemon til Switch som ble annonsert denne uken?

Du virker rimelig klok. Om enn ikke enig med deg. Er du klok? 

Jeg mente : ikke  ALLTID enig med deg! Hehehe

Endret av SoWhat?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...