Gå til innhold

Spør en bruker


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du er tilgitt for den :) Jeg har blitt påvirket av alle andre på KG, så jeg må hakke på absolutt alt!

Takk! Jeg tar det som en et kompliment! Kanskje jeg beholder den litt til for din skyld @Rainstorm :)

@ambivalentReaction - Ser der ja! Det ble kledelig det.

- Hvordan bil lærer du bort trafikkregler med?

 

Bil? Jeg lærer bort trafikkregler på trafikalt grunnkurs. Når de kommer i bil ber jeg dem ta teorien så fort som mulig og så lærer jeg dem det de mangler. Ingen vil ha teorikurs så det driver jeg nesten ikke med, og da tar jeg det utfor bilen. Teorien skal de hovedsaklig lære selv, få personer som vil betale 650 kroner for at noen forklarer dem noe de fint kan lese/høre selv. Å lære noen trafikkregler på trinn to er umulig, i trinn tre skal de lære samhandling og på trinn fire skal de lære sikkerhet.

Det er dessverre for lite fokus på trafikkregler, og mange elever er jeg overrasket over at har overlevd så lenge. Med så lite trafikal forståelse skjønner jeg ikke hvordan de klarer å krysse gaten en gang. Heldigvis blir det flere trafikklærere i grunnskolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hindenburg

 

@Hindenburg Har du noen seksuelle preferanser som du egentlig skammer deg litt over? 

Egentlig ikke. Men nå eier ikke jeg skam. 

    @Hindenburg Er du familiekjær?

Det vil jeg påstå. Jeg er evig takknemlig for de foreldrene jeg ble tildelt.  

 

@Hindenburg Pleier du bruke Jean Paul klær?  

JP kommer godt med i passende anledninger. 

@incognita Anser du deg selv for å være over gjennomsnittlig smart?

@Arabella Tror du på kjærlighet ved første nikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

   @Jellybean78 Liker du jellybeans og er du født i 78?

Jupp til begge 2, selv om jellybean i nicket er mer en tilfeldighet enn noe annet. Ikke favoritt godisen min eller noe, nei :)

@Jellybean78 Hvilken kroppsdel er du mest fornøyd med ved deg selv?

Hodet, ikke så vanskelig å svare på det spm akkurat...:fnise: Er jo hodet mitt som er ansvarlig for resten av kroppen tross alt. Pluss alt som skjer ellers i livet blir jo avgjort/overveid der oppe, litt kjedelig svar kanskje, men...:p

@mini-mio Hvor mange Apple produkt eier du?

@incognita Hva syns du norsk helsevesen skulle blitt mye bedre på?

@Peanut Om du hadde 10.000 kroner i gavekort du kunne brukt på butikkene Kicks eller Lush, hvor hadde du valgt?

 

Endret av Jellybean78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

@Peanut Hva er ditt beste tips for et lykkelig liv?

 

Å alltid gjøre det beste ut av situasjonen. ^^, 

@incognita Hva er den verst tenkelige naturkatastrofen du vet om? 

@Peanut Om du hadde 10.000 kroner i gavekort du kunne brukt på butikkene Kicks eller Lush, hvor hadde du valgt?

 

Da hadde det blitt Kicks.  :3 Men ville aldri brukt 10000 alene på meg, så delt opp i to kanskje og kjøpt til en annen og. Delt glede er dobbel glede- er det ikke det man sier. ^_^

@Jellybean78 Nevn favvisrettene innen middag, dessert og kaker? 

@O.G. Hva er din absolutte favoritt innen lebestift? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

@O.G. Hva er din absolutte favoritt innen lebestift? 

Disse faktisk, pass på når de er på tilbud, det er de ikke nu. Favorittene er #51, #71, #72, #32, #13, #22, (51 og 72 er perfekt nude for meg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

 

@incognita Anser du deg selv for å være over gjennomsnittlig smart?

Yep. 

@incognita Hva syns du norsk helsevesen skulle blitt mye bedre på?

 

Geriatri, og køene i de offentlige sykehusene.

 

@incognita Hva er den verst tenkelige naturkatastrofen du vet om? 

Det må være tsunami tror jeg. Kan ikke tenke meg noe mer grusomt.

 @Hindenburg Anser DU meg som over snittet intelligent?

  @Jellybean78 Hvilken KG-bruker tror du jeg er på date med i skrivende stund?  

 @Peanut  Er du glad i cashewnøtter?

 @Lady Hva slags ttelefon har du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm helt sikkert! Men kommer ikke på noe spesielt. Jeg var ikke en veldig " kul" ungdom forresten. :fnise: 

  @Lady Er du gift og har barn?

    @Hindenburg Er du familiekjær?

Nei, jeg er singel og uten barn.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Yep. 

 

Geriatri, og køene i de offentlige sykehusene.

Det må være tsunami tror jeg. Kan ikke tenke meg noe mer grusomt.

 @Hindenburg Anser DU meg som over snittet intelligent?

  @Jellybean78 Hvilken KG-bruker tror du jeg er på date med i skrivende stund?  

 @Peanut  Er du glad i cashewnøtter?

 @Lady Hva slags ttelefon har du? 

Har en Samsung. Husker ikke hva modellen heter. Er ikke så opptatt av å ha nyest og finest telefon.

 

@incognita. Hva gjør du i kveld? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på date med den søteste KG-brukeren. :danse:

  @Lady Hva gjør DU i kveld?

   @O.G. Hvorfor stiller du ikke spørsmål tilbake? :)

 

Åh, nå ble jeg nysgjerrig :)

Jeg er sliten etter jobb, så skal slappe av i kveld. 

@incognita Hvem er den søsteste kg brukeren? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@Raven Emerald: Er det gøy å være moderator på KG?

Oj! Jeg ble spurt om noe..! Lol

Joda, det er gøy. Veldig krevende, men jeg har veldig flinke medmodder, som trår til om jeg trenger hjelp. =) Jeg er veldig beæret over å være en del av moddeteamet. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_TSX80

Bil? Jeg lærer bort trafikkregler på trafikalt grunnkurs. Når de kommer i bil ber jeg dem ta teorien så fort som mulig og så lærer jeg dem det de mangler. Ingen vil ha teorikurs så det driver jeg nesten ikke med, og da tar jeg det utfor bilen. Teorien skal de hovedsaklig lære selv, få personer som vil betale 650 kroner for at noen forklarer dem noe de fint kan lese/høre selv. Å lære noen trafikkregler på trinn to er umulig, i trinn tre skal de lære samhandling og på trinn fire skal de lære sikkerhet.
Det er dessverre for lite fokus på trafikkregler, og mange elever er jeg overrasket over at har overlevd så lenge. Med så lite trafikal forståelse skjønner jeg ikke hvordan de klarer å krysse gaten en gang. Heldigvis blir det flere trafikklærere i grunnskolen.

Jeg skjønner.

@ambivalentReaction - Er du så firkantet i virkeligheten også? Siden du helt åpenbart forstod at jeg mente hva slags bil du bruker i opplæringen når du har elever som kjører?

Og

@ambivalentReaction - Hvordan bil kjører du i jobbsammenheng, altså den hvor elevene pleier å sitte i førersetet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...