Gå til innhold

Spør en bruker


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

Gjest incognita

Husker det fantes en slik tråd før, hvor man stilte spørsmål til medlemmene her inne. Problemet var at for å finne ut om man var nevnt måtte man bla gjennom og nilese. Men nå har vi jo fått flunkanes ny funksjon hvor man får varsel om at man har blitt nevnt ved å sette en snabel-a (@) foran brukeren du vil nå ut til. Så da er det vel på tide å få igang en velfungerende spørsmålstråd igjen eller? 

Det fungerer slik: du svarer på spørsmål dersom du har blitt nevnt. Deretter stiller du ett spørsmål tilbake til den som spurte, pluss ett spørsmål til en annen bruker. Har du ikke blitt nevnt men har lyst å være med skriver du simpelthen bare et innlegg hvor du nevner de du vil spørre (@), også svarer de og stiller deg spørsmål tilbake også. Dermed kan alle være med å leke. :) 

------------

Jeg begynner: 

@mini-mio Hvis du måtte velge, ville du helst spist alle tåneglavklippene til Drillo, eller gått naken gjennom en gate i hovedstaden midt på lyse dag?

@Hindenburg Har merket meg at du er ganske lyrisk av deg. Skriver du mye dikt på fritiden? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde gått naken i hovedstaden. Æsj til det der andre! Og han som bruker sånne støvler som ikke puster i tillegg, han har sikkert neglesopp og det som verre er!

@incognita Har du noengang vært utestengt fra KG?

@Stringfellow1 Syntes du det er artig at du har Avatar som Avatar?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

@incognita Har du noengang vært utestengt fra KG?

Det har jeg faktisk ikke. Har fått advarsel noen ganger, når jeg har ytret meninger man visstnok ikke får lov å ha i ytringsfrihetens land. Men ingen utestengelser. 

 @mini-mio Hva er den mest verdifulle materialistiske gjenstanden du eier, og hva er (adressen din? ..neida :fnise: ) den verdt? 

 @Intruder Synes du fortsatt jeg er uhyggelig? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

@incognita Hva er det mest umoralske du noen gang har gjort? 

Jeg jugde litt om omstendighetene til mine foreldre da jeg ville flytte utenlands som 19-åring. Har aldri fortalt sannheten... :sjenert: 

  @Lady Synes du det er mindre trist når du leser at 120 mennesker er tatt av jordskred i Kambodsja, enn når 120 dør i et terrorangrep i et vestlig land?

@O.G. Hva er ditt absolutte must-have makeup-produkt som du aldri ville klart deg uten? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jugde litt om omstendighetene til mine foreldre da jeg ville flytte utenlands som 19-åring. Har aldri fortalt sannheten... :sjenert: 

  @Lady Synes du det er mindre trist når du leser at 120 mennesker er tatt av jordskred i Kambodsja, enn når 120 dør i et terrorangrep i et vestlig land?

@O.G. Hva er ditt absolutte must-have makeup-produkt som du aldri ville klart deg uten? 

Ja, det er grusomt trist at mennesker forårsaker terror. Begge deler er trist. Men at mennesker dreper mennesker i terror er mer trist enn at mennesker dør av jordskjelv, siden mennesker ikke står bak jordskjelv. 

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 @mini-mio Hva er den mest verdifulle materialistiske gjenstanden du eier, og hva er (adressen din? ..neida :fnise: ) den verdt?

leilighet.. Er det en materialistisk gjenstand? Den er verdt 2-3 mill. Og adressen er, nå skal du høre ******** *******

@incognita er du helt fortrolig med kommaregler?

@Hoppetaujenta hvorfor har du det nicket? (Det er så fint)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

 

@incognita Velg én

 

Ooo..tough one. Tror nesten jeg heller hadde levd med håret til eilev enn personligheten til Øistein. Håret kan jo man miste med årene, verre med personligheten.

@Hindenburg Ville du helst klint med farmen-marit eller med Sara E fra fjorårets paradise Hotel?

 @Rumle Hva er din mest kontroversielle mening?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm ja, er jeg ikke det? Jeg mener.. Jeg tror det. :sjenert: 

@mini-mio hvorfor "mini-mio"?

jeg ville finne på noe helt tilfeldig som ikke hadde noe med meg  å gjøre og jeg ikke brukte andre steder. Så var det et kosedyr i barnehagen jeg jobbet i som het Mio.

@incognita jeg tror du er fortrolig med kommaregler, men jeg er det visstnok ikke selv så hva vet jeg? Var du flinkest i klassen da du gikk på skolen?

@Nemigirl abonnerer du på Nemi?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

 

Ooo..tough one. Tror nesten jeg heller hadde levd med håret til eilev enn personligheten til Øistein. Håret kan jo man miste med årene, verre med personligheten.

 

Ha ha! Herlig. Den blonde Askeladden har iallefall mer personlighet enn en hybelkanin... ;) 

@incognita er du så preppy som avataren tilsier?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest incognita

@incognita jeg tror du er fortrolig med kommaregler, men jeg er det visstnok ikke selv så hva vet jeg? Var du flinkest i klassen da du gikk på skolen?

Lærte du ikke den der : "heng ham, ikke vent/ heng ham ikke, vent." på barneskolen? :fnise: 

Tjaa, min mor vil nok påstå at jeg var flinkest i klassen. :sjenert: 

Ha ha! Herlig. Den blonde Askeladden har iallefall mer personlighet enn en hybelkanin... ;) 

@incognita er du så preppy som avataren tilsier?

 

Hehe touché!  Jeg tror jeg er veldig lite preppy.

  @mini-mio Hva er din favoritt alkoholholdige drikk? 

   @Citronella Kan du fortelle om bakgrunnen for kjørehanske-samlingen din? Når oppdaget du kjørehansker?

@Jellybean78 Sover du på flyet når du reiser utenlands, og hvis ja: er du bekymret for hvordan du ser ut når du gjør det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hindenburg

 

Ooo..tough one. Tror nesten jeg heller hadde levd med håret til eilev enn personligheten til Øistein. Håret kan jo man miste med årene, verre med personligheten.

@Hindenburg Ville du helst klint med farmen-marit eller med Sara E fra fjorårets paradise Hotel?

 

Haha, sant nok. Hmm, det optimale ville nok vært å sett på mens Marit og Sara klina, men skulle jeg valgt én måtte det blitt Marit. Damer på den alderen sitter på en del visdom, kanskje jeg kunne sugd ut litt.

@incognita Hva er det som definerer din person?

@Uredd Hva er du redd for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lærte du ikke den der : "heng ham, ikke vent/ heng ham ikke, vent." på barneskolen? :fnise: 

Tjaa, min mor vil nok påstå at jeg var flinkest i klassen. :sjenert: 

Hehe touché!  Jeg tror jeg er veldig lite preppy.

  @mini-mio Hva er din favoritt alkoholholdige drikk?

nå er det mørkt øl, men sikkert lyst i januar.

@incognita når var sist du drakk øl?

@Citronella leser du aviser hver dag?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest incognita

Haha, sant nok. Hmm, det optimale ville nok vært å sett på mens Marit og Sara klina, men skulle jeg valgt én måtte det blitt Marit. Damer på den alderen sitter på en del visdom, kanskje jeg kunne sugd ut litt.

@incognita Hva er det som definerer din person?

Da tror jeg du må suge hardt. :fnise:

Det som definerer meg må være min fortreffelige humoristiske sans. Jeg er min egen største fan da, foråsidetsånn. 

34369879d2cb3b1f041b0f49ceb2a0cc901c1ebd

  @Hindenburg Nevn 3 ting du hater at andre gjør.

 

   @Lutetium 71 Er det ikke litt tidlig med julepynt?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hindenburg

 

34369879d2cb3b1f041b0f49ceb2a0cc901c1ebd

  @Hindenburg Nevn 3 ting du hater at andre gjør.

Den skjønte jeg ikke, er det ikke det en vifte?

Når noen:

- trykker på knappen for å få rød mann og stopper trafikken. Burde vært straffbart.

- roter og ikke rydder opp etter seg.

- ikke ser lengre enn til sin egen nesetipp.

@incognita Hvilken matrett er din spesialitet?

@Severus Hvor kommer interessen for fotball fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Den skjønte jeg ikke, er det ikke det en vifte?

@incognita Hvilken matrett er din spesialitet?

Ikke skap deg. 

Matrett.. Hmm.. Kanskje pizza? Tror jeg lager over middels god pizza.

@Hindenburg Har du noen seksuelle preferanser som du egentlig skammer deg litt over?

  @Sola de Er du enig i at det er litt for stort fokus på vanninntak i samfunnet vårt, og at det holder å drikke når man er tørst?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...