Gjest Winza Skrevet 28. april 2017 #14001 Skrevet 28. april 2017 18 timer siden, Salka skrev: Iiiik, har glemt denne tråden. Jeg har vært på flere konserter med R.E.M., men dessverre ingen med Pink Floyd @Loki Laufeyson hva er ditt favorittgodis? Nei, har aldri vært i Polen. @Winza/Jacklost hadde du det fint i Polen og hvilke steder/byer besøkte du? Ja Var i gdansk, i gamlebyen @Salka Har du vært i USA før? 17 timer siden, Kruset skrev: Trodde nesten det var lenger jeg altså, at du var medlem den gangen jeg registrerte meg her? Uansett, jeg opprettet bruker her for første gang i 2013 @Winza/Jacklost Kunne du tenke deg å smake snegler? Sjokolade @Dark Angelina Hva spiser du helst til frokost? Aldri @Kruset Når la du først merke til meg på kg? 16 timer siden, Monstrum skrev: Joda, helt ok. Morsomt å spille i blant, men ikke noe kjempeforhold til det @Winza/Jacklost Ser du ofte animasjonsfilmer/tegnefilmer, eller foretrekker du "voksenfilmer"? Jeg vil være forfatter! Drømmejobben siden jeg var 8 eller noe @Kruset Har du trent/skal du trene i dag? Ser ganske ofte Simpsons @Monstrum Liker du Simpsons? 13 timer siden, Bootyhunter skrev: Nei, men vil en gang! @Winza/Jacklost har du vert i USA? Nei men vil en gang Er veldig billig i Polen, en brusboks koster 5kr og flyreise ditt er billig @Bootyhunter Har du vært i USA da? 11 timer siden, NonJuan skrev: Nei, det vet jeg ikke, ser/så ikke på dette jeg. Men vet at Janne Formoe har vært med en gang og hun liker jeg @Winza/Jacklost Om du skulle velge en karakter fra DISNEY som du føler er lik deg, hvilken Figur/Skapning ville det blitt? @Jessica! Hva er det beste du vet når vi er sammen? Ole Brum? Vi begge to bare vandrer rundt uten å gjøre noe og spiser godis @NonJuan Hvis du kunne vært med i en TV serie, hvilken ville det da vært? Kan være avsluttende serier med
Kruset Skrevet 28. april 2017 #14002 Skrevet 28. april 2017 1 time siden, Winza/Jacklost skrev: Ja Var i gdansk, i gamlebyen @Salka Har du vært i USA før? Aldri @Kruset Når la du først merke til meg på kg? Ser ganske ofte Simpsons @Monstrum Liker du Simpsons? Nei men vil en gang Er veldig billig i Polen, en brusboks koster 5kr og flyreise ditt er billig @Bootyhunter Har du vært i USA da? Ole Brum? Vi begge to bare vandrer rundt uten å gjøre noe og spiser godis @NonJuan Hvis du kunne vært med i en TV serie, hvilken ville det da vært? Kan være avsluttende serier med Det er lenge siden, vi må ha vært ganske nye her begge to. Du siterte meg i en tråd på et tidspunkt, om jeg husker rett. Jeg hadde vel så vidt bitt meg merke i navnet ditt da, siden du var ganske aktiv på forumet. Om jeg ikke husker feil, hadde du et annet navn på den tiden. @Winza/Jacklost Hvilke forumrom er du mest aktiv i?
applestories Skrevet 28. april 2017 #14003 Skrevet 28. april 2017 På 23.4.2017 den 20.40, Byjenta! skrev: Haha, aner ikke...... Er snø der jeg bodde også. Nå bor jo vi på østlandet igjen og her er det vår og varmt, bare litt vind. @applestories Favoritt type filmsjanger? Komedier, sannsynligvis. Men jeg finner det vanskelig å forplikte meg til å tilbringe to timer foran skjermen for å se en film, det virker så lenge og jeg blir rastløs. Har aldri hatt det problemet med kino, men nå er det ikke kino her jeg bor. @Byjenta! Har du sett Bare Menn på.. tror det er TV3? Går torsdager. På 27.4.2017 den 10.19, Monstrum skrev: @applestories Hvis du fikk 500 000 til oppussing, hva ville du gjort? Først måtte jeg hatt noe å pusse opp, og som med filmen i spørsmålet over så er det en voldsomt forpliktelse å bestemme seg for at "her skal jeg bo i uoverskuelig fremtid". Hater å flytte (altså selve pakke ned og pakke opp), så jeg hadde nok blitt boende resten av livet om jeg kunne kjøpt noe @Monstrum Er det uhøflig å sitte her i lunsjen når de jeg har møte med kom tidlig og venter på meg? Tror det er det så best å gå ut
Byjenta! Skrevet 28. april 2017 #14004 Skrevet 28. april 2017 5 timer siden, applestories skrev: Komedier, sannsynligvis. Men jeg finner det vanskelig å forplikte meg til å tilbringe to timer foran skjermen for å se en film, det virker så lenge og jeg blir rastløs. Har aldri hatt det problemet med kino, men nå er det ikke kino her jeg bor. @Byjenta! Har du sett Bare Menn på.. tror det er TV3? Går torsdager. Nei, aldri sett på det! Hva går det ut på? Hva skal du denne langhelgen? @applestories
Salka Skrevet 28. april 2017 #14005 Skrevet 28. april 2017 8 timer siden, Winza/Jacklost skrev: Ja Var i gdansk, i gamlebyen @Salka Har du vært i USA før? Aldri @Kruset Når la du først merke til meg på kg? Ser ganske ofte Simpsons @Monstrum Liker du Simpsons? Nei men vil en gang Er veldig billig i Polen, en brusboks koster 5kr og flyreise ditt er billig @Bootyhunter Har du vært i USA da? Ole Brum? Vi begge to bare vandrer rundt uten å gjøre noe og spiser godis @NonJuan Hvis du kunne vært med i en TV serie, hvilken ville det da vært? Kan være avsluttende serier med Har ikke det, men jeg vil til New York på shoppeferie en gang. @Winza/Jacklost har du vært på Island?
Gjest Catalina Culès Skrevet 28. april 2017 #14006 Skrevet 28. april 2017 21 timer siden, Bootyhunter skrev: Leser ikke så mye, men blir krim når jeg først leser. @Loki Laufeyson har du tatovering? I så fall hvor og hva? Nei, det har jeg ikke. Hva med deg, har du @Bootyhunter ? På 27.4.2017 den 16.10, Salka skrev: Iiiik, har glemt denne tråden. Jeg har vært på flere konserter med R.E.M., men dessverre ingen med Pink Floyd @Loki Laufeyson hva er ditt favorittgodis? Nei, har aldri vært i Polen. @Winza/Jacklost hadde du det fint i Polen og hvilke steder/byer besøkte du? Smash Ditt da @Salka ?
Gjest Axl Rose Skrevet 28. april 2017 #14007 Skrevet 28. april 2017 8 timer siden, Winza/Jacklost skrev: Nei men vil en gang Er veldig billig i Polen, en brusboks koster 5kr og flyreise ditt er billig @Bootyhunter Har du vært i USA da? Ja @Winza/Jacklost ønsker du deg barn en gang eller vil du helst ikke ha barn?
Salka Skrevet 28. april 2017 #14008 Skrevet 28. april 2017 3 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Nei, det har jeg ikke. Hva med deg, har du @Bootyhunter ? Smash Ditt da @Salka ? Johan Bülow lakrissjokolade. Helt sykt god! Men liker (dessverre) det meste av godis. @Loki Laufeyson blir det fredagstaco idag?
Gjest Catalina Culès Skrevet 28. april 2017 #14009 Skrevet 28. april 2017 På 27.4.2017 den 10.51, Winza/Jacklost skrev: Glemte å tagge Det er Harry Potter og mysteriekammeret @Monstrum Liker du Harry Potter? Vanskelig å velge men om jeg skal velge en må det blir Jennifer Lawrence, for en utrolig vakker person @Loki Laufeyson Du da? Hvilken mannlig skuespiller synes du er penest? Vet ikke hva som regnes som en treretters engang 😂 @Kruset Du skal dø og ditt siste måltid blir? Jonathan Rhys-Meyers. @Winza/Jacklost Hva hadde du til middag i dag?
Gjest Catalina Culès Skrevet 28. april 2017 #14010 Skrevet 28. april 2017 2 minutter siden, Salka skrev: Johan Bülow lakrissjokolade. Helt sykt god! Men liker (dessverre) det meste av godis. @Loki Laufeyson blir det fredagstaco idag? Nei, hadde fiskegrateng. Pizza i kveld Hva er det beste du vet til middag @Salka
Gjest Axl Rose Skrevet 28. april 2017 #14011 Skrevet 28. april 2017 9 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Nei, det har jeg ikke. Hva med deg, har du @Bootyhunter ? Ja har 2. På skulderen og et på underarmen. Dødninghode og et anker. Skal snart tatovere inn sønnen min sitt navn. På underarmen. @Loki Laufeyson lyst på en gang eller bryr du deg ikke?
Salka Skrevet 28. april 2017 #14012 Skrevet 28. april 2017 1 minutt siden, Loki Laufeyson skrev: Nei, hadde fiskegrateng. Pizza i kveld Hva er det beste du vet til middag @Salka Sushi! Jeg kunne levd på det! Hjemmelaget pizza er en god nr to. @Loki Laufeyson har du noen planer for helgen?
Gjest Catalina Culès Skrevet 28. april 2017 #14013 Skrevet 28. april 2017 2 minutter siden, Bootyhunter skrev: Ja har 2. På skulderen og et på underarmen. Dødninghode og et anker. Skal snart tatovere inn sønnen min sitt navn. På underarmen. @Loki Laufeyson lyst på en gang eller bryr du deg ikke? Jeg kommer nok ikke til å skaffe meg tatovering. @Bootyhunter Din favoritt film?
Gjest Catalina Culès Skrevet 28. april 2017 #14014 Skrevet 28. april 2017 2 minutter siden, Salka skrev: Sushi! Jeg kunne levd på det! Hjemmelaget pizza er en god nr to. @Loki Laufeyson har du noen planer for helgen? Fotballkamp i morgen. Søndag blir det tur om været tillater det. Hva med deg @salka ?
Salka Skrevet 28. april 2017 #14015 Skrevet 28. april 2017 Akkurat nå, Loki Laufeyson skrev: Fotballkamp i morgen. Søndag blir det tur om været tillater det. Hva med deg @salka ? Bare det vanlige. Trene hestene og ordne med dem. Håper på pent vær! @Loki Laufeyson hvem spiller? (Hakke schnøring på fotball og følger ikke med på det)
Gjest Catalina Culès Skrevet 28. april 2017 #14016 Skrevet 28. april 2017 1 minutt siden, Salka skrev: Bare det vanlige. Trene hestene og ordne med dem. Håper på pent vær! @Loki Laufeyson hvem spiller? (Hakke schnøring på fotball og følger ikke med på det) Espanyol- Barcelona. Hva slags hesteraser har du @Salka ?
Salka Skrevet 28. april 2017 #14017 Skrevet 28. april 2017 9 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Espanyol- Barcelona. Hva slags hesteraser har du @Salka ? Islandshester. @Loki Laufeyson liker du hester?
Gjest Catalina Culès Skrevet 28. april 2017 #14018 Skrevet 28. april 2017 6 minutter siden, Salka skrev: Islandshester. @Loki Laufeyson liker du hester? Ja Hester er et av favoritt dyrene mine. @Salka Er du veldig glad i dyr ?
Salka Skrevet 28. april 2017 #14019 Skrevet 28. april 2017 17 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Ja Hester er et av favoritt dyrene mine. @Salka Er du veldig glad i dyr ? Ja, jeg elsker dyr, spesielt hester og katter. Kunne aldri klart å leve uten. Dyrene er alt for meg @Loki Laufeyson driver/har du drevet med hest?
Gjest Catalina Culès Skrevet 28. april 2017 #14020 Skrevet 28. april 2017 31 minutter siden, Salka skrev: Ja, jeg elsker dyr, spesielt hester og katter. Kunne aldri klart å leve uten. Dyrene er alt for meg @Loki Laufeyson driver/har du drevet med hest? Ikke annet enn at jeg gikk på rideskole. Har du planer for sommerferien @Salka ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå