Kruset Skrevet 26. april 2017 #13961 Skrevet 26. april 2017 1 time siden, Winza/Jacklost skrev: Den var hyggelig @Kruset Skal du på ferie i sommer? Ja, noe skal jeg i alle fall! Jeg har ei uke planlagt, og så har jeg bedt meg fri ei uke til @Winza/Jacklost Hva spiste du sist?
Dr. A. Kula Skrevet 26. april 2017 #13962 Skrevet 26. april 2017 På 21.4.2017 den 16.23, Kruset skrev: Det er vel ikke akkurat noe jeg tenker så mye over. Tror kanskje ikke jeg har sett noen tilfeller av det, forresten? Ikke noe rarere det enn når bare kvinnen bruker bunad, og det er jo ganske vanlig. @Dr. A. Kula Har du kjæledyr? Nei. @Kruset hvilket redskap/ting/maskin på kjøkkenet bruker du mest/oftest? På 21.4.2017 den 17.47, Moonwalker skrev: Går i tog når jeg feirer hjemme, også var det når jeg var russ. @Byjenta! har du vært fanebærer i 17.mai-tog? Et lederkurs jeg fikk plass på. Var så mange gode som snakket der, og ganske så artig kveld. @Dr. A. Kula Har du barbert amrhulene? Litt usikker på tidsperspektivet i spørsmålet. Hvordan fjerner du uønsket/for langt hår, @Moonwalker? På 21.4.2017 den 18.45, Loki Laufeyson skrev: Nei. Går du ofte på kamp @Dr. A. Kula ? Altfor skjeldent! @Loki Laufeyson flotteste spilleren i Premier League? På 21.4.2017 den 18.57, Raven.WritingDesk skrev: @Dr. A. Kula jeg skal ned/på veg ned til- en størrelse jeg har vært før, post to fødsler, masterstudier, masse jobbstress osv. Så jeg trenger ikke kjøpe så mye nytt, da jeg har endel liggende i skapet. Dessuten er jeg fan av klær som kjoler, strømpebukser og tunika, om man går opp eller ned 10-15kg i den type antrekk, har lite å si.. @Dr. A. Kula har du noen gang slitt med vekta eller følger du nøye med på hva du spiser og når? @Rainstorm påska mi har vært innholdsrik. For å si det mildt. Men nå når den er over tyder mye på at mange ting jeg bekymret meg over vil gå i orden, så i skrivende stund er jeg faktisk veldig så tilfreds med livet. @Dr. A. Kula og @Rainstorm : gjør dere noe ekstra idag/unner dere selv noe godt, siden det er fredag og helg ? Isåfall; hva da? Har nok noen kilo mer enn jeg burde, men har kontroll på at jeg ikke øker mer. Men skulle gjerne redusert vekten noe mer. Nå er det ikke fredag lenger, men ja det blir nok noe chips/peanøtter eller annet i løpet av fredag/lørdag. Men det beste er å få nyte en skikkelig god pol-øl. @Raven.WritingDesk skal du være med barna i toget på 17.-mai? På 25.4.2017 den 9.29, Winza/Jacklost skrev: Kult brukernavn De er begge fra min tid i Second Life @Raven.WritingDesk Har du vært i Polen før? Siden 2012 @Loki Laufeyson Tror du jeg ville blitt likt av de andre deltakerne? Er ikke så lett å alltid ha en favoritt Brownies med iskrem @Kruset Din da? Nå har de pakket vekk studioet og begynt å selge tingene så virker som det er over for godt Vanskelig å bare velge en helt ærlig @Salka Har du vært i Polen før? Kunne men ville vært kjedelig /: @QQbaby Hvis du kunne vært med i Home and Away, hva ville du kalt deg selv i serien? Paradise Hotel Highlander Flott film @Dr. A. Kula Hvem er din favoritt James Bond? Ikke mye, kom hjem i går kveld etter å ha vært i gdansk i Polen noen dager med familien @Bootyhunter Har du vært i Polen før? Flott svar, jeg synes du skriver lange og gode reflekterte svar på kg, håper jeg blir like god som deg på å skrive lengre innlegg en gang Vi slutta å date men vi er fortsatt venner @Rainstorm Dater du noen eller har du kjæreste, eventuelt ektefelle? Tenker det blir den første, Dr. No. Selv om det finnes mange å velge mellom, så tenker jeg den likevel er starten. @Winza/Jacklost hvilken skuespiller er den beste JB? @GratefulOctopus, @Hanako og @Dark Angelina, dere får standard velkomstspørsmålet mitt: Har dere spilt/spiller dere fotball, og i tilfelle på hvor høyt nivå har dere spilt? Spiller/deltar dere i FPL?
Kruset Skrevet 26. april 2017 #13963 Skrevet 26. april 2017 (endret) 44 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Nei. @Kruset hvilket redskap/ting/maskin på kjøkkenet bruker du mest/oftest? Litt usikker på tidsperspektivet i spørsmålet. Hvordan fjerner du uønsket/for langt hår, @Moonwalker? Altfor skjeldent! @Loki Laufeyson flotteste spilleren i Premier League? Har nok noen kilo mer enn jeg burde, men har kontroll på at jeg ikke øker mer. Men skulle gjerne redusert vekten noe mer. Nå er det ikke fredag lenger, men ja det blir nok noe chips/peanøtter eller annet i løpet av fredag/lørdag. Men det beste er å få nyte en skikkelig god pol-øl. @Raven.WritingDesk skal du være med barna i toget på 17.-mai? Tenker det blir den første, Dr. No. Selv om det finnes mange å velge mellom, så tenker jeg den likevel er starten. @Winza/Jacklost hvilken skuespiller er den beste JB? @GratefulOctopus, @Hanako og @Dark Angelina, dere får standard velkomstspørsmålet mitt: Har dere spilt/spiller dere fotball, og i tilfelle på hvor høyt nivå har dere spilt? Spiller/deltar dere i FPL? Utenom helt standard ting som kniver, gafler etc. er det nok stavmikseren - den er gull verdt @Dr. A. Kula Hva var det siste du drakk? Endret 26. april 2017 av Kruset
Hanako Skrevet 26. april 2017 #13964 Skrevet 26. april 2017 1 time siden, Dr. A. Kula skrev: Har dere spilt/spiller dere fotball, og i tilfelle på hvor høyt nivå har dere spilt? Spiller/deltar dere i FPL? Nei, fotball er ikke helt min tekopp
Dark Angelina Skrevet 26. april 2017 #13965 Skrevet 26. april 2017 3 timer siden, Kruset skrev: Velkommen skal du være Brukernavnet er litt tilfeldig, egentlig: Det sto et kaffekrus ved siden av da jeg registrerte meg, og så samler jeg litt på fine krus. Og så byttet jeg bruker på et tidspunkt, og gikk fra Kaffekrus til det litt enklere Kruset @Dark Angelina Hvilke deler av forumet er du mest aktiv/trives best? Trives best i sosial prat, humor og ordleker, men liker også godt å diskutere og drøfte sammen med andre @Kruset har du en favoritt TV-serie? Hvorfor er den din favoritt?
Dark Angelina Skrevet 26. april 2017 #13966 Skrevet 26. april 2017 3 timer siden, Loki Laufeyson skrev: I går var det egentlig en stille og rolig dag, så kan ikke komme på noe spesielt @Dark Angelina Hva er din favoritt aktivitet ? Innebandy! 2 timer siden, Dr. A. Kula skrev: @GratefulOctopus, @Hanako og @Dark Angelina, dere får standard velkomstspørsmålet mitt: Har dere spilt/spiller dere fotball, og i tilfelle på hvor høyt nivå har dere spilt? Spiller/deltar dere i FPL? Nei og nei.. er ikke sikker på hva FPL står for? @Loki Laufeyson har du noen gang spilt golf? @Dr. A. Kula hva var det siste landet du besøkte?
Dr. A. Kula Skrevet 26. april 2017 #13967 Skrevet 26. april 2017 3 timer siden, Kruset skrev: Utenom helt standard ting som kniver, gafler etc. er det nok stavmikseren - den er gull verdt @Dr. A. Kula Hva var det siste du drakk? Kaffe! Du får en variant tilbake, inspirert av en tråd her på forumet - hva var det siste DU hadde i munnen, da, @Kruset? 1 time siden, Hanako skrev: Nei, fotball er ikke helt min tekopp Den er grei. 1 time siden, Dark Angelina skrev: Innebandy! Nei og nei.. er ikke sikker på hva FPL står for? @Loki Laufeyson har du noen gang spilt golf? @Dr. A. Kula hva var det siste landet du besøkte? FPL = Fantasy Premier League (Ja, fotballrelatert) Hellas! @Dark Angelina hvor går sommerferien?
Kruset Skrevet 26. april 2017 #13968 Skrevet 26. april 2017 3 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Kaffe! Du får en variant tilbake, inspirert av en tråd her på forumet - hva var det siste DU hadde i munnen, da, @Kruset? Den er grei. FPL = Fantasy Premier League (Ja, fotballrelatert) Hellas! @Dark Angelina hvor går sommerferien? Det var vel vann. Rett før spiste jeg stekte poteter med skinke, toppet med ost og sprøstekt løk @Dr. A. Kula Hvis du en dag ble berømt, hva ville det mest sannsynlig være for? 1 time siden, Dark Angelina skrev: Trives best i sosial prat, humor og ordleker, men liker også godt å diskutere og drøfte sammen med andre @Kruset har du en favoritt TV-serie? Hvorfor er den din favoritt? Jeg følger sånn sett ikke med på noen serier fast, men i ungdommen likte jeg veldig godt One Tree Hill (liker den forsåvidt fortsatt). Likte godt karakterene og stort sett historien Eller liker jeg godt Friends, mye herlig humor. @Dark Angelina Samme spørsmålet går i retur
Dark Angelina Skrevet 26. april 2017 #13969 Skrevet 26. april 2017 1 time siden, Dr. A. Kula skrev: FPL = Fantasy Premier League (Ja, fotballrelatert) Hellas! @Dark Angelina hvor går sommerferien? Den går til Frankrike, min aller første reise ut i den store verden så jeg er veldig spent @Dr. A. Kula samme spørsmål til deg! 1 time siden, Kruset skrev: Jeg følger sånn sett ikke med på noen serier fast, men i ungdommen likte jeg veldig godt One Tree Hill (liker den forsåvidt fortsatt). Likte godt karakterene og stort sett historien Eller liker jeg godt Friends, mye herlig humor. @Dark Angelina Samme spørsmålet går i retur Min favoritt blir nok Friends pga humoren, jeg liker karakterene utrolig godt og man kan kjenne seg igjen i situasjonene @Kruset hvilken mat/dessert liker du best å lage?
Kruset Skrevet 26. april 2017 #13970 Skrevet 26. april 2017 49 minutter siden, Dark Angelina skrev: Den går til Frankrike, min aller første reise ut i den store verden så jeg er veldig spent @Dr. A. Kula samme spørsmål til deg! Min favoritt blir nok Friends pga humoren, jeg liker karakterene utrolig godt og man kan kjenne seg igjen i situasjonene @Kruset hvilken mat/dessert liker du best å lage? Det er vanskelig, siden jeg generelt er glad i å stå på kjøkkenet. Det kanskje gøyeste er å prøve ut nye ting, synes jeg. Eller å lage ting fra gamle familieoppskrifter. Ellers er thai fiskesuppe nesten blitt min signaturrett, siden den har slått an hos alle jeg har servert den til. Det er jo alltid gøy @Dark Angelina Har du noen matvarer eller retter du absolutt ikke liker?
Gjest Catalina Culès Skrevet 27. april 2017 #13971 Skrevet 27. april 2017 På 25.4.2017 den 21.48, Winza/Jacklost skrev: Coldplay @Loki Laufeyson Liker du Coldplay? Paper Mario The Thousand Year Door @Hanako Har du spilt Paper Mario? Ikke noe særlig. Liker du å dra på loppemarked @Winza/Jacklost?
Gjest Winza Skrevet 27. april 2017 #13972 Skrevet 27. april 2017 16 timer siden, Kruset skrev: Ja, noe skal jeg i alle fall! Jeg har ei uke planlagt, og så har jeg bedt meg fri ei uke til @Winza/Jacklost Hva spiste du sist? Nudler @Kruset Liker du nudler? 15 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Nei. @Kruset hvilket redskap/ting/maskin på kjøkkenet bruker du mest/oftest? Litt usikker på tidsperspektivet i spørsmålet. Hvordan fjerner du uønsket/for langt hår, @Moonwalker? Altfor skjeldent! @Loki Laufeyson flotteste spilleren i Premier League? Har nok noen kilo mer enn jeg burde, men har kontroll på at jeg ikke øker mer. Men skulle gjerne redusert vekten noe mer. Nå er det ikke fredag lenger, men ja det blir nok noe chips/peanøtter eller annet i løpet av fredag/lørdag. Men det beste er å få nyte en skikkelig god pol-øl. @Raven.WritingDesk skal du være med barna i toget på 17.-mai? Tenker det blir den første, Dr. No. Selv om det finnes mange å velge mellom, så tenker jeg den likevel er starten. @Winza/Jacklost hvilken skuespiller er den beste JB? @GratefulOctopus, @Hanako og @Dark Angelina, dere får standard velkomstspørsmålet mitt: Har dere spilt/spiller dere fotball, og i tilfelle på hvor høyt nivå har dere spilt? Spiller/deltar dere i FPL? Pierce Brosnan @Dr. A. Kula Din da? 2 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Ikke noe særlig. Liker du å dra på loppemarked @Winza/Jacklost? Vet ikke, kan ikke huske å ha vært på ett @Loki Laufeyson Du da?
Gjest Catalina Culès Skrevet 27. april 2017 #13973 Skrevet 27. april 2017 15 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Nei. @Kruset hvilket redskap/ting/maskin på kjøkkenet bruker du mest/oftest? Litt usikker på tidsperspektivet i spørsmålet. Hvordan fjerner du uønsket/for langt hår, @Moonwalker? Altfor skjeldent! @Loki Laufeyson flotteste spilleren i Premier League? Har nok noen kilo mer enn jeg burde, men har kontroll på at jeg ikke øker mer. Men skulle gjerne redusert vekten noe mer. Nå er det ikke fredag lenger, men ja det blir nok noe chips/peanøtter eller annet i løpet av fredag/lørdag. Men det beste er å få nyte en skikkelig god pol-øl. @Raven.WritingDesk skal du være med barna i toget på 17.-mai? Tenker det blir den første, Dr. No. Selv om det finnes mange å velge mellom, så tenker jeg den likevel er starten. @Winza/Jacklost hvilken skuespiller er den beste JB? @GratefulOctopus, @Hanako og @Dark Angelina, dere får standard velkomstspørsmålet mitt: Har dere spilt/spiller dere fotball, og i tilfelle på hvor høyt nivå har dere spilt? Spiller/deltar dere i FPL? Den beste spilleren i PL er David Silva. Følger du med på spansk fotball @dr.a. kula ? 13 timer siden, Dark Angelina skrev: Innebandy! Nei og nei.. er ikke sikker på hva FPL står for? @Loki Laufeyson har du noen gang spilt golf? @Dr. A. Kula hva var det siste landet du besøkte? Bare minigolf. @dark angelina hvor liker du best å feriere ?
Gjest Catalina Culès Skrevet 27. april 2017 #13974 Skrevet 27. april 2017 (endret) På 22.4.2017 den 21.51, Bootyhunter skrev: Huff vanskelig valg. Er så mange. Deriblant bestefaren min Skulle ønske han levde. @Loki Laufeyson du da? Vanskelig spørsmål, aner faktisk ikke. @Bootyhunter Hva slags bøker bøker liker du best å lese? Endret 27. april 2017 av Catalina Culès
Gjest Catalina Culès Skrevet 27. april 2017 #13975 Skrevet 27. april 2017 28 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Nudler @Kruset Liker du nudler? Pierce Brosnan @Dr. A. Kula Din da? Vet ikke, kan ikke huske å ha vært på ett @Loki Laufeyson Du da? Det er helt greit, går helst for å finne gamle bøker. @Winza/Jacklost Hvilken skuespillerinne syns du er penest?
Monstrum Skrevet 27. april 2017 #13976 Skrevet 27. april 2017 På 21.4.2017 den 14.40, Kruset skrev: Vanskelig spørsmål! Jeg har sett mange gode filmer, og det er flere som har gjort sterkt inntrykk. En av dem er "12 Years a Slave". @Monstrum Foretrekker du å se film eller lese bøker? Bøker @Kruset Har du prøvd sånn fargeleggingsbøker for voksne? Var det noe for deg? På 21.4.2017 den 15.29, Dr. A. Kula skrev: Vel, drakk vodka og Cola (eller juice) i ungdommen, men har sluttet med det. Ikke nødvendigvis for at det ikke er godt, men er ikke lenger komfortabel med å drikke sprit. @Monstrum har du prøvd hjemmebrent? Aldri, faktisk! @Dr. A. Kula Er du helt skadefri og sykdomsfri og frisk? På 21.4.2017 den 19.37, applestories skrev: Oisann.. det med asteroiden - prøvde å spørre om du trodde vi kom til å se den som passerte på onsdag. Men jeg glemte det helt selv og jeg regner ikke helt med at slike ting er noe de fleste bryr seg om Jeg har ingen idiotsikre oppskrifter.. opplever at det meste blir forskjellig fra gang til gang. @Monstrum (du ble ikke blå) - er du fornøyd med kjøkkenet ditt, eller er der ting du ville forandret på? Hahaha, jeg hater kjøkkenet Det er knøttlite, ikke plass til mer enn en person, har ikke kjøkkenvifte, og vinduene kan ikke åpnes. Vasken står klemt inni ett hjørne, og jeg har èn benk. Heldigvis får vi sannsynligvis refinansiert boliglånet vårt, så da skal det bygges ut og pusses opp! @applestories Hvis du fikk 500 000 til oppussing, hva ville du gjort? På 22.4.2017 den 1.14, GratefulOctopus skrev: Takk for invitasjonen, @Monstrum! Jeg kan vel alltids det! Ihvertfall når jeg har blitt invitert og greier. Hva går det ut på, sånn kort fortalt? Skal jeg bare spørre en eller flere brukere om noe? Hva som helst? Som f.eks. @Monstrum liker du å klatre i trær? Jepp, du svarer på spørsmål, stiller spørsmål i retur til den som spurte deg, og gjerne til en annen bruker samtidig Jeg liker ikke å klatre i trær nei. Jeg har ikke høydeskrekk, men har en form for fobi for at det som holder meg oppe skal knekke/kollapse. Feks en gren Har skrevet mer om det i dagboka mi tidligere, for eksempel hater jeg å kjøre oven bro @GratefulOctopus Hva har gort deg glad denne uka?
Monstrum Skrevet 27. april 2017 #13977 Skrevet 27. april 2017 På 25.4.2017 den 9.29, Winza/Jacklost skrev: - Høh, så sært. Jeg fikk varsel om at du hadde tagget meg i dette, men ser ingen tag? Er det KG som tuller?
Dark Angelina Skrevet 27. april 2017 #13978 Skrevet 27. april 2017 10 timer siden, Kruset skrev: Det er vanskelig, siden jeg generelt er glad i å stå på kjøkkenet. Det kanskje gøyeste er å prøve ut nye ting, synes jeg. Eller å lage ting fra gamle familieoppskrifter. Ellers er thai fiskesuppe nesten blitt min signaturrett, siden den har slått an hos alle jeg har servert den til. Det er jo alltid gøy @Dark Angelina Har du noen matvarer eller retter du absolutt ikke liker? Jeg har aldri vært noe spesielt glad i krabbe, verken lukten eller smaken. Så det er noe jag kan klare meg uten. @Kruset hvis du kunne jobbet som hva du ville, hva hadde det vært? 1 time siden, Loki Laufeyson skrev: Bare minigolf. @dark angelina hvor liker du best å feriere ? Jeg har kun feriert her i Norge, så for meg så spiller det ingen rolle hvor i Norge, men vi har pleid å leie hytte og bare hatt skikkelig camping liv. Det syns jeg er veldig kjekt da @Loki Laufeyson fortell om en av dine sterke egenskaper
Kruset Skrevet 27. april 2017 #13979 Skrevet 27. april 2017 11 minutter siden, Dark Angelina skrev: Jeg har aldri vært noe spesielt glad i krabbe, verken lukten eller smaken. Så det er noe jag kan klare meg uten. @Kruset hvis du kunne jobbet som hva du ville, hva hadde det vært? Jeg har kun feriert her i Norge, så for meg så spiller det ingen rolle hvor i Norge, men vi har pleid å leie hytte og bare hatt skikkelig camping liv. Det syns jeg er veldig kjekt da @Loki Laufeyson fortell om en av dine sterke egenskaper Jeg ville antakelig jobbet som lærer, som jeg er i ferd med å utdanne meg til. Jeg trives veldig godt i et klasserom og med elever. @Dark Angelina Ville du si du er mest introvert eller ekstrovert? 17 minutter siden, Monstrum skrev: Bøker @Kruset Har du prøvd sånn fargeleggingsbøker for voksne? Var det noe for deg? Aldri, faktisk! @Dr. A. Kula Er du helt skadefri og sykdomsfri og frisk? Hahaha, jeg hater kjøkkenet Det er knøttlite, ikke plass til mer enn en person, har ikke kjøkkenvifte, og vinduene kan ikke åpnes. Vasken står klemt inni ett hjørne, og jeg har èn benk. Heldigvis får vi sannsynligvis refinansiert boliglånet vårt, så da skal det bygges ut og pusses opp! @applestories Hvis du fikk 500 000 til oppussing, hva ville du gjort? Jepp, du svarer på spørsmål, stiller spørsmål i retur til den som spurte deg, og gjerne til en annen bruker samtidig Jeg liker ikke å klatre i trær nei. Jeg har ikke høydeskrekk, men har en form for fobi for at det som holder meg oppe skal knekke/kollapse. Feks en gren Har skrevet mer om det i dagboka mi tidligere, for eksempel hater jeg å kjøre oven bro @GratefulOctopus Hva har gort deg glad denne uka? Jeg har aldri prøvd faktisk, synes de bøkene er i dyreste laget Studenttilværelse, altså. Vil tro jeg kunne like det, men er ikke sikker på om jeg helt ville hatt tålmodighet med det. Jeg vet ikke, akkurat nå er det strikking som får fokuset @Monstrum Har du noen hobbyer du bruker mye tid på? 1 time siden, Winza/Jacklost skrev: Nudler @Kruset Liker du nudler? Pierce Brosnan @Dr. A. Kula Din da? Vet ikke, kan ikke huske å ha vært på ett @Loki Laufeyson Du da? Sånne som du heller vann og en krydderpose på? Joda, jeg liker vel det, men har ikke spist det på årevis. Bruker av og til fullkornsnudler i wok etc., det er godt @Winza/Jacklost Hvis du skulle lage og servere en treretters middag, hva ville stått på menyen?
Dark Angelina Skrevet 27. april 2017 #13980 Skrevet 27. april 2017 6 minutter siden, Kruset skrev: Jeg ville antakelig jobbet som lærer, som jeg er i ferd med å utdanne meg til. Jeg trives veldig godt i et klasserom og med elever. @Dark Angelina Ville du si du er mest introvert eller ekstrovert? Ekstrovert @Kruset hvilket fag ønsker du å undervise i?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå