Gå til innhold

Spør en bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet
8 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Kanskje :P @Cyrus Var det slik at du liker både menn og damer? Eller husker jeg feil? :P

Vanskelig å velge bare 1, må bli Harry Potter og mysteriekammeret da :) @Loki Laufeyson Liker du Harry Potter?

@ClosedParadise Hva var det hun het modellen du har på profilbildet ditt? Vet du har nevnt det før men har glemt det :P

@Rainstorm Er det greit om jeg stiller deg spørsmål eller vil du helst ikke være aktiv i spørsmålstråder? :)

Tjæ.. La oss bare si at jeg er frisinnet av meg på den fronten 😄 Eller kanskje jeg bare er så desperat at jeg tar alt jeg får 🙄

@Winza/Jacklost Har du vært i en skikkelig slåsskamp noen gang, og i så fall når var sist gang?

Skrevet
9 minutter siden, Cyrus skrev:

Tjæ.. La oss bare si at jeg er frisinnet av meg på den fronten 😄 Eller kanskje jeg bare er så desperat at jeg tar alt jeg får 🙄

@Winza/Jacklost Har du vært i en skikkelig slåsskamp noen gang, og i så fall når var sist gang?

Aldri vært i en slåsskamp (heldigvis) :)

@Cyrus Har du vært i en slåsskamp før? Bruker du å vinne?

Skrevet
3 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Aldri vært i en slåsskamp (heldigvis) :)

@Cyrus Har du vært i en slåsskamp før? Bruker du å vinne?

Jeg slåss mye på ungdomsskolen. Men det var fordi jeg måtte. Har aldri likt å slåss.

Lekeslåssing i fylla liker jeg derimot. Forrige gang brakk jeg et ribbein på kameraten min.

@Winza/Jacklost Tror du det hadde fått konsekvenser om sjefen min visste hvor mye tid jeg bruker på KG i arbeidstiden?

Gjest Catalina Culès
Skrevet
30 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Kanskje :P @Cyrus Var det slik at du liker både menn og damer? Eller husker jeg feil? :P

Vanskelig å velge bare 1, må bli Harry Potter og mysteriekammeret da :) @Loki Laufeyson Liker du Harry Potter?

@ClosedParadise Hva var det hun het modellen du har på profilbildet ditt? Vet du har nevnt det før men har glemt det :P

@Rainstorm Er det greit om jeg stiller deg spørsmål eller vil du helst ikke være aktiv i spørsmålstråder? :)

Ja, jeg liker Harry Potter :)

Skrevet
3 timer siden, Winza/Jacklost skrev:

Må ærlig si at jeg ikke kan huske det 🤔 Vi har kanskje ikke hengt i de samme type trådene? Du virker som en hyggelig bruker i hvert fall :)

@QQbaby Liker du Disney animasjonsfilmer? Bambi, snehvit osv

Holdt på med bryting i et halvt år når jeg var 11 :P

@Cyrus Har du vært medlem på diskusjon.no før?

Hver eneste gang jeg slettet meg selv :P Derfor jeg har sluttet med det nå :)

@Dr. A. Kula Din favoritt film igjennom tidene?

Litt usikker, men "Top Secret" er i hvertfall en het kandidat. Tror det må bli den.

@Winza/Jacklost hvilken film så du sist på kino?

3 timer siden, Cyrus skrev:

Jeg jobber også på dagtid, men arbeidsdagen er ikke mer hektisk enn at jeg finner tid til kg.

Må jeg svare ærlig der? Du er klar over at vi er på KVINNEguiden? 😅

Nei. De eneste forumene jeg har bruker er her og reddit.

@Winza/Jacklost Har du sett 2 girls 1 cup? Og i så fall hva syntes du?

Klart du må svare ærlig! Alltid! Trodde du var mann for å stå for dine (svar og) meninger.

@Cyrus jobber ikke du skift?

1 time siden, BlandaDrops skrev:

Nei dessverre.

Sukkerspinn eller popkorn? @Dr. A. Kula

Helt klart popkorn.

@BlandaDrops selvpopp eller mikropopp?

@Loki Laufeyson har du hørt Faithless 2.0 albumet, og hva synes du i så fall?

Skrevet
2 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Klart du må svare ærlig! Alltid! Trodde du var mann for å stå for dine (svar og) meninger.

Det var som faen og du følger med æ 😂 Men denne uka jobber jeg formiddag.

Og for å fatte meg så kort og konkret som mulig på ditt forrige spørsmål så synes jeg damefotball er morsomt.

@Dr. A. Kula Er du avhengig av noe?

@QQbaby Er du avhengig av noe?

@BlandaDrops Er du avhengig av noe?

@applestories Er du avhengig av noe?

@Loki Laufeyson Liker du vaniljecola?

Gjest Catalina Culès
Skrevet
10 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Litt usikker, men "Top Secret" er i hvertfall en het kandidat. Tror det må bli den.

Helt klart popkorn.

Ja, syns det var bra:)

Hvilken artist er din absolutte favoritt @Dr. A. Kula ?

Gjest Catalina Culès
Skrevet
6 minutter siden, Cyrus skrev:

Og for å fatte meg så kort og konkret som mulig på ditt forrige spørsmål så synes jeg damefotball er morsomt.

Nei, det må være noe av det verste jeg har smakt.

@Cyrus Hvilket fotball lag, holder du med?

Skrevet
31 minutter siden, Loki Laufeyson skrev:

Nei, det må være noe av det verste jeg har smakt.

@Cyrus Hvilket fotball lag, holder du med?

Jeg har ingen fotballinteresse overhode. Om du leser svaret mitt til dr.a.kula fra tidligere i tråden så ser du hvorfor. 

@Loki Laufeyson Kan du si deg enig i at det siste albumet fra Ed Sheeran er blant de beste 10 albumene som noensinne er laget?

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Jeg har ingen fotballinteresse overhode. Om du leser svaret mitt til dr.a.kula fra tidligere i tråden så ser du hvorfor. 

@Loki Laufeyson Kan du si deg enig i at det siste albumet fra Ed Sheeran er blant de beste 10 albumene som noensinne er laget?

Har ikke hørt hans siste album, har bare hørt et par sanger av han, ikke helt min musikkstil.

Gjest BlandaDrops
Skrevet
1 time siden, Dr. A. Kula skrev:

Helt klart popkorn.

Micropopp ;)

1 time siden, Cyrus skrev:

Solarium.

Er du avhengig av noe da ? @Cyrus

Kunne du ha dratt på ferie alene? @Dr. A. Kula

Skrevet
7 minutter siden, BlandaDrops skrev:

Solarium.

Er du avhengig av noe da ? @Cyrus

Solarium og Ed Sheeran. Og løfting 😊

@BlandaDrops Hvis du kunne bodd hvor som helst i verden?

Gjest BlandaDrops
Skrevet
20 minutter siden, Cyrus skrev:

Solarium og Ed Sheeran. Og løfting 😊

@BlandaDrops Hvis du kunne bodd hvor som helst i verden?

Hawaii ;)

Du da? @Cyrus

Skrevet
9 minutter siden, BlandaDrops skrev:

Hawaii ;)

Du da? @Cyrus

Det måtte ha blitt en eller annen øde øy i sydstillehavet. Hadde klart meg lenge med en kokospalme, fiskestang, og en gitar 😁

@BlandaDrops Når var sist gang du sang høyt?

Gjest BlandaDrops
Skrevet

Det måtte ha blitt en eller annen øde øy i sydstillehavet. Hadde klart meg lenge med en kokospalme, fiskestang, og en gitar 😁

@BlandaDrops Når var sist gang du sang høyt?

å det kan jeg seriøst ikke huske...

Hmm, tror det må ha vært sist jeg var på Marienlyst Stadion eller noe, med et par øl innabords så synger jeg like høyt og stygt som gutta :fnise:

Hva spiller du på gitaren din da ? @Cyrus

Skrevet
16 minutter siden, BlandaDrops skrev:

å det kan jeg seriøst ikke huske...

Hmm, tror det må ha vært sist jeg var på Marienlyst Stadion eller noe, med et par øl innabords så synger jeg like høyt og stygt som gutta :fnise:

Hva spiller du på gitaren din da ? @Cyrus

Det siste jeg spilte på gitaren min var den der med han derre... jeg har det på tunga.. James Arthur?? Jeg syntes den var så fin så den måtte jeg lære 😊

@BlandaDrops Tror du man som 30-åring i norge kan bruke sosiale medier til å bygge seg en karriere innen trening, fitness og kosthold?

Gjest BlandaDrops
Skrevet
12 minutter siden, Cyrus skrev:

Det siste jeg spilte på gitaren min var den der med han derre... jeg har det på tunga.. James Arthur?? Jeg syntes den var så fin så den måtte jeg lære 😊

@BlandaDrops Tror du man som 30-åring i norge kan bruke sosiale medier til å bygge seg en karriere innen trening, fitness og kosthold?

Ikke umulig, men man må nok ha en kundekrets / base for å ha noe å spille på. Muligens kan man forsøke å koble seg til et treningssenter eller noe?

Borgerlig eller Sosialistisk til høsten? @Cyrus

Skrevet
På Tuesday, April 18, 2017 den 8.44, Winza/Jacklost skrev:

Ja :) Hvordan visste du det? :ninja:

Jeg brukte et program som het second life når jeg var yngre og ene jeg ble venn med der het Winza og etter den tiden har Winza blitt et sært navn for meg som jeg bruker nesten like ofte som Jacklost :) Som forøvrig var brukernavnet mitt på Second life (blanding av Jack fra lost og lost :P) Så begge navnene stammer fra Second Life :)

@applestories Har du hørt om Second life?

I wish :P Jeg er for lat :fnise:

@Monstrum Liker du å game?

:klem1:

Hatt en grei påske :)

@Dr. A. Kula Har du nyttårsforsett?

@Tibbie Er det deg på profilbildet?

@Kruset Har du mange krus?

Kreativt spørsmål :fnise: Joda, jeg har en liten greie for fine krus, så jeg har samlet opp noen gjennom årene.

@Winza/Jacklost Det neste året må du spise det samme til middag hver dag. Hva velger du?

På Tuesday, April 18, 2017 den 9.32, Monstrum skrev:

Hmm,  går det an å blokkere kun PM altså, men fortsatt se innlegg og varsler? Smart!

Påska har vært helt grei, litt jobb, litt avslapping, møte venner man ikke har sett på en stund, og en knallbra kveld på fest/ute :)
@Kruset Ringer du familiemedlemmer ofte? 

Velkommen tilbake! :goodbye:
Jobber på kategori 1

@Dr. A. Kula  Bruker du parfyme/"godlukt" av og til?

Vel, jeg spiller The Sims om det teller? Sims 3, en dunge utvidelsespakker, har perioder hvor jeg spiller veldig mye :)

@Winza/JackIost Hva med deg? Ser du nevnte SL oppi her, og med mindre det er flere ting som heter troor jeg kanskje jeg hadde en bruker der en gang i tiden. Hva annet spiller du?

Jeg ringer mormor mer eller mindre jevnlig, men ellers er jeg dårlig på det altså. Ringer som regel til foreldrene mine om jeg trenger råd til hva det skulle være, og da blir det gjerne en god prat med det samme. Mamma ringer meg til gjengjeld ofte, så henne snakker jeg mye med.

@Monstrum Hvem i familien din har du mest kontakt med?

21 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Fantasy premier league (https://fantasy.premierleague.com)

Ja, nå ser jeg jo hvilket vakkert nummer du tenkte på. :flau:

I følge slike elektroniske dingser sover jeg 7-8 timer i snitt pr døgn. Men tar nok mye igjen i helgen, så i ukedagen blir det 5-6 timer pr. natt.

@Kruset når døgnet du sist?

Jepp, men bare i 6 divisjon. Men spiller fortsatt "gubbefotball" innimellom.

@BlandaDrops hvor aktiv var du i håndball da, og hva foretrekker du av fotball vs håndball?

Takk for klemmen. Nei, hatt en sløv påske.

Nei, har ikke gitt meg nyttårsforsett.

@Winza/Jacklost har du holdt forsettet ditt (om du hadde noe)?

Svært sjeldent. (Velger å tro jeg lukter godt av natur :nigo: )

@Monstrum når var du sist så full at du ikke husker alt?

Det er da mange damer også som spiller fotball, følger du ikke med der heller?

Har universitetsutdannelse fra utlandet.

@QQbaby var det godt å komme inn i varmen i tråden her?

Jippii, velkommen tilbake!!

Ca 3%. Det er ikke bare bilder som avslører...

@Svinpäls hvor lenge klarte du deg uten KG?

Jeg trodde med det første at den eneste gangen jeg hadde døgnet var i russetiden (da var jeg til gjengjeld våken 40 timer i strekk), men det var også en natt i løpet av det friåret jeg hadde.

@Dr. A. Kula Hvis du fikk all makt i Norge, hvilke ting ville du forandret?

Skrevet
13 minutter siden, BlandaDrops skrev:

Ikke umulig, men man må nok ha en kundekrets / base for å ha noe å spille på. Muligens kan man forsøke å koble seg til et treningssenter eller noe?

Borgerlig eller Sosialistisk til høsten? @Cyrus

Sosialistisk.

@BlandaDrops er en boks makrell i tomat en fullverdig middag for en voksen mann?

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, BlandaDrops skrev:

Blir vel bukkøl tror jeg, husker ikke prosent men vet at det var Aass øl.

Det heter ikke bukkøl, har ingen sammenheng med dyr.

Sitat fra Wikipedia:

Bokkøl er et mørkt, sterkt og maltrikt, undergjæret øl. I de fleste land brukes betegnelsen bock.

Opphavet til bokkølet skal finnes i hansabyen Einbeck ved Hannover, der bryggeriet skilter med betegnelsen ur-bock. Seinere forskjøv tyngdepunktet for bock seg til München.

Bokkøl er som regel mørkt på farge, men i Tyskland brygges også flere lysere sorter. Bokkøl har en alkoholstyrke på minst 4,8 %. Flere norske bryggerier brygger bokkøl med en alkoholstyrke på 6-7 %. I Tyskland brygges også et enda sterkere doppelbock.

Bokkøl er svært mektig og har gjerne en karakteristisk karamellsmak på grunn av malten, og egner seg utmerket som drikke til søt mat og desserter, som et alternativ til portvin.

Anonymkode: dc976...f20

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...